Via de profielensite http://www.netlog.com.
Hij kwam toevallig op mijn profiel en we hebben een tijdje berichten over en 't weer gestuurd. Uiteindelijk kreeg hij ook mijn MSN-adres en hebben we een week of twee gechat. Ik vond hem lief, maar ook een ongelooflijke slijmbal, dus besloot ik deze (veel oudere) heer niet te ontmoeten...
Na die twee weken ging ik met mijn beste vriendin shoppen in Antwerpen. Na een tijd kreeg ik pijnlijke voetjes door mijn hoge schoenen, dus ging ik ergens in een cafeetje zitten, terwijl mijn vriendin ijverig door shopte, ze zou daarna ook iets komen drinken. Uiteindelijk bleek ze niet meer te zijn gekomen en heeft ze de trein naar huis genomen (ze heeft wel eerst gevraagd of dat goed was hoor). Ondertussen zat ik daar alleen en had ik al een paar wijntjes op en ik besloot toen die man te bellen en te vragen of hij zin had in een irl chat.
En dat had hij, en van de eerste moment dat ik 'm zag, was ik weg van hem... Hij liep inderdaad over van complimentjes, maar bleek ook heel gevoelig en intelligent te zijn... Uiteindelijk hebben we 3 uur gebabbeld in dat cafeetje.
Ongelooflijk, normaal gezien ben ik helemaal niet goed in conversaties, maar we vulden elkaar zo goed aan. Nu zijn we 8 maanden samen.
Hij is overigens mijn eerste vriendje.
Laatst bijgewerkt door Musetta op 11-03-09 13:59, in het totaal 2 keer bewerkt