kazary schreef:MLtex, soms weten mensen in de directe omgeving beter hoe de vork in de steel zit dan een keuringsarts. Zowel bij goed als afkeuring van een persoon.
Presies....denk aan het toneelstukje waar we in het begin van dit topic over hadden 
Bovendien is uitgaan beesten tot diep in de nacht niet echt een hobby van iemand de oververmoeid thusi zit en al lang blij is als hij weer in zijn bed ligt....
Goldenflower schreef:Ik ben elke dag doodmoe. Het maakt echt niet uit of ik 4 uur of 10 uur heb geslapen. In de weekenden wil ik alleen maar (uit)slapen, liggen in bed en op de bank tv kijken. Vroeger kon ik wel allerlei leuke activiteiten ondernemen, maar nu niet.
Weet je het is vor mij al normaal...Ik durf niet eens te zeggen hoeveel ik slaap als ik vrij ben, herkenbaar?
Mss is het wel goed dat we iets van regelmaat in een baan hebben hoor, denk je ook niet?
Ik kan mijn hele dag en nacht ritme omgooien als het moet en kom niet meer mn huis uit...Nee werken is een redding anders wordt het echt niets.
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen alle dagen thuis kunne zitten...Feestjes en pleziertjes is dr voor mij ook al jaren niet meer bij, net als jij dus.....
Ik wordt al paniekerig als ik dr over nadenk en voel me dan helemaal leeggezogen.
Sterkte!!!