mannen irritant in bed

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:40

Bij ons ben ik het die irritant is in bed haha :D

Ik rol me liefst helemaal in het deken, zodat m'n vriend niks meer heeft
Ik blijf nooit op m'n eigen helft liggen
Ik roep en praat

En wat m'n vriend het ergste vindt: ik maak kusgeluidjes en zeg dingen als "kom eens hier, dat ik u eens goed verwen" en als hij zich dan heel hoopvol omdraait blij ik gewoon te slapen... :=

Mijn vriend snurkt niet (gelukkig!), woelt niet, praat niet, roept niet... Ideale kerel om bij te slapen hihi

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:42

Happy_Liz schreef:
mijn ex waar ik mee heb samen gewoond, deed alles op het lijstje van patserke... en dan nog 1 dingetje erbij.
Hij deed erg zijn best om in zijn slaap mij uit bed te gooien. Hij ging steeds dichter naar me toe, tot ik totaal geen ruimte had..

:)) nu ik alles heb bijgelezen(woow wat een reacties :D )
herken ik veel van jullie, ook tegen je aan liggen, en als jij opschuift komt hij weer dichter bij je liggen, tot je op het houte randje ligt,
smakken in zijn slaap :P dan vraag ik altijd wat die heeft gegeten of het heeft gesmaakt. maar geen reactie of alleen uhuh...
en ook dat hij binnen 10 minuten slaapt, we kijken altijd in bed een film, en tja dan ziet hij er maar 10 minuten van, en ik kijk hem af, met het gevolg dat ik de volgende avond weer de film opnieuw aanzet, en we kijken vanaf waar hij zijn ogen dicht deed haha.
waardoor ik na 8x de film gezien te hebben wel alle details heel goed weet.
en als we dan film kijken en hij ligt dan op mijn t**t, en laptop op schoot, en dan hoor ik hem zwaar ademen, en vraag ik slaap je, nee zegt ie dan, en daarna weer zwaar adem halen, dan zeg ik ga op mijn zei liggen hoor, oh oke zegt hij dan dan ik ook hahaha

en als ik naar hem toegedraaid lig en hij ademt met zijn mond open, pfff die geur dan van zijn adem :r gauw maar weer anders liggen haha

en altijd vragen om zijn rugje te aaien pffff:P

Suusoi

Re: mannen irritant in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:46

Haha, zo herkenbaar!!

Ik heb al expres 2 eenpersoonsdekens, anders hebben we ook oorlog om de deken.
En mijn vriend is ook redelijk lang, dus dan gaat hij altijd scheef liggen (met zijn benen dus op mijn helft)
Héél soms praat hij in zijn slaap,
en zijn wekker gaat ook weet ik veel hoe vaak af voordat hij uberhaupt wakker wordt.
Maar verder issie wel lief :')

Gelukkig snurkt hij niet trouwens. Daar kan ik écht niet tegen :D

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:47

ik wordt altijd helemaal naar randje toe gedrukt :') "Komt ie lekker tegen me aan liggen"
en dan wordt ik snachts wakker ligt hij breed uit met zijn ellebogen ter hoogte van mijn hoofd :') soms draai ik me te snel om....
Laatst bijgewerkt door Zamora op 13-03-09 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:49

maar idd... als voetenwarmers zijn ze ideaal.
ik moet altijd nog naar de wc voor ik ga slapen. en als ik opsta.
en als ik er daarna weer inkruip ben ik weer een ijsklomp geworden en hij is een héérlijk kacheltje :P
hij gaat er ook eerder in om het bed alvast op te warmen :P

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:50

ja dat heb ik ook, mijn vriend is ook altijd heerlijk warm, en ik niet :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 12:53

ik gebruik de mijne ook als voetenwarmer, soms word hij dan een beetje wakker omdat ze zooo koud zijn, dan zegt ie whoahh brrr haha

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:55

patserke schreef:
*de dekens van hem zijn >;)

Mijn vriend vindt ook altijd dat ik doe of de dekens van mij zijn, terwijl ik juist het idee heb dat hij alle dekens pikt. Daarom zijn we maar overgegaan op 2 éénpersoonsdekens :P

Saskia008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:56

Tip.. als je smorgens RUSTIG wakker wil worden...

Neem dan niet een vent die 3 wekkers zet...
nr 1, radio wekker.. met ontzettend kraak/stoor zender
nr 2, hele vervelende piep wekker!!!
nr 3, telefoonwekker met deuntje van jochem meyer..
Wakker worden, wakker worden, WAKKER WORDEN!!!!!!!

en alle 3 worden meerdere malen afgespeeld...

ikke24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:57

owww ik kan zooo slecht naast iemand slapen. Ik blijf gewoon klaarwakker, kan niet in slaap komen en irriteer me al aan de zachtste ademhaling :o Op dit moment slapen we sowieso niet in één bed...want ik heb voor mijn nek een waterbed en hij weegt meer als mij, waardoor als hij bij mij in bed ligt, ik op een hele hoge harde bult lig! maar voor de rest hebben we het wel heel gezellig hihihi :D

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:58

Ha, ik snurk en lig diagonaal ;-)

Maar hij trekt het dekbed helemaal om zich heen. We hebben al een idioot groot dekbed van 2.70 breed en dan nog ... We hebben airco in de kamer vanwege de herrie van de weg buiten (ramen kunnen nu dus dicht) en die zit aan mijn kant. Hij heeft dus de deken en ik lig aan de aircokant bloot kou te lijden.

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:00

ow mijn vriend is ook irritant met wekkers...laatste tijd ineens niet meer maar voorheen zette hij m gerust een uur eerder dan hij eruit moest en elke 5 min snoozen...terwijl ik er niet uit hoefde.... en vaak hoorde hij hem niet eens gaan en moest ik m uitzetten :roll:

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:00

Zodra je een man in huis krijgt, naar de winkel rennen en twee 1 persoonsdekbedden kopen. Tweepersoonsdekens moesten verboden worden, dat zou een boel ergernis schelen. :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:03

weet je hoe irritant een ijskoud beddenframe is die tussen de 2 matrassen door piept?
doe mij maar gewoon 1 groot matras zodat je niet zo'n maffe gleuf er tussen hebt.
als ik ruimte nodig heb schuif ik 'm gewoon opzij

oh wacht. stond dekens.. *goed gelezen*
mja 2 dekens is wel relaxt... máár.. als je dan lekker knus tegen elkaar ligt.. onder welke deken lig je dan? van die halve flappen op je word je dan ook niet heel warm

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:05

patserke schreef:
*op zijn helft ligt met zijn hoofd op mijn kussen -:(-
*5x de wekker laat afgaan voordat hij eens uit bed stapt :Z

Haha, dit doe ik dus :Y) De dekens komen we gelukkig wel uit, die zijn 220x240 en we snurken beide niet.

En verder praten we soms in onze slaap. Zo maakt hij me eens heel stresserig wakker (hij sliep) dat ik de fietsen binnen moest zetten........... we hebben geen fietsen :7 .

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:13

- Licht gaat uit, nog 1 nachtkusje en gemiddeld 30 seconden later hoor ik al een diepe zucht en ligt hij in comateuze toestand :z
- Gemiddeld 5 minuten na het inslapen draait hij op z'n rug en haalt hij mij van het randje van de slaap af met zijn gesnurk. Hele regenwouden gaan tegen de vlakte hoor ;)
- Wanneer ik hem dan vriendelijk vraag of hij op z'n zij wil gaan liggen mompelt hij: 'Oh sh*t, snurkte ik?'.
- Wanneer hij al wat verder heen is en ik hem aanspreek op zijn geknor, wil hij ook nog wel eens een gesprek voeren, zo zei hij eens 'Jaa, ik moet altijd aan je denken...' (Oh? :D ) en vorige week draaide hij zich om en mompelde vreselijk schattig: 'AAI LAF JOEEE' en vertrok weer naar dromenland :))
- Gelukkig met minder regelmaat begint hij me midden in de nacht aan te raken. Even aaien over m'n arm, soms kruipt hij ineens tegen me aan om zich net zo snel weer om te draaien en één keer begon hij met beide handen over m'n gezicht te wrijven. Toen ik vroeg wat hij in hémelsnaam aan het doen was kreeg ik het snuggere antwoord (echt waar :D ): 'Ik ben aan het ijlen...' :') 's Ochtends allebei om in een deuk gelegen want hij wist er natuurlijk niets meer vanaf.

Maar verder is samen slapen heerlijk hoor en moet ik vooral erg om 'm lachen :))

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:18

Eigenlijk zou je dat allemaal als chantagemateriaal op moeten nemen met je telefoon ofzo!

Dat heb ik laatst gedaan toen meneer laveloos op bed lag na een feestje bij vrienden (ik was later thuis, moest nog werken in horeca). Ik kom thuis aan, staat de achterdeur wagenwijd open. Ik natuurlijk de schrik van mn leven. Ik bel hem, hoor k dat zijn telefoon boven ligt. Ik heel stil naar binnen geslopen, hoorde ik m snurken. Alle lampen enzo waren nog aan!!!!
Ik kom boven, (na een boeveninspectie met zweep in mn hand :=) en plof naast hem in bed. Hij draait om, ineens een heel verhaal over drankverkopers, en kotsen, en van alles.

Toen k hem 's morgens de opnamen liet horen was meneer tot op het bot beledigd :P

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:20

Maethoriel schreef:
- één keer begon hij met beide handen over m'n gezicht te wrijven. Toen ik vroeg wat hij in hémelsnaam aan het doen was kreeg ik het snuggere antwoord (echt waar :D ): 'Ik ben aan het ijlen...' :') 's Ochtends allebei om in een deuk gelegen want hij wist er natuurlijk niets meer vanaf.

hahaha _O- _O- _O- die is goed

ik heb een keertje toen hij op zijn rug lag, zijn oog open gemaakt, en zijn pupil keek mij aan, en ik zei halloo hallooo iemand aanwezigg.
en toen ging de andere oog ook open, en zei hij wat ben je aan het doen, ik zo ik was je mooie bruine ogen aan het bewonderen hahaha

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:21

Petulan schreef:
Eigenlijk zou je dat allemaal als chantagemateriaal op moeten nemen met je telefoon ofzo!

Dat heb ik laatst gedaan toen meneer laveloos op bed lag na een feestje bij vrienden (ik was later thuis, moest nog werken in horeca). Ik kom thuis aan, staat de achterdeur wagenwijd open. Ik natuurlijk de schrik van mn leven. Ik bel hem, hoor k dat zijn telefoon boven ligt. Ik heel stil naar binnen geslopen, hoorde ik m snurken. Alle lampen enzo waren nog aan!!!!
Ik kom boven, (na een boeveninspectie met zweep in mn hand :=) en plof naast hem in bed. Hij draait om, ineens een heel verhaal over drankverkopers, en kotsen, en van alles.

Toen k hem 's morgens de opnamen liet horen was meneer tot op het bot beledigd :P

ik heb mijn vriend ook wel eens opgenomen, ik wou hem bewijzen dat hij echt snurkte, want hij geloofde het niet, maar toen begon hij te brabbelen haha

jarco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:30

GEWELDIG !!!!

Ikzelf ben de boosdoener bij mij thuis.

Snurken kan ik als de beste.
Schuin liggen, het bed veroveren.
Ik sla altijd de dekens om bij de voeten, ik wil graag koele voeten hebben ( manlief natuurlijk niet ).
Ook probeer ik de dekens te veroveren door er heel hard aan te trekken en er dan op te liggen.

Maar manlief is ook wel schuldig hoor.

Laat de wekker tien keer overgaan en wacht gewoon totdat ik het uitzet.
Legt zijn arm om je heen waardoor ik geen kant op kan.
Laat altijd wel scheten in bed, en denk maar niet dat hij zich eerst even omdraaid.

Maar al om al, ik houdt wel van hem

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:33

haha mijn vriend laat ook zijn wekker 5 x gaan!
ook alle dekens voor hem.
Meeste kussen inpikken.
Etc. :')

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:34

Jaa!!

Meneer gaat er meestal om 4 uur uit, en dan gaat om 4 uur de wekker, om 5 over 4, om 10 over 4, om kwart over 4, om 10 voor half 5, 5 voor half 5, en half 5, en dan gaat die er eindelijk uit!
Hij duwt mij uit bed, slaat me een bloedneus, pikt me dekens, en pikt me kussen, snurkt vreselijk, maar verder is het een schatje!!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:37

:') laatst was me vriend ook aan het praten in zijn slaap '

om 3:00 zoveel " ik ga naar buiten "
Schrikt wakker en vraagt : " Waar ga je heen? "
Hij : "Ik gaa naar buiten "
Ik : " Wat ga je doen dan? "
Hij : " Nou pfff laat maar hoor blijf wel hier "

:')

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 13:38

jaa je kunt niet zonder ze inderdaad

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 13:38

:o volgens mij herken ik mezelf in het verhaaltje.. haha

ik heb moet altijd zijn helft van het kussen hebben ik jat altijd alle dekens, ik heb 80 procent van het bed nodig en hij mag die andere 20 procent hebben, zodat ik hem bijna uitbedduw snacht's.

ik laat mijn wekker ook altijd 10 keer gaan, vriendlief is meteen wakker en uit bed,
en verder ben ik degene die ontzettend veel in mijn slaap praat!

arme kerel van mij :(:)

aaah schiet me iets te binnen!

Toen hij net terug kwam uit afghanistan droomde hij heel veel over zijn maten en dat was af en toe best grappig... !