Hoe partner ontmoet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LePapillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:18

Ik kwam bij hem in de straat wonen. Zo'n 5 maanden elkaar een beetje in de gaten gehouden, maar geen actie ondernomen.
Toen gingen mijn moeder en haar vriend uit elkaar en gingen we een paar straatjes verderop wonen.
Ik kwam hem toen tegen dat ik met de hond aan het lopen was en hij bood aan om te helpen met verhuizen.
Nummers uitgewisseld en we zijn nu ruim 2 jaar bij elkaar :)

Ik ben trouwens 17 en hij is 23.

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 01:10

Ik ging hier naar een kroegje, en kwam hem in bezopen toestand tegen :+
Zijn nummer van een vriendin gekregen, hem gesmst met mijn oude nummer.
Maar meneer was te bezopen dat hij niet terug smste.

Volgende dag was ik aan het werk, en kreeg ik een sms van hem op mijn nieuwe nummer. Hij had mijn nieuwe nummer van die vriendin van mij gehad.
Dus hele dag lopen smsen, en s'avonds op msn verder.

Hij wist niks meer van die avond af, maar wel van mij :+
Dag later een date, en er zat gelijk een vonk in nuchtere toestand bij ons.
Zit wel een kleine leeftijdsverschil tussen ons, hij is 22 en ik morgen 24 :+

En dat terwijl ik een heerlijke vrijgezel wou blijven en ff niks met mannen te maken wou hebben :D

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:05

Oh wat een leuke verhalen!!!

Ik heb mijn vriend leren kennen bij een distributiecentrum.
Kwam net van school af en wilde wat geld verdienen, dus ging ik orderpicken en hij zat op de heftruck ;) .
Alleen had ik toen een vriend, dus meer dan vriendschappelijk contact op het werk was het niet.
Na een paar maanden zijn we bijna tegelijkertijd vertrokken; hij ging ergens anders heen en ik kreeg een baan op een kantoor.
We hebben wel af en toe contact gehouden via de mail en na ruim 3 jaar zagen we elkaar weer (hij moest op het huis passen van zijn zus want die ging met vakantie en de katten moesten eten. En laat zijn zus nou net in hetzelfde dorp wonen als ik :D ).
Tja en toen sloeg de vonk echt over. Inmiddels zijn we al weer 3 jaar samen! :o

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:09

De allereerste ontmoeting was in het bos....
Hij was aan het hardlopen en ik zat op Kim.....
Hahha...ik was zo flabbergasted toen hij "Hoi" zei dat ik me verslikte en niks terug kon zeggen.....*schaam*

De tweede ontmoeting was in de feesttent tijdens het dorpsfeest....en sindsdien zijn we een setje ;)
Dat was September 2005.

QueenE

Re: Hoe partner ontmoet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:14

Via mijn exvriend (beste vriend)
Dus dat was geen leuk verhaal :o

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:25

Hij was mijn pensionstalhouder.

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:41

Meer dan een jaar geleden heb ik ooit eens meegedaan aan een theaterkamp, waar ik een jongen heb leren kennen waar ik het wel goed mee kon vinden. Ik was toen hartstikke verliefd op een ándere jongen die ook meewas, en dat is een paar weken na dat kamp ook een relatie geworden. Na een halfjaar zijn we uit elkaar gegaan, en weer een paar maanden later kreeg ik contact met die andere jongen, met wie ik het zo goed kon vinden.

We raakten helemaal leuk aan de praat, en bleek dat meneer op zoek was naar een huisje! Ik leefde inmiddels helemaal mee en we kletsten honderduit over de inrichting enzo. Hij was hartstikke knap dus ik praatte mezelf natuurlijk in een "klus-date", en ja hoor.. Een paar weekjes later had hij een huisje gevonden! Dus ik daarheen om te helpen klussen.. Heel gezellig, beetje flirten enzo.. maar toen werd het avond en er was nog geen licht in het huisje. Dus hij: "Oh onze buurmannen zijn vrienden van ons, we gaan wel ff daar een lamp lenen!" Dus wij naar de buurmannen toe, en die lamp geleend.. En even later kwamen die 2 buurmannen ook nog even helpen klussen.

Toen bracht die vriend mij thuis rond een uurtje of 1 ofzo, en hebben we bij mij thuis op de bank nog tot half 3 allemaal stomme filmpjes gekeken en helemaal in een deuk gelegen.. Ik begon hem best wel leuk te vinden..

En toen was het tijd voor klusdate numero 2. En weer kwamen de 2 buurmannen helpen, met welke ik het toch ook wel heel goed vinden kon. Wat een lol, wat gezellig. Toen ik later weer thuis was zag ik van 1 v/d buurmannen een reactie op een blog op mijn Hyves, waar ik middels een PB'tje op reageerde.. Toen voegden we elkaar toe op msn, en hebben we wekenlang ontzéttend veel gemsnt echt tot DIEP in de nacht, en ook gesmst. Belachelijk veel. :') En de enige paar keren dat ik 'm zag was met een groep mensen als we gingen klussen of bijvoorbeeld naar een praise-avond gingen ofzo. En toch zijn 'buurman' en ik smoorverliefd op elkaar geworden! (De vriend die het huisje had gekocht was heel erg knap, maar echt smoorverliefd werd ik niet. Dus ik wist genoeg! Joost (that's his name) is véél leuker!) ;)

Mijn ouders waren op vakantie en toen hebben we onze eerste date afgesproken; hij zou bij mij komen koken en eten. Afijn, erg leuk en gezellig gekookt en gegeten, en toen vrij snel zoende buurman mij en hij is sindsdien ook niet meer weggegaan! ( En niet weg te sláán ook, gelukkig. :D ) We zijn bijna 2 maanden "officieel" samen nu, dus het is nog erg kort. Maar het gaat heel goed! :D

Kunnen jullie het een beetje volgen? Nogal ingewikkeld verhaal. :))

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:41

Niet... lang leve de vrijheid :=

heb wel een keer gehoord dat er een relatie is ontstaan naar aanleiding van een botsing (auto's)... Vond ik wel komisch :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:26

Leuke verhalen! Ik heb mijn vriend op vakantie leren kennen, we zaten allebei in hetzelfde hotel :).

Nu alweer bijna 2 jaar samen :+:

_smurfje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:36

Heel simpel gewoon in de kroeg! :+
Hij dacht alleen dat ik mijn zus was, we lijken nogal op elkaar. :D
Dus hij begon heel spontaan tegen me te praten en ik had zoiets van okee zal je je niet eens eerst even voorstellen. :+

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:37

Via een vriend. :+
J. Vond mij leuk, maar ik vond hem niks meer dan gewoon vrienden. Eelco (mijn vriend) was bevriend met J. Ik heb gevraagd aan Eelco of hij subtiel aan J wilde vertellen dat ik niks met hem wilde. We zijn die week erop met zijn 3e uit gegaan. Eelco en ik vonden elkaar al leuk, maar we konden niks doen omdat J erbij was. Dat vonden we banketstaaf.
De week erop was ik weer uit, en daar waren J en Eelco ook. Ik heb toen met Eelco gezoend. :+ J was best wel boos hierover!
Een week later kwam Eelco bij mij, en waren we een setje :+ 18 maart is dat alweer 4 jaar geleden :D
(De vriendschap met J heeft trouwens geen stand gehouden. Als we elkaar zien is het leuk en kletsen we wat, maar dat was het ook wel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:40

Via een datingsite..
Onze eerste date zijn we uit eten geweestm klikte goed (zo goed dat ik ben blijven slapen) En sindsdien zijn we een setje..

20ste een halfjaar bij elkaar..

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:44

Bij de Bruna _O-

Het is mijn overbuurman, hij kocht de mikrogids :o en ik zocht mijn mobiele telefoon :))
Vervolgens over en weer aan het krabbelen, msn& en sms& geweest, een paar dagen later ging we wandelen, 2 dagen later bleef hij slapen en heeft vervolgens nooit meer in zijn eigen bed geslapen, na een maand of 6 - 7 besloten we om mijn huis op te zeggen en zijn we bij hem ingetrokken, volgende maand zijn we een jaar samen *D

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:12

Op mijn (ons) werk!
Toen ik hier kwam werken, was hij leidinggevende aan een ander team (gelukkig, achteraf). Eerst had hij nog een relatie, maar toen dat uitging, had hij me een keer mee uitgevraagd. Eerst zag ik dat niet zo zitten, vanwege werk enzo, maar na lang volhouden (van zijn kant :o ) toch overstag gegaan!
Eerst hebben we het heel lang stilgehouden, maar toen wilden we samen op vakantie.... Dus, ik een mail naar mijn leidinggevende en hij naar de zijne. Laten die nou tegenoverelkaar zitten..... De reacties toen waren heel grappig :D

We werken nog steeds samen op dezelfde afdeling, maar hebben iets minder met elkaar te maken dan eerst, werktechnisch gezien dan! Het gaat allemaal prima en inmiddels wonen we zelfs samen!!

Oh ja, en hij heeft dezelfde naam als mijn paard: Peter :D

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:20

veeeeeeelllllleeeeeeeee jaren geleden, tijdens mystery land. Groot voedselgevecht en daar stond hij voor mn neus :D

Bleek maar 15 km bij me vandaan te wonen. We zijn nu ook al weer 10 jaar samen en bijna twee jaar getrouwd :D

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:26

Eigenlijk al toen we heel klein waren bij mijn familie in het dorp maar vanwege een vriendin die er toen verliefd op was heb ik geen verkering met hem gehad. ;) Nu ruim 6 jaar verder hebben we een relatie van al ruim 7 maand! :+:

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:09

Toen ik met een stel vriendinnen uitging in de buurt was er een irritante gozer die niet wilde wieberen. De eerste de beste jongen die kon doorgaan voor mijn broer (wel heel knappe broer dan :Y) ) heb ik bij de arm gepakt en samen hebben we dat irritante figuur duidelijk gemaakt dat hij niet grappig was. De knappe 'broer' is ruim tien jaar later nog altijd mijn huis- tuin en keukengenoot :D

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:19

Via een datingsite ... woonden toen nog 140 km uit elkaar maar na 4 maand hebben we een huis gekocht en zijn we samen gaan wonen... en wonen nu al weer dik anderhalf jaar samen...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 12:25

Zo toch nog veel meer datingsites dan ik dacht zeg. Had ik niet verwacht....

_smurfje_ oepsie haha... hij weet toch wel dat hij een relatie heeft met jou he en niet met je zus :P haha...

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:47

Haha prachtige verhalen. _O-
Mijn partner ben ik helaas nog niet tegen gekomen, maar mn zus heeft ook op een leuke manier haar vriend leren kennen. :D
Mn zus had vroeger een beste vriendin, contact was verwaterd, maar op een gegeven moment weer helemaal terug. Die vriendin wilde aan een collega op haar werk, de email van mn zus geven. Die collega wilde hem niet, maar een andere collega wel. Ze was alleen vergeten tegen mn zus te vertellen dat ze dat emailadres aan een (andere) collega had gegeven. :+ Mn zus werd dus gemailt, snapte er eerst niets van, maar later wel. Toen na een tijdje contact zijn ze gaan schaatsen. Ze hadden het heel gezellig, maar zagen elkaar alleen vriendschappelijk, niets meer. Daarna is hij nog een keer langsgeweest, en toen is de vonk helemaal overgeslagen, en sindsdien zijn ze bij elkaar. Na een tijdje heeft zei haar huis opgezegt, en is bij hem ingetrokken. Een maandje later kreeg hij een zwaar motorongeluk, heeft heel lang in coma gelegen, en het was niet zeker óf hij eruit zou komen, en hóé hij eruit zou komen. Uiteindelijk werd ie wakker, maar wel met het gedrag van een 3jarige, en hij kon bijna niks.. Mn zus heeft er heel lang overna gedacht of dit wel de toekomst was die ze wilde, want ze zouden nooit meer hetzelfde leven krijgen, en hij zou nooit meer dezelfde worden waar zei zo verliefd op was.. Aangezien ze wél heel veel van hem hield, nog steeds, bleef ze bij hem. Nu is het bijna een jaar na het ongeluk, en haar vriend is grotendeels hersteld. Hij werkt weer, heeft zn rijbewijs inmiddels weer, en kan bijna alles weer. Hij heeft zn grote passie volleybal moeten opgeven, aangezien hij wel loopt, maar ook niet meer dan dat, en rechts achterblijft. Inmiddels is ze gestopt met de pil, en zijn ze nog heel gelukkig saampjes. En ik zie hun ook echt nooit meer uit elkaar gaan. Die 2 bij elkaar noem ik nou jut en jul, ware liefde.
Allemaal dankzij die vriendin van mn zus, die sporadisch de email van mn zus aan een andere collega gaf. :Y)

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:31

die van mij heb ik ook van het werk
we zijn nu net 2 maandjes samen, en kunnen het voor de rest vd collega's heel goed verborgen houden :D
voorlopig willen we nog dat niemand het weet, vanwege de roddels, en omdat het nog zo pril is zou dat een relatie wel eens kunnen beïnvloeden. als we ooit gaan trouwen gaan we het wel vertellen :P

edit: typfout

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:38

Ik heb mijn vriend ook op mijn werk leren kennen. Na 2 maanden hebben we het maar eens verteld. Erg leuke reacties gehad :)
Zitten gelukkig niet samen op 1 kantoor en ook niet altijd samen in dezelfde vestiging :)
Hij twijfelde eerst enorm over het leeftijdsverschil, ook ivm zijn dochter. Maar nu half jaar samen en het gaat super! Ook met zijn dochtertje! Dochtertje rijdt ook paard, helemaal leuk dus :)

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:39

Via de profielensite http://www.netlog.com. :) Hij kwam toevallig op mijn profiel en we hebben een tijdje berichten over en 't weer gestuurd. Uiteindelijk kreeg hij ook mijn MSN-adres en hebben we een week of twee gechat. Ik vond hem lief, maar ook een ongelooflijke slijmbal, dus besloot ik deze (veel oudere) heer niet te ontmoeten...
Na die twee weken ging ik met mijn beste vriendin shoppen in Antwerpen. Na een tijd kreeg ik pijnlijke voetjes door mijn hoge schoenen, dus ging ik ergens in een cafeetje zitten, terwijl mijn vriendin ijverig door shopte, ze zou daarna ook iets komen drinken. Uiteindelijk bleek ze niet meer te zijn gekomen en heeft ze de trein naar huis genomen (ze heeft wel eerst gevraagd of dat goed was hoor). Ondertussen zat ik daar alleen en had ik al een paar wijntjes op en ik besloot toen die man te bellen en te vragen of hij zin had in een irl chat. :o En dat had hij, en van de eerste moment dat ik 'm zag, was ik weg van hem... Hij liep inderdaad over van complimentjes, maar bleek ook heel gevoelig en intelligent te zijn... Uiteindelijk hebben we 3 uur gebabbeld in dat cafeetje. :') Ongelooflijk, normaal gezien ben ik helemaal niet goed in conversaties, maar we vulden elkaar zo goed aan. Nu zijn we 8 maanden samen. :D Hij is overigens mijn eerste vriendje. :o
Laatst bijgewerkt door Musetta op 11-03-09 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:56

Ik heb mijn vriend ontmoet met de feestweek bij ons in het dorp. Al z'n vrienden kende ik al omdat ik bevriend ben met het zusje van een van z'n vrienden. Maar hem kende ik nog niet doordat hij in een andere stad studeert en der nooit is doordeweeks. Hij begon met mij te flirten en en flirten en gaf maar niet op, uiteindelijk probeerde die een versier truc die een vriendin van mij voor de grap aan hem had vertelt. Bier over mij heen gooien, dat deed ie dus.. Tadaaaa natuurlijk over m'n borst heen en wees het aan en zei vet droog 'Oh, het is nat.' Uiteindelijk hebben we nog de hele avond staan praten alleen ik verstond hem niet goed want ik had net een fikse oorontsteking gehad :') Nu zijn we 2 jaar samen.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 14:01

22 jaar geleden woonde hij bij ons in de straat,en was het een iritant ventje,hij heeft er maar een half jaar gewoond.3 jaar later kwam ik hem weer tegen,mijn vriendin kreeg verkering met zijn oudere broer,en ik vond hem stiekem toch wel leuk,ik was 13,en hij was net 15 jaar geworden,en heeft mij oficieel verkering gevragen.(ik weet het nog als de dag van gisteren) en nu zijn we dit jaar al 19 jaar samen. :+: