Vende schreef:Volgens mij plakken ouders dit op hun auto omdat ze sowieso al de neiging hebben om ie-der-een te laten weten dat ze een kindje hebben.
Hahahaa, dat denk ik dus ook, alsof ze een wereld wonder zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chiqa schreef:Onassa schreef:Hahahaa, dat denk ik dus ook, alsof ze een wereld wonder zijn
Een kind is pas een wonder als het licht geeft, verders is dr bar wonderlijks aan
cp112 schreef:hihi vond dit op een site.Citaat:Wat moet ik als mede-weggebruiker met deze mededeling? Mijn hoofd uit het raam steken en goetchie goetchie poele poele tegen de kleine roepen? Moet ik toeteren en zwaaien om te laten weten dat ik de sticker heb opgemerkt? Moet ik mijn auto in de vrij zetten om zo heel langzaam langs de auto-met-baby te rijden om de kleine wereldburger niet wakker te maken?Citaat:Maar die sticker met baby aan boord is me nog steeds een raadsel. Korte research binnen mijn collega-met-kinderen groep leverde de volgende reactie op; ‘volgens mij zodat er bij een ongeluk nog gezocht wordt naar zo’n kleine hummel die best onder de voorstoel geschoten kan zijn’. Lijkt me op zich heel plausibel, want een vader of moeder wil zijn kind natuurlijk niet kwijtraken. Aan de andere kant: ik zou bij een ongeluk mijn tas ook niet kwijt willen raken met mijn mobiel, agenda, paspoort en rijbewijs. Zou ik een sticker kunnen krijgen met ‘tas aan boord’?
) toch wel in de auto zitten? Dan maken zij de som 1 + 1 = 2 wel. Misschien willen ze wel gewoon gefeliciteerd worden
Chiqa schreef:Onassa schreef:Hahahaa, dat denk ik dus ook, alsof ze een wereld wonder zijn
Een kind is pas een wonder als het licht geeft, verders is dr bar wonderlijks aan
maar natuurlijk wel zo dat diegene achter je de lamp niet ziet
ook geen, soms mogen dingen gewoon lekker nutteloos zijn want ben absoluut geen babe. Vind het gewoon grappig als men papa dan in de smart stapt
Happy_Liz schreef:gehe en hoe krijg je voor elkaar dat een kind licht geeft dan![]()
![]()
gewoon optillen en voor een brandende lamp houdenmaar natuurlijk wel zo dat diegene achter je de lamp niet ziet

Blue_Eyes schreef:Klopt Getup... zo rijdt er bij ons in de buurt een auto rond met gewoon over de hele achterklep de belettering 'Stoere Quinn en lieve Talita aan boord'Lekker voor je lak ook...
Yessy schreef:Happy_Liz schreef:gehe en hoe krijg je voor elkaar dat een kind licht geeft dan![]()
![]()
gewoon optillen en voor een brandende lamp houdenmaar natuurlijk wel zo dat diegene achter je de lamp niet ziet
Gewoon een keertje niet kijken als ze hun fikkies in het stopcontact proberen te steken
Die caravan sticker in combinatie met die auto vind ik geniaal
resultaat... 
MarcoBorsato schreef:Die sticker is vooral voor mensen die de neiging hebben achter een auto te gaan plakken. Met zo'n sticker waarschuw je de plakker dat er een baby aan boord is en dat hij dus niet moet plakken. Plakken is natuurlijk nooit goed.
. Mijn vriend rijd ook een heel stuk ruster (wel gewoon de snelheid, maar hij raced niet) als onze dochtertje van 1,5 in de auto zit.
Manda schreef:Ik vind het geen onzin.
Mensen die zich irriteren aan hun voorganger zijn wat toleranter als ze lezen dat er een baby in de auto zit. Over het algemeen word er dan meer begrip opgebracht voor je rustige rijstijl. Mijn vriend rijd ook een heel stuk ruster (wel gewoon de snelheid, maar hij raced niet) als onze dochtertje van 1,5 in de auto zit.
Wij hebben geen sticker overigens, maar ik begrijp het nut er wel van.
) Babel schreef:Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.
Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.

Rubiquil schreef:Dat betekent dat de bestuurder w.s. met alles behalve autorijden bezig is...

Manda schreef:Ik vind het geen onzin.
Mensen die zich irriteren aan hun voorganger zijn wat toleranter als ze lezen dat er een baby in de auto zit. Over het algemeen word er dan meer begrip opgebracht voor je rustige rijstijl
Ik heb er niet meer of minder begrip voor als mensen met een baby 20 km onder de max snelheid rijden... Kan me ook niet heugen dat mijn ouders langzamer reden toen wij erin zaten