Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Voel me er nu gewoon goed onder. 

Als je jezelf niet meer zo vastpint op een relatie ( wat eigenlijk alleen een naam is) met hem, is de last misschien minder. 
Storm76 schreef:Tjee Mandyy balen zeg...
Maar hoe wil jij nu verder? Wil je hem blijven zien of ga je afstand nemen?
Als je hem blijft zien en je blijft intiem met hem, ga jij diegene zijn die met een gebroken hartje achterblijft. Hij is blijkbaar nog erg ondersteboven van zijn ex.
Misschien moet je een tijdje het contact verbreken, hij is blijkbaar niet gek genoeg op je, anders was hij wel een relatie met je begonnen, hoe hard het ook klinkt. Je maakt jezelf kapot op deze manier.
Ik heb ook wel eens al mijn hoop op een jongen gehad, maar na 8 maanden kwam ik erachter dat het altijd alleen van mijn kant zou blijven. Alles deed ik ervoor om hem verliefd te maken, ik ging zelfs vreemd om hem jaloers te maken, kocht mooie kadootjes voor hem, sloofde me uit en zorgde dat ik er altijd mooi uitzag enzo, dom van me, maar ik was zoooo verliefd op hem. Hij vond het wel makkelijk, een meisje dat altijd de deur voor hem opendeed als hij kriebel in zijn broek had. Ik heb mezelf flink verlaagd en ondanks wat mijn vriendinnen me vertelde, wilde ik het niet inzien. Nu heb ik een andere vriend, al 2,5 jaar en nu pas zie ik in wat ik toen niet wilde zien. De liefde die ik nu heb komt van 2 kanten en dat wil ik nooit meer anders.
Veel succes!

Ik voelde me er goed onder, dacht niet aan een relatie. Ik dacht dat ik het geaccepteerd had. Maar nu hij erover begonnen is/ me ermee geconfronteerd heeft ben ik helemaal in de war en overstuur.
Het maakt je kapot zoiets. 

Hij had een verjaardag dus ik had niet verwacht dat hij me nog zou smsen.
Ik denk dat je wel gelijk hebt dat dat gezeur me onzeker maakt. Toen dat er niet was voelde ik me prima in de situatie.. Het gepraat erover zorgt bij mij voor verwarring, onzekerheid en verdrietigheid.WhiteRose schreef:sflj schreef:ik vraag me af of deze jongen wel echt verliefd is. Als hij geen zin heeft in een relatie...?
Je kunt heel erg gek op iemand zijn, maar niet klaar zijn voor een relatie. Dat je dat er eerlijk bij zegt, vind ik daar eigenlijk een teken van
sflj schreef:WhiteRose schreef:Je kunt heel erg gek op iemand zijn, maar niet klaar zijn voor een relatie. Dat je dat er eerlijk bij zegt, vind ik daar eigenlijk een teken van
Dat snap ik niet en kan ík in ieder geval niet.
Als je gek op iemand bent ben je graag en veel bij/met diegene, toch? Doe je dingen samen enz.
Dat is toch een relatie? Als iemand daar dus geen zin in heeft, vraag ik me af of hij wel zo gek op je is. Misschien bedoelt hij dat hij alleen een vriendschappelijke relatie wil en verwacht/hoop jij teveel.