Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kazary schreef:Fijn dat hij onderweg naar huis is.
Ik ga er niet heen, ik weet dat ik het geld er niet voor heb. Zo simpel is dat. Niet alles kan wat een ander wel kan.Ik stort me ook niet in dingen zonder te denken dat ik ook pech kan hebben. Misschien ben ik een zwartkijker of te voorzichtig van aard, maar dat voorkomt wel een hoop ellende als je dat van te voren hebt berekend. Dan kan het daarna alleen maar meevallen ipv tegen.
Rinde schreef:obsession schreef:
Ben het ook nog steeds met jou eens..
Ondoordachte actie, je MOET altijd rekening houden met tegenslagen, en als je 17 honden mee hebt zul je moeten zorgen dat je ze alle 17 in geval van nood de verzorging kunt geven die ze nodig hebben!
Oh, dus als jullie op vakantie gaan naar een ver land dan nemen jullie gewoon 17.000 euro cash mee voor het geval dat de auto stuk gaat? Sure.
Rinde schreef:Oh, dus als jullie op vakantie gaan naar een ver land dan nemen jullie gewoon 17.000 euro cash mee voor het geval dat de auto stuk gaat? Sure.
BraveSpots schreef:Rinde schreef:Oh, dus als jullie op vakantie gaan naar een ver land dan nemen jullie gewoon 17.000 euro cash mee voor het geval dat de auto stuk gaat? Sure.
Nee, maar wel genoeg geld om te zorgen dat je honden goed verzorgd kunnen worden totdat er een reddingsteam komt (of wat dan ook van hulp).
En als je bv weet dat de hulp zeker een week kan wachten op zich, dan doe je genoeg geld mee om die week te overbruggen lijkt me.
Rinde schreef:Maar de man nam, zoals ik lees, genoeg geld mee + een reserve. Maar ooit gaat de reserve op, waarom is zijn reis dan gelijk helemaal ondoordacht?