Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zwerte schreef:@picassox: had jij laatst niet een topic geopend over merkkleding? Als je dure kleding koopt is het niet gek dat je zoveel uitgeeft... Maar 300 per maand vind ik wel vreselijk veel hoor, ik denk dat ik dat ongeveer jaarlijks uitgeef.

Ze zijn maar 18 euro per onderbroek dus valt mee. Waarom draag ik het, niet voor het merk maar omdat ze heeeerlijk zitten en ervoor zorgen maar niet mn naad maar de rand te zien is. Ik kan ook hoge broeken kopen maar toch als je bukt of op je hurken gaat zakken ze zó ver naar beneden.
Het is ook niet dat ik elke maand zo'n broek kan kopen want dan loop ik op een gegeven moment alleen maar met een broek + BB rond
Beetje koud voor deze tijd van 't jaar
Maar koop wel net zo makkelijk ergens anders ook dezelfde broek...Ik ben zo heerlijk economisch ingesteld
Shego schreef:Sappos schreef:loop ik op een gegeven moment alleen maar met een broek + BB rondBeetje koud voor deze tijd van 't jaar
xD Ja,alleen in deze tijd van het jaar,in de zomer kan je natuurlijk gewoon in je bikini lopen

Maar koop wel net zo makkelijk ergens anders ook dezelfde broek...Ik ben zo heerlijk economisch ingesteld [\quote]
) Shego schreef:Sappos schreef:loop ik op een gegeven moment alleen maar met een broek + BB rondBeetje koud voor deze tijd van 't jaar
xD Ja,alleen in deze tijd van het jaar,in de zomer kan je natuurlijk gewoon in je bikini lopen

toen ik 14 was kreeg ik 20 euro zakgeld en dat was het, als ik iets nodig was kreeg ik het wel, toen ik 16 werd kon ik gaan werken en had ik wat meer te besteden in de zomermaanden, met 18 kwam daar stufie van 70 euro bij. ik had pas op mijn 18e iets van 100 euro per maand te besteden.