Ik zeg gewoon wat ik er van denk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik zeg gewoon wat ik er van denk
woofie schreef:Tuurlijk, valt ook helemaal niet op he?? de meerderheid loopt weer gewoon achter elkaar aan te blaten....
maar goed, dàt is bokt! je moet mee huilen met de wolven in het bos om er bij te horen....
Stelletje meelopers!!

)woofie schreef:Tuurlijk, valt ook helemaal niet op he?? de meerderheid loopt weer gewoon achter elkaar aan te blaten....
maar goed, dàt is bokt! je moet mee huilen met de wolven in het bos om er bij te horen....
Stelletje meelopers!!

Snadrem schreef:Wat een prutbrief. Ik kan me wel vinden in de ontleding van _Sigfrid_. Inderdaad, verbeter de wereld en begin bij jezelf, maar je maakt geen fantastisch goed begin door in een briefje wat te gaan zitten zanikken over hoe stom het leven wel niet is.
Want dan kan het leven nog zo hard zijn, de voorkant van een trein is harder.![]()
Het lijkt er voor mij een beetje op alsof meneer Bakker zelf een beetje depressief is en zich teveel laat leiden door negatieve invloeden. Zoals Monty Python al zei:
Nobody expects the Spanish Inquisition!
(Of eh.. always look on the bright side of life.. dat zou ook nog kunnen. Of get on with it.. You're no fun anymore.... etc.)

_Sigrid_ schreef:"Inhoudelijk"
Beste Meneer Balkenende, ( MP schrijf je toch op zijn minst aan met Geachte... Weledelgestrenge Heer mag ook)
Ik schrijf deze brief omdat ik mij als 21-jarige zorgen maak over de toekomst/over de mensheid, want een samenleving kan men het niet echt meer noemen. (Wat heeft leeftijd er mee te maken? De toekomst, de toekomst van wat of wie? De mensheid => nogal een brede doelgroep. We leven toch samen? Dat is een samenleving. HOE we samen leven...dat is weer iets anders)
Iedereen heeft altijd meer haast dan ieder ander. (Iedereen? Noem eens namen)
Niets kan meer "zomaar" of voor de lol. (Niets?)
Waarom vervangt "tijd is geld", "geld maakt niet gelukkig"? (Persoonlijk heb nergens gelezen of geconstateerd dat dat zo is...)En waarom is alleen het eerste waar op dit moment? (ehm..??? oh wacht...het is een verwijzing naar de vorige zin... Maar tijd kost ook geld toch? Tenminste...ik weet niet hoe jij uitbetaald wordt door je werkgever)Waarom dringt iedereen vooraan in de file, maar sluiten ze bij de kassa wel netjes achteraan? (Omdat je in de supermarkt wat sneller in confrontatie komt met anderen als je voordringt en bovendien moet je bij files altijd zover mogelijk doorrijden op de invoegstrook -> zie theorieboek rijbewijs B. Verder valt er weinig voor te dringen in een file geloof ik...)Waarom zijn we zo schijnheilig, meneer Balkenende? (wie is "we"? En waarom zou Balkenende dit moeten weten?)Waarom heeft altijd een ander het gedaan, en word juist dat beloond? (Wie heeft wat gedaan en wat wordt beloond? Mis ik misschien de bijlage?)
Laat maar meneer Balkenende.
Ik zie al in dat deze brief aan de verkeerde persoon gericht is. (Goh, dat is een vlotte constatering. Waarom de moeite doen om hem nog te sturen)Ik schrijf Martin Gaus wel.
Hij weet tenminste hoe je met valse beesten om moet gaan. (Valse honden ja, maar die kwamen in het verhaal hierboven niet voor dacht ik. Of heb ik nog een bijlage gemist?)
Met vriendelijke groet,
Stijn Bakker.