We zouden verplicht allemaal een kleurstof moeten innemen die onze gassen doordrenkt, zo weten we precies hoe een scheet eruit ziet , hoe groot die is, welke vorm ze heeft, en vooral- wie de dader is!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

detour schreef:* krijgt ultiem idee tegen huichelaars die preetnderen niet schuldig te zijn aan hun stank..![]()
We zouden verplicht allemaal een kleurstof moeten innemen die onze gassen doordrenkt, zo weten we precies hoe een scheet eruit ziet , hoe groot die is, welke vorm ze heeft, en vooral- wie de dader is!!!

Urielle schreef:marlies85 schreef:Nou hier is het zo dat de scheten die je niet hoort juist het gemeenste zijn....zit je niets vermoedend tv te kijken....komt er opeens wel een heel goor luchtje je neus binnengedrongen
de harde die klinken
en de zachte die stinken
Hard of zacht, naar bloemetjes ruiken doet het zeker niet!!
detour schreef:ja, voor dit soort dingen ben ik wel te porren, hoor, lekker simpel, smerig en lollig.![]()
En zo lekekr menselijk.![]()
Kan me herinneren dat mijn paard ( probeer even iets fonetisch neer te zetten, don't mind me) Pfffffwiiiiét deed- heel zachtjes- en achterom keek met een onnozele smoel.
Gewéldig!![]()
En ze stonk niet eens.
Tallie_Ho schreef:detour schreef:ja, voor dit soort dingen ben ik wel te porren, hoor, lekker simpel, smerig en lollig.![]()
En zo lekekr menselijk.![]()
Kan me herinneren dat mijn paard ( probeer even iets fonetisch neer te zetten, don't mind me) Pfffffwiiiiét deed- heel zachtjes- en achterom keek met een onnozele smoel.
Gewéldig!![]()
En ze stonk niet eens.
Hahahaha, nou, wat dat betreft heb ik echt een spiegel van mezelf gekocht, mijn paardenbeest STINKT als hij een poepje laat, ik maak altijd dat ik wegkom!!
Standaard als je met de staart bezig bent gaat die staart omhoog

Had mijn handen er vol aan
De driftkop