Uiterlijk, eerste oogopslag;
-Figuur ; HMMM een heerlijk driehoek figuur! Ik houd niet van spieren doe mij maar een lekker dun iemand met een lekker zacht buikje goede schouders en een ienieminie pietsie gespierde armen. Zon driehoek met taille en graag een streepje tot aan de navel!
-Haar ; Donkere krullen graag, liefst een beetje lang en heerlijk zacht!
-Ogen ; Licht blauw of licht groen met lange wimpers en een intense blik
-Mond ; Graag een goedgevormd zacht mondje niet van die kleine priel lipjes, ik hou wel van een lekker kus mondje hehehe
-Hoofd ansich ; Graag een sterk bottensysteem in het gelaat ( geen idee hoe ik dat moet zeggen ?
) als voorbeeld : De kaak van Johnny depp bijvoorbeeld
-Verzorgd ; Gelieve geen oorsmeer en dergelijke, verzorging vind ik echt belangrijk niet dat je de broek open doet en je pardoes flauw valt van de stank
Lekker geuren is zeeeeer belangrijk. Als een aantrekkelijke man een lekker geurtje op heeft dan heb ik direct meer interesse om dichter bij te gaan staan
( Het is gewoon de natuur
)-Goed gekleed, Ik hou van mannen die zich goed kleden en zich ook bewust kleden. Mijn soort van lover kleed zich vind ik erg goed. Heeft ook een eigen stijl. Dat vind ik leuk.
Zo dat is best een lijst, maar ik ben niet super streng ze hoefen niet 100% te voldoen aan alle punten hoor
Innerlijk:
- Intelligentie ; Niet veeeeeeeeeel slimmer dan mij graag maar ik voer wel graag conversaties die over meer gaan dan hema worsten en voetbal. Ik vind het opzich ook best fijn om bewondering te hebben voor iemand die heel creatief is of een heel slim 'idee'ofzo heeft. dat het geen saiie pummel is, creatiefloos en hersensloos.
- Lief zijn
- Humor hebben ; mannen die mij altijd aan het lachen krijgen hebben zowiezo al 1 punt gescoord
- Zelfverzekerd zijn ; Ik val op een tikkeltje arrogant. heerlijk
Uhh
dat was het denk ik wel voor nu.
Uiteindelijk zijn natuurlijk de eerste punten kwa uiterlijk minder belangrijk dan de punten over het innerlijk. De eerste punten zijn de dingen waarmee je 'scant' als je iemand voor het eerst ontmoet.
en lange vieze nagels
)

): blond of krullen, leuke schoenen (haha