Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 11:02

Jongens hebben moeite met het labelen en in hokjes geplaatst te worden. maar als jullie het zo leuk hebben wat zou jou het dan uitmaken of er wel of geen naam op zit?!
Hij is gek op je maar gewoon geen zin om alle verplichtingen van een relatie op zich te halen denk ik uit angst dat het dan allemaal anders zou worden (zwaarder en ingewikkelder) terwijl hij het gewoon luchtig gezellig en leuk wilde houden. Ik snap niet waarom je daar onzeker verdrietig of je schuldig over zou voelen. Jij kan er niets aan doen, hij zou ook niets met een ander willen.
Als je gewoon op zelfde voet was doorgegaan en niet iedere keer een gesprek was aangegaan was het anders geweest. Dat is voor de meeste mannen allemaal veel te moeilijk en te lastig (precies wat in een relatie zou gebeuren volgens hem) dus door jouw"gezeur" ben je m gewoon beetje kwijtgeraakt. Want hij heeft geen zin in gezeur hij wil gewoon een leuke tijd met een leuke meid. En die relatie was dan vanzelf gekomen, of niet. Maar als ie had gezegd ik neem wel een relatie had het ook uit kunnen gaan dus ik zie dat verschil niet zo.
Je had er gewoon van moeten genieten en het allemaal niet zo zwaar op moeten nemen!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 21:07

Weer even een update.
Heb gister bij hem gegeten voordat hij ging sporten.
Was gezellig! :D

Ik merk dat nu ik een paar dagen niet uit mezelf gesmsd heb dat hij veel meer moeite doet.
Hij heeft al een aantal keer uitzichzelf gesmsd, vandaag belde hij me nog om te vertellen dat ik zijn allerbeste, liefste vriendin was.
En ben van zaterdagavond tot maandagochtend weer bij hem! :):) Voel me er nu gewoon goed onder. :D

WiteRose, fijn dat het zo gelopen is.
Hoelang kennen jullie elkaar nu?

zorro, hopelijk wil hij ooit nog 100 % voor je gaan.
Wel fijn dat je er nu wat makkelijker mee om kan gaan dan eerst.

Charlene, ik ben hem niet kwijt. :)

Paardenmeis1

Re: Relatie.. zonder een relatie te hebben.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 21:56

Als ik je eerste post niet had gelezen zou ik zweren dat jullie al maanden samen zijn :+

Je klinkt heerlijk verliefd, bent bezorgd en krijgt kriebels. Geniet er lekker van en kijk hoe het loopt ;) Als je jezelf niet meer zo vastpint op een relatie ( wat eigenlijk alleen een naam is) met hem, is de last misschien minder.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 11:14

Ik heb weer een update.
De laatste paar weken ben ik geen discussies begonnen, heb hem heel vrij gelaten.. ik voelde me gewoon goed zoals het was.
Afgelopen weekend ben ik het hele weekend bij hem geweest, was heel gezellig. :D

Gister smsde hij ineens van: ''Sorry dat ik niet zo lief ben...''
's Avonds belde hij, hij wilde met me praten.
Hij kwam naar me toe en vertelde dat het telefoongesprek met z'n ex ervoor gezorgd heeft dat hij nu echt zeker weet dat hij voorlopig geen vastigheid wil. Het benauwt hem.. Hij voelt zich schuldig naar mij als hij me niet af en toe kan zien. Hij wil me wel blijven zien..

Ik snap niet waar dit gesprek ineens vandaan komt, ik wist dat hij op dit moment geen vastigheid wilde dus het is niet iets nieuws voor me. Ik liet hem meer los omdat ik het idee had dat hij daar behoefte aan had en ineens ontstaat dit gesprek?

We hebben afgesproken om zaterdag verder te praten.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:09

Tjee Mandyy balen zeg...

Maar hoe wil jij nu verder? Wil je hem blijven zien of ga je afstand nemen?
Als je hem blijft zien en je blijft intiem met hem, ga jij diegene zijn die met een gebroken hartje achterblijft. Hij is blijkbaar nog erg ondersteboven van zijn ex.

Misschien moet je een tijdje het contact verbreken, hij is blijkbaar niet gek genoeg op je, anders was hij wel een relatie met je begonnen, hoe hard het ook klinkt. Je maakt jezelf kapot op deze manier.

Ik heb ook wel eens al mijn hoop op een jongen gehad, maar na 8 maanden kwam ik erachter dat het altijd alleen van mijn kant zou blijven. Alles deed ik ervoor om hem verliefd te maken, ik ging zelfs vreemd om hem jaloers te maken, kocht mooie kadootjes voor hem, sloofde me uit en zorgde dat ik er altijd mooi uitzag enzo, dom van me, maar ik was zoooo verliefd op hem. Hij vond het wel makkelijk, een meisje dat altijd de deur voor hem opendeed als hij kriebel in zijn broek had. Ik heb mezelf flink verlaagd en ondanks wat mijn vriendinnen me vertelde, wilde ik het niet inzien. Nu heb ik een andere vriend, al 2,5 jaar en nu pas zie ik in wat ik toen niet wilde zien. De liefde die ik nu heb komt van 2 kanten en dat wil ik nooit meer anders.

Veel succes!

pqwe33

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:17

Storm76 schreef:
Tjee Mandyy balen zeg...

Maar hoe wil jij nu verder? Wil je hem blijven zien of ga je afstand nemen?
Als je hem blijft zien en je blijft intiem met hem, ga jij diegene zijn die met een gebroken hartje achterblijft. Hij is blijkbaar nog erg ondersteboven van zijn ex.

Misschien moet je een tijdje het contact verbreken, hij is blijkbaar niet gek genoeg op je, anders was hij wel een relatie met je begonnen, hoe hard het ook klinkt. Je maakt jezelf kapot op deze manier.

Ik heb ook wel eens al mijn hoop op een jongen gehad, maar na 8 maanden kwam ik erachter dat het altijd alleen van mijn kant zou blijven. Alles deed ik ervoor om hem verliefd te maken, ik ging zelfs vreemd om hem jaloers te maken, kocht mooie kadootjes voor hem, sloofde me uit en zorgde dat ik er altijd mooi uitzag enzo, dom van me, maar ik was zoooo verliefd op hem. Hij vond het wel makkelijk, een meisje dat altijd de deur voor hem opendeed als hij kriebel in zijn broek had. Ik heb mezelf flink verlaagd en ondanks wat mijn vriendinnen me vertelde, wilde ik het niet inzien. Nu heb ik een andere vriend, al 2,5 jaar en nu pas zie ik in wat ik toen niet wilde zien. De liefde die ik nu heb komt van 2 kanten en dat wil ik nooit meer anders.

Veel succes!

Hier ben ik het mee eens. Hij zit duidelijk in de knoop met wat 'ie wil en wat 'ie voelt en daarom doet hij de ene keer wel lief tegen je en uit het niets ineens dit. Hoe gek je ook op hem bent, voor jezelf is het beter om contact met hem te verbreken, al is het alleen maar zodat je niet herinnerd hoeft te worden aan het feit dat hij vaag is met zijn bedoelingen en om zelf geen hoop te houden.

Ik heb ook ooit een keer zo'n idioot gehad waar ik vréselijk verliefd op was, en ik zag er ook altijd mooi uit, liet afspraken vallen voor hem, maar meneer wilde niks. Het is ook nooit iets geworden en ben erg blij dat ik contact met hem verbroken heb. Gaf mij ook een stuk minder verwarring.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 16:17

En als je nou eens het hele concept / woord relatie erbuiten laat. Ben je dan op dit moment gelukkig zoals de dingen tussen jullie gaan?

Misschien is je 'vriend' wel gewoon eerlijk als hij tegen je zegt dat hij om je geeft, maar op dit moment een relatie niet aan kan. Het is dan aan jou om te kijken of je hier gelukkig mee kan zijn. Hou je vol, en kijk je waar het schip strandt of zet je er nu een punt achter?

Het is ook heel moeilijk, maar misschien moet je het gewoon one day at a time bekijken, als je nog gelukkig bent is het prima, wordt je er ongelukkig van, dan moet je er iets aan doen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 18:50

Dankjullie voor jullie reacties.

Storm76: Ik weet het niet. Vind het erg lastig om een keuze te maken. Het liefst wil ik natuurlijk een jongen die 100 % voor me gaat, maar ik wil ook niet de leuke tijden met hem opgeven. Ik wil hem echt niet kwijt. :n

Anoeska, dat heb ik de laatste paar weken gedaan.
Dat ging heel goed. :j Ik voelde me er goed onder, dacht niet aan een relatie. Ik dacht dat ik het geaccepteerd had. Maar nu hij erover begonnen is/ me ermee geconfronteerd heeft ben ik helemaal in de war en overstuur. :oo

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:15

Ik weet niet wat hij je precies wil zeggen, maar probeer in ieder geval voor het praten de beslissing te nemen of je verder wilt met hem of niet. Wil je dat, laat hem zijn verhaal doen, en neem het heft in eigen handen.

Zeg eerlijk dat je het wel prima vind zo (ook al zou je liever een relatie willen, zorg dat hij niet denkt dat je afhankelijk van hem bent) en dat je hier gewoon zo mee door wilt gaan. En dat als je er zat van bent, zoals ook in een relatie, je er gewoon mee stopt. En vooral, dat je niet meer dat 'gezeur' over 'sorry dat ik niet lief ben, blabla' wilt horen. DAT maakt jou onzeker, denk ik tenminste. Niet de rest van de situatie, maar dat terugtrekken van hem. Als jij denkt dat het goed en lekker gaat, hij weer verwarring gaat brengen.

Dus, wat ik in ieder geval zal doen, het heft in eigen hand nemen, en heel goed duidelijk maken dat je het zo prima vind, en dat je door gaat tot je er genoeg van hebt.. En stop ook echt als je er genoeg van hebt.. Bij mij zou hij in ieder geval niet met die onzekere praat aan hoeven komen.

Mijn vriend is dus ook niet officieel mijn vriend, maar daar hebben we het nooit over. Als ik zou vragen, zou hij wel zeggen dat hij het zo goed vind. Maar hij zou nooit zeggen dat hij vind dat hij niet lief voor mij is om die reden. Hij vind dat hij goed en lief voor mij is, en dat hij mij en ik hem waard is/ben. Geen twijfel over mogelijk, het zit goed tussen ons. Dat het niet officieel een relatie is, praten we gewoon niet over. Het is goed zo, en ik vind het alsnog een relatie.

Hij moet nu echt niet bij mij komen met dat gezeur dat hij vind dat hij niet goed voor mij is, of weet ik veel. Nee hoor, geen gezeur en gedoe er over. Brengt alleen maar verwarring en onzekerheid. Ik heb er wel om gezeurt, maar hij maakt er geen punt van, en ik ben de enige die er last van heeft. Ben daar dus gewoon mee gestopt, voel ik me er ook niet rot om, en gaat het alleen maar beter tussen ons.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-09 23:51

Jeetje meis wat lastig.

In het kort mijn verhaal, misschien kan je er wat mee:

Afgelopen september heb ik een jongen ontmoet. Het klikte meteen en we vonden elkaar meteen erg leuk. We hadden vanaf de 1e dag 'verkering'.
Ik heb 4 leuke maanden met hem gehad, echter werkte het op een gegeven moment niet meer (ik had enorme bindings- en verlatingsangst waardoor ik erg onzeker en gesloten was en hij was ook niet de makkelijkste in de omgang, erg stug en dat werkte elkaar tegen).

Afijn ik heb het toen uitgemaakt, wat mij een enorme opluchting gaf. En ja ik vond hem nog leuk en had nog gevoelens voor hem, maar ik had voor mijzelf gekozen. Ik was nl. niet gelukkig zoals het ging!

Vanaf het moment dat het uit was hebben we nog heel veel contact gehad, gebeld, gesmst, bij elkaar langs. In het begin vond ik het irritant dat hij mijn kont zo achterna liep en jaloers was als ik met andere jongens aan het praten was of mij belde dat hij daar en daar was en of ik ook nog kwam.

Maar de laatste tijd begon ik weer aan hem te denken, hem te missen en weer voor hem te voelen (waarschijnlijk door de postitieve aandacht die ik van hem kreeg).
We bleven elkaar bellen en opzoeken. 2 weken geleden heb ik na al die tijd weer met hem gekust. Dat voelde erg fijn, maar ben wel op tijd weggegaan want ik wilde niet met hem naar bed. Bang om gekwetst te worden.

Hij bleef mij daarna bellen, elke dag. En vorige week kwam hij langs. Meteen elkaar omhelst en kusjes gegeven.
Ik kreeg het gevoel dat hij mij echt nog leuk vond en mij terug wilde. En dan wilde ik het nog wel een keer proberen...

Maar hij maakte steeds sexuele toespelingen, waar ik totaal geen behoefte aan had. Hij vroeg wat ik toch van hem wilde...

Ik heb hem toen eerlijk gezegd dat ik hem echt leuk vind, hij zei dat hij mij ook leuk vindt maar dat sommige dingen niet werken tussen ons. Met andere woorden: een relatie tussen ons zit er niet meer in maar ik wil wel sex met je!

Ik heb hem toen een keuze gelaten:

Of je vindt mij leuk of niet. En als je mij niet leuk vindt, dan moet je mij met rust laten en mij niet meer lastig vallen.
Ik wil verliefd kunnen worden op iemand en dat die jongen ook verliefd wordt op mij. Ik heb al genoeg gescharreld en daar heb ik absoluut geen behoefte meer aan.

Afijn hij ging er nog even op door maar ik was het zat, dat gedraai om elkaar heen zonder duidelijk te zijn. Ik ben nu duidelijk en eerlijk geweest en daar ben ik blij om. Ik heb mijn grens gesteld. Punt.

Hij is later naar huis gegaan, nog een paar keer omhelst en paar keer een kus. Gewoon op een lieve manier. Hij vroeg of ik boos was. Nee. En jij? Nee ik ben ook niet boos.

Ik voel me nu bevrijd, ookal vind ik hem leuk, ik wil absoluut niets met iemand die niet 100% voor mij gaat. En nu bijna een week later, vind ik hem eigenlijk helemaal niet meer leuk! 3 maanden gedraai om mij heen, en het enige wat hij wilde was sex? Wat een loser...

En dat maakt mij sterk en voedt mijn zelfvertrouwen. Ik kies voor mijzelf en ik weet wat ik wil. Ik wil 100% en met minder neem ik geen genoegen (meer).

Hij heeft niet meer gebeld, al werd er de volgende nacht wel aangebeld en ik weet zeker dat hij het was. Ik heb het genegeert...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:42

PS wat ik eigenlijk wil zeggen (na een nacht nadenken!) is:

Als je gelukkig bent op deze manier is het geen probleem, maakt het je echter niet gelukkig dan moet je voor jou zelf nagaan waarom je er niet gelukkig van wordt en of het niet beter is om voor jezelf te kiezen en een grens te stellen.

Deze situaties kunnen je nl. heel onzeker maken en daar moet je voor oppassen.

Ik ben in die relatie heel onzeker geweest (ivm mijn angsten) en zijn stugge persoonlijkheid hielp mij daarin totaal niet. Kan hij ook niets aan doen, zo is hij en dat heeft hij van huis uit mee gekregen. Ik heb toen uiteindelijk gedacht: Ik wil niet zo onzeker meer zijn, ik wil die enorme last van mijn schouder. Ik kap ermee.

En dat is een hele goede keuze geweest. Dat heeft mijn zelfvertrouwen zo'n enorme boost gegeven!!

Heel veel sterkte en luister goed naar jezelf, probeer jezelf niet te verliezen in iemand.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 11:54

Ik herken het verhaal, heb zo dik 2,5 jaar gesukkeld met iemand die niet wist wat hij wilde...
Op het laatst heb ik voor mezelf gekozen; ik had al zo lang gewacht. Toen had hij opeens spijt, maar ik ben nooit meer terug gegaan. Ik spreek hem nog wel eens, hij heeft nu ook een relatie, kinderen e.d en ik ben nu ook gelukkig. Het heeft wel vrij lang geduurd, maar het is beter zo. :) Het maakt je kapot zoiets.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:03

Maar "niet weten wat je wilt" voelt voor mij anders dan eerlijk zeggen dat je geen vaste relatie wilt.
Als de ander er dan toch voor kiest, betekent ook een verantwoordelijkheid van die ander - nl. zich neerleggen bij zijn/haar keuze. Het wordt anders als iemand je heel erg aan het lijntje houdt - wel vast, niet vast, wel vast, etc. Maar iemand die hardop zegt: "Dit zijn mijn voorwaarden", dat betekent kiezen :)

Overigens kunnen zulke voorwaarden natuurlijk ook betekenen dat je niet bij elkaar past :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-09 23:53

Dankje voor jullie reacties! :)
Even een update. Ik heb er nog veel over nagedacht.
Hem een paar keer op msn gesproken, wat niet zo fijn voelde.
Vanavond kreeg ik een smsje hoe het met me ging, dat voelde wel fijn. :) Hij had een verjaardag dus ik had niet verwacht dat hij me nog zou smsen.

Zorro, het zou idd handig zijn als ik wist wat ik wilde.. Maar dat wisselt per minuut. Ik ben in 'korte tijd' echt veel om hem gaan geven. Denk dat ik zoiets speciaals nog nooit eerder gevoeld heb bij anderen. :oo Ik denk dat je wel gelijk hebt dat dat gezeur me onzeker maakt. Toen dat er niet was voelde ik me prima in de situatie.. Het gepraat erover zorgt bij mij voor verwarring, onzekerheid en verdrietigheid.

Laetitia, wat een verhaal. Gelukkig dat je hem nu niet meer leuk vind.

Lante, hoelang heb je het laten duren?

WhiteRose, tja dat is idd iets anders.. Je kunt je dan afvragen wat ''erger'' is?

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 08:47

Nah, hij weet heel duidelijk wat ie wil: geen vastigheid. De vraag is of jij daarmee kunt leven...
Ik geloof oprecht dat je daar heel bewust voor of tegen moet kiezen - en das heel moeilijk. Sterkte!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:29

ik vraag me af of deze jongen wel echt verliefd is. Als hij geen zin heeft in een relatie...?
En waarom dan toch al die moeite voor 'm doen?

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:32

sflj schreef:
ik vraag me af of deze jongen wel echt verliefd is. Als hij geen zin heeft in een relatie...?

Je kunt heel erg gek op iemand zijn, maar niet klaar zijn voor een relatie. Dat je dat er eerlijk bij zegt, vind ik daar eigenlijk een teken van :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:38

Ik wil zelf graag vastigheid, en in principe heb ik dat ook. En jij ts, hebt dat denk ik ook. Hij gaat toch niet vreemd? Het gaat hem er toch niet om dat hij nog met andere meiden af kan spreken? Hij wil jou, maar wil ook kalm aan doen.

In principe is er niks aan de hand. Als jij zoveel om hem geeft, en je echt iets speciaals voelt, vind ik niet dat je er mee moet stoppen. Kijk dan waar het schip strand, maar maak ook je eigen voorwaarden. Dat heb ik bij mijn vriend ook gedaan.

Prima dat je geen relatie wil, maar dat zeg je niet tegen anderen. Iedereen denkt dat het gewoon dik aan is. En dat vind ik belangrijk. Geen gedoe met andere vrouwen, wil hij ook helemaal niet, hij heeft aan mij genoeg en daar vertrouw ik hem ook voor 100% in. En verder er geen gezeur over, ik wil niet dat hij er steeds over begint, want daar word ik heel onzeker van. Dit gaat allemaal prima, en ik voel me er ook prima bij.

Stel dat het me ooit toch opbreekt, zet ik er gewoon een punt achter, dat is dan zijn eigen risico geweest. Hij kan er natuurlijk ook een punt achter zetten, maar dat verwacht ik niet zo snel. Het gaat eigelijk prima, en hij voelt zich hier goed bij. En ook als het aan is, is er kans dat iemand er mee wil stoppen, dus zoveel verschil maakt het niet. Ik vind het wel jammer dat hij wel van mij houdt, maar het toch niet voor mij over heeft om het de naam relatie te geven. Maar goed, we zien wel hoe het loopt.

Als hij nog verder wil hiermee, denk ik dat je het onder bepaalde voorwaarden zeker een kans kan geven. Wat niet is kan nog komen, en anders vind je wel iemand die nog leuker is, en die wel helemaal voor je gaat. We kunnen toch niet in de toekomst kijken, dus proberen kan ik mijn ogen geen kwaad, mits je je er goed bij voelt.

@ sflj: Hij heeft geen zin in een relatie, maar als je het vergelijkt, zit er nou veel verschil in de situatie als het wel of niet de naam relatie heeft? Volgens mij niet, op het punt na dat hij er steeds over begint omdat hij denkt dat hij haar tekort doet. Ik denk ook echt dat hij haar wel oprecht leuk vind. Alle moeite voor hem doen, daar zit zeker wat in. Je moet er niet teveel moeite voor doen, net zoveel als hij ook voor jou doet.

Je moet je ook afvragen of je het ziet als moeite doen.. Als je echt steeds bezig bent om het hem naar de zin te maken, en te zorgen dat hij wel een relatie wil, ja dan ben je verkeerd bezig. Bij mij gaat alles heel vanzelfsprekend. We zien elkaar wanneer we daar zin in hebben, en dat is in ieder geval wekelijks, en vaak zien we elkaar een paar keer per week. Soms ook niet. Mijn vriend doet net zoveel moeite voor mij, als ik voor hem. Net als in een gelijkwaardige relatie, maar dan zonder het woordje relatie. Als je het daar beide mee kunt doen, en je bent er gelukkig mee, wat wil je dan nog meer?

Zekerheid in een relatie, wat voor een dan ook, heb je nooit.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 11:47

WhiteRose schreef:
sflj schreef:

Je kunt heel erg gek op iemand zijn, maar niet klaar zijn voor een relatie. Dat je dat er eerlijk bij zegt, vind ik daar eigenlijk een teken van :)

Dat snap ik niet en kan ík in ieder geval niet.
Als je gek op iemand bent ben je graag en veel bij/met diegene, toch? Doe je dingen samen enz.
Dat is toch een relatie? Als iemand daar dus geen zin in heeft, vraag ik me af of hij wel zo gek op je is. Misschien bedoelt hij dat hij alleen een vriendschappelijke relatie wil en verwacht/hoop jij teveel. ;)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:00

Dat is een relatie ja, als je van elkaar houdt en graag en veel bij elkaar bent. Maar ook mijn vriend wil het niet de naam relatie geven, terwijl we ons net zo gedragen als in een relatie. Jammer, maar goed, het is wel vrij serieus tussen ons. Hij houdt echt van me, wil graag bij me zijn, en is dat ook vrij veel. Hij heeft vorige week nog een auto voor me gekocht, en niet een kleintje, nee echt een dikke dure bak. Zegt ook wel iets vind ik, dat zou hij toch niet doen als hij het niet met mij meent. Hij is zijn boerderij aan het verbouwen, en in de nieuwe schuur komen 4 paardenboxen. Hij heeft 2 paarden. Maar juist, ik heb er ook 2 ;)

Ik ben echt zijn vriendin, en hij is echt mijn vriend. Op de officieele vraag en het volmondig 'ja' na. En als ik het op die manier bekijk, vraag ik me soms wel eens af waarom ik me daar zo druk om kan maken.

Voor jullie je trouwens zorgen gaan maken, gezien de auto die ik heb gekregen: mijn vriend is geen type loverboy hoor, eerder type lompe boer die een hekel aan mijn kleine rode auto'tje had. :o

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 12:10

Mijn ex was dr ook zo 1. Kwam net uit een relatie, vond me vreselijk leuk maar wilde het rustig aan doen. Ook wij deden alles wat een stel doet. We gingen zelfs samen op vakantie!
Uiteindelijk werd ik er ook verdomde onzeker van. Weet wat dat betreft precies hoe je je voelt. Uiteindelijk de 'relatie' beeindigd. En hij had binnen een week een ander.

Kijk hier mee uit, sommige mannen kunnen gewoon niet alleen zijn. Voor hun ben je dan een soort van troostmeisje, tot ze ineens weer verliefd worden (maar dan echt) en dan mag jij je spullen pakken. Ikzelf was het gelukkig voor.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:17

Wat Femke zegt kan inderdaad ook heel goed.. Mijn vriend heeft hiervoor alleen wat scharreltjes gehad die niets voor stellen, plus dat hij mij al jaaaren leuk vind, dus wat dat betreft weet ik dat dat bij mij niet geval is.

Maar dat is iets wat je zelf uit moet zoeken ts, hij zal wel heel goed in zijn 'rol' zitten denk ik, met die sorry dat.. blabla.. smsjes..

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 13:28

sflj schreef:
WhiteRose schreef:

Dat snap ik niet en kan ík in ieder geval niet.
Als je gek op iemand bent ben je graag en veel bij/met diegene, toch? Doe je dingen samen enz.
Dat is toch een relatie? Als iemand daar dus geen zin in heeft, vraag ik me af of hij wel zo gek op je is. Misschien bedoelt hij dat hij alleen een vriendschappelijke relatie wil en verwacht/hoop jij teveel. ;)

Ik stuur je een pb :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-09 13:50

Heb hem net op msn gesproken.. Liep beetje uit de hand. :oo
Hij zei dat na vanavond alles zou veranderen. Dus ik vroeg wat er dan ging veranderen. Wil hij me toch niet meer zien? Of minder?
Hij wilde het er vanavond over hebben, niet via msn.
Toen ik doorvroeg kreeg ik nog geen antwoord, ik met mn nieuwsgierige kop moet dan gewoon weten wat hij bedoeld. :oo
Hij zei weer dat msn geen nut had.
Heb gezegd dat iets wat voor hem geen nut heeft voor mij misschien wel nut heeft.. Dat ik het egoistisch vind dat hij erover begint en het niet afmaakt.
Offline was meneer..
Heb hem gebeld en gezegd dat weglopen van problemen nog egoistischer en laffer is. :oo

Zorro, jouw situatie klinkt goed. Zoals jij het beschrijft is het precies zoals het voor mij de laatste weken voelde..

Femke, jeetje dat is helemaal rot. :\

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 16:01

Knap dat je hebt gezegd wat je er van vind. Je hebt ook helemaal gelijk, hij had er niet over moeten beginnen als hij het niet gelijk af wil maken. Er dan voor weg lopen is heel laf.

Denk dat je er heel goed aan hebt gedaan hem de waarheid te zeggen, hij mag best weten dat er niet met je te sollen valt, en dat je op dit soort dingen niet zit te wachten. Pak hem aan, daar word hij niet minder van..