Gefeliciteerd met je kleine meid. Leuke en lieve naam ook. Ze is vast de jongste op bokt nu. Geniet ervan en kom lekker een beetje bij. Maar wel snel foto's plaatsen!
Naweeen heb ik eigenlijk niet echt gehad....gelukkig. Toen ze eruit was, was het eigenlijk ook echt klaar. Nu met de borstvoeding voel ik wel wat, maar stelt niks voor. Ik had het me ook erger voorgesteld, maar ga gewoon zelf naar de wc verband verschonen, douchen enzo.
Ze poept en plast al goed, suiker is gelukkig goed en temperatuur ook. Ze komen hier om de 2 uurtjes ofzo wat doen, alleen eentje komt de suiker prikken en de ander verschonen, temperatuur meten en aan de borst leggen. Alleen spreken ze niet samen af..., gevolg dat om het uur eentje hier staat....dus zielige Dunya, slaapt ze lekker wordt ze weer meegenomen naar de badkamer, huilen! Gelukkig laat ze zich tot nu toe heel makkelijk troosten en is het met enkele tellen weer goed. (heeft natuurlijk ook een super lieve mama..haha)
Zodra ik weer thuis ben...als het goed is vrijdag (ben ik ook zelf jarig...grappig!) dan plaats ik foto's en filmpjes van haar op bokt.
Ze is echt enig en reageert heel erg op mijn stem, pittige dame die nu al weet wat ze wil...maar wel ontzettend lief!
Ik heb nog steeds amper geslapen, maar blijkbaar heb ik daar nog niet echt last van. Mijn moeder gaat haar vandaag aangeven bij de gemeente(s). Ik had de kaartjes al klaar, hoef alleen nog even de laatste gegevens aan te vullen en te bestellen.
De naam had ik al heeeeel lang van tevoren klaar...mooi en bijzonder, net zoals zij voor mij is. Het is echt mijn kleine wondertje!
Anke, heeel veeeel liefs en geluk wensen van ons allemaal!!!
Er dribbelt hier ook een klein Visje rond, die gelukkig niet zo'n oneindig lange aanloop nodig had, maar je kloktijd daarna met drie minuten toch nog heeft verslagen
Men zegt (wat zegt 'men' niet) dat het wat zegt over het kindje later, de wijze hoe het ter wereld komt. Mijn tip dus voor alles de kleine meid later loopt; sluit alles heel goed af, die snelheid houden ze erin!!
Van Harte Gefeliciteerd met je kleine wonder!! Veel geluk en plezier samen
sax89
Geplaatst: 26-02-09 10:03
van harte gefeliciteerd anke!
Niwla
Geplaatst: 26-02-09 10:04
Gefeliciteerd met je dochter! Wat heeft ze een mooie naam
_Cassandra_
Geplaatst: 26-02-09 11:29
Van harte gefeliciteerd met je dochter!
pubelia
Geplaatst: 26-02-09 11:31
Gefeliciteerd Anke! Dat heb je snel gedaan!
Siggislief
Geplaatst: 26-02-09 11:43
Geniet goed van der!
avaluna
Geplaatst: 26-02-09 12:02
Hartelijk gefeliciteerd met de kleine Dunya! Ik hoop dat jullie morgen lekker naar huis kunnen, helemaal bijzonder zo op je verjaardag.
Gisteren reed ik om 15:20 ongeveer langs het ziekenhuis waar ik van onze dochter bevallen ben en ineens dacht ik: Anke krijgt een meiske... Hahaha, toen had je haar net, zo'n gedachte had ik dus ook net voor de pretecho van de onze.... "én toch is het een meisje..." en ja, hoor.