Sticker: 'Baby aan boord'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:30

Vende schreef:
Volgens mij plakken ouders dit op hun auto omdat ze sowieso al de neiging hebben om ie-der-een te laten weten dat ze een kindje hebben. :D

Hahahaa, dat denk ik dus ook, alsof ze een wereld wonder zijn :+

Zonnebloem

Re: Sticker: 'Baby aan boord'

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:35

Dat was dus ook mijn idee+ dat er erg grappige plaatjes op die stickers staan soms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:40

Onassa schreef:

Een kind is pas een wonder als het licht geeft, verders is dr bar wonderlijks aan :z

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:57

Hahah, ik moet zeggen dat er erg leuke dingen tussen staan :P
Ik moet zeggen dat ik de baby aan boord stikker nog nooit heb gezien.
Zit ook eigenlijk niet zo vaak in de auto. xD

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 21:58

Chiqa schreef:
Onassa schreef:

Een kind is pas een wonder als het licht geeft, verders is dr bar wonderlijks aan :z

_O-

Als ik zo'n dag heb dat ik me aan alles erger, erger ik me toch ook wel serieus aan de 'baby aan boord' of 'Sarah rijdt mee' stickers.
Wat verwachten ze van me dan? Dat ik meteen met m'n auto de berm in rijd om hen te laten passeren? Of me vliegensvlug voor hun auto
begeef om rozenblaadjes op hun weg te strooien omdat ze een kind in de auto hebben zitten... }>

*Frustratie* ... het moest er even uit :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:03

Ik wil een bumpersticker met:

"Als je net zo n*ukt als dat je rijdt, is je partner mooi genaaid!"

Voor al die bumperklevers... >;)

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:08

cp112 schreef:
hihi vond dit op een site.
Citaat:
Wat moet ik als mede-weggebruiker met deze mededeling? Mijn hoofd uit het raam steken en goetchie goetchie poele poele tegen de kleine roepen? Moet ik toeteren en zwaaien om te laten weten dat ik de sticker heb opgemerkt? Moet ik mijn auto in de vrij zetten om zo heel langzaam langs de auto-met-baby te rijden om de kleine wereldburger niet wakker te maken?

Citaat:
Maar die sticker met baby aan boord is me nog steeds een raadsel. Korte research binnen mijn collega-met-kinderen groep leverde de volgende reactie op; ‘volgens mij zodat er bij een ongeluk nog gezocht wordt naar zo’n kleine hummel die best onder de voorstoel geschoten kan zijn’. Lijkt me op zich heel plausibel, want een vader of moeder wil zijn kind natuurlijk niet kwijtraken. Aan de andere kant: ik zou bij een ongeluk mijn tas ook niet kwijt willen raken met mijn mobiel, agenda, paspoort en rijbewijs. Zou ik een sticker kunnen krijgen met ‘tas aan boord’?

haha hier heb ik toch wel smakelijk om gelachen :+

OT; het nut van zo'n sticker.. geen idee. Als het is zodat mede weggebruikers rustiger aan moeten rijden is het ( mijn mening) onzin. Ik zie vaak een auto met zo'n sticker en die scheurt met hoge snelheid over de weg.
Het kan idd best zijn dat het voor de hulpverleners is als er wat gebeurd. Maar dan denk ik; Die zien dat zitje( geen idee hoe zo'n ding heet :P ) toch wel in de auto zitten? Dan maken zij de som 1 + 1 = 2 wel. Misschien willen ze wel gewoon gefeliciteerd worden :+

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:11

Chiqa schreef:
Onassa schreef:

gehe en hoe krijg je voor elkaar dat een kind licht geeft dan :P }>
gewoon optillen en voor een brandende lamp houden ;) maar natuurlijk wel zo dat diegene achter je de lamp niet ziet ;)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:11

Ik denk ook de trotsheid, en misschien dat ze dan hopen dat mensen voorzichtiger zijn ofz. Ik lig er niet van wakker.

Ik heb een roos plaatje met babe on board, wat daar het nut van is :P ook geen, soms mogen dingen gewoon lekker nutteloos zijn want ben absoluut geen babe. Vind het gewoon grappig als men papa dan in de smart stapt :+
Laatst bijgewerkt door lesilla op 03-03-09 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:13

Happy_Liz schreef:
gewoon optillen en voor een brandende lamp houden ;) maar natuurlijk wel zo dat diegene achter je de lamp niet ziet ;)

Gewoon een keertje niet kijken als ze hun fikkies in het stopcontact proberen te steken :D

Die caravan sticker in combinatie met die auto vind ik geniaal :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:14

Er is nog een ichtusvariant :P
Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:18

Geweldig topic :D
Mijn man kreeg ooit eens voor zijn verjaardag 2 nummerborden, met daar op mijn naam, en die van onze zoon er op Afbeelding
Ik heb ze ook zo snel mogelijk verduisterd.

Ik moet wel zeggen dat ik zelf, of te wel mijn auto, een heel gave bumpersticker heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:27

Blue_Eyes schreef:
Klopt Getup... zo rijdt er bij ons in de buurt een auto rond met gewoon over de hele achterklep de belettering 'Stoere Quinn en lieve Talita aan boord' :') Lekker voor je lak ook...

Dalijk zijn stoere quinn en lieve talita een jaar of 18 en 20 ...

Dan zit je ook niet meer op je gemak in zo'n auto!!
:P

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 23:41

denk eigenlijk dat die dingen die je op je auto plakt de boel alleen maar onveiliger maken. Zijn die bumperklevers ook nog eens afgeleid als jij een noodstop moet maken.
Op de ruit lijkt me zoiezo geen goed idee omdat die auto ruiter zo zijn gemaakt dat ze direct in honderden kleine (botte) scherven uit elkaar vallen. dat hebben ze niet zomaar gedaan. als die stikker de stukken vij elkaar houdlijkt me dat op zich nog best onhandig als een ongeluk krijgt.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:11

Bokt sticker zou wel leuk zijn :D

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:28

Yessy schreef:
Happy_Liz schreef:

Gewoon een keertje niet kijken als ze hun fikkies in het stopcontact proberen te steken :D

Die caravan sticker in combinatie met die auto vind ik geniaal :D

whaha dan pas krijg je dit :)* resultaat...

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:58

MarcoBorsato schreef:
Die sticker is vooral voor mensen die de neiging hebben achter een auto te gaan plakken. Met zo'n sticker waarschuw je de plakker dat er een baby aan boord is en dat hij dus niet moet plakken. Plakken is natuurlijk nooit goed.

MMM dan moet ik als Single zijnde zonder kinderen ook maar zo'n sticker plakken denk ik. Ben ik van die eeuwige plakkers 'af'.

Wat een onzin. De reden voor de brandweer kan ik me nog wel indenken.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:10

Ik vind het geen onzin.

Mensen die zich irriteren aan hun voorganger zijn wat toleranter als ze lezen dat er een baby in de auto zit. Over het algemeen word er dan meer begrip opgebracht voor je rustige rijstijl ;). Mijn vriend rijd ook een heel stuk ruster (wel gewoon de snelheid, maar hij raced niet) als onze dochtertje van 1,5 in de auto zit.
Wij hebben geen sticker overigens, maar ik begrijp het nut er wel van.

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:15

Ik dacht altijd dat die stickers gewoon voor de grap waren :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:20

Manda schreef:
Ik vind het geen onzin.

Mensen die zich irriteren aan hun voorganger zijn wat toleranter als ze lezen dat er een baby in de auto zit. Over het algemeen word er dan meer begrip opgebracht voor je rustige rijstijl ;). Mijn vriend rijd ook een heel stuk ruster (wel gewoon de snelheid, maar hij raced niet) als onze dochtertje van 1,5 in de auto zit.
Wij hebben geen sticker overigens, maar ik begrijp het nut er wel van.

mwah, zo werkt dat bij mij iig zeker niet. En bij mijn medeweggebruikers iig ook niet, als ik zie hoe er gereageerd wordt op een trailer met paard (en dan heb je geen sticker nodig, die dikke kont steekt wel boven de klep uit ;) )

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:31

Babel schreef:
Als er een ongeluk is gebeurd en er hulpdiensten bij moeten komen is het wel handig. Stel de auto ligt flink in de kreukels dan weten ze dat ze nog moeten zoeken of er nog een kleine aan boord is.

Net zoiets als een sticker voor de brandweer bij de voordeur dat je huisdieren hebt.

Ja, maar mensen met zo'n sticker op hun auto hebben toch niet altijd een baby aan boord? Ze laten dat kind ook heus wel eens thuis. En die hulpdiensten maar zoeken..

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:35

Rubiquil schreef:
Dat betekent dat de bestuurder w.s. met alles behalve autorijden bezig is... :+

Die wilde ik ook al optie geven. :D
En dan is kind aan boord nog een betere als ze wat ouder zijn, want dan is het steeds de kinderen uit elkaar vissen omdat de ruzie hebben in plaats van bezig zijn met auto rijden.
Of is dat visje daar voor? Kinderen uit elkaar aan het vissen? :D

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:36

Een trailer met paard en een baby zijn toch niet te vergelijken.

Alsof de brandweer maar blijft zoeken, ze zijn gewoon allerter erop. Hetzelfde voor zo´n huisdiersticker voor de brandweer. Een kat kan ook allang buiten zijn door het luikje, dan blijven ze toch ook niet in de eeuwigheid zoeken.

kazary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:38

De brandweer ziet wel een kinderstoeltje, die gaat echt niet op zoek naar een sticker.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 10:49

Manda schreef:
Ik vind het geen onzin.

Mensen die zich irriteren aan hun voorganger zijn wat toleranter als ze lezen dat er een baby in de auto zit. Over het algemeen word er dan meer begrip opgebracht voor je rustige rijstijl ;)

Maar met een baby in de auto hoef je toch niet langzamer te rijden :? Ik heb er niet meer of minder begrip voor als mensen met een baby 20 km onder de max snelheid rijden... Kan me ook niet heugen dat mijn ouders langzamer reden toen wij erin zaten _O-