Happy_Liz schreef:mijn ex waar ik mee heb samen gewoond, deed alles op het lijstje van patserke... en dan nog 1 dingetje erbij.
Hij deed erg zijn best om in zijn slaap mij uit bed te gooien. Hij ging steeds dichter naar me toe, tot ik totaal geen ruimte had..
nu ik alles heb bijgelezen(woow wat een reacties
)
herken ik veel van jullie, ook tegen je aan liggen, en als jij opschuift komt hij weer dichter bij je liggen, tot je op het houte randje ligt,
smakken in zijn slaap
dan vraag ik altijd wat die heeft gegeten of het heeft gesmaakt. maar geen reactie of alleen uhuh...
en ook dat hij binnen 10 minuten slaapt, we kijken altijd in bed een film, en tja dan ziet hij er maar 10 minuten van, en ik kijk hem af, met het gevolg dat ik de volgende avond weer de film opnieuw aanzet, en we kijken vanaf waar hij zijn ogen dicht deed haha.
waardoor ik na 8x de film gezien te hebben wel alle details heel goed weet.
en als we dan film kijken en hij ligt dan op mijn t**t, en laptop op schoot, en dan hoor ik hem zwaar ademen, en vraag ik slaap je, nee zegt ie dan, en daarna weer zwaar adem halen, dan zeg ik ga op mijn zei liggen hoor, oh oke zegt hij dan dan ik ook hahaha
en als ik naar hem toegedraaid lig en hij ademt met zijn mond open, pfff die geur dan van zijn adem
gauw maar weer anders liggen haha
en altijd vragen om zijn rugje te aaien pffff:P