zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chOcodipJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:38

Danielledm schreef:
Ik had het ook bij 2 exen, echt vreselijk vond ik het!!

1 Was nog erger die kwam elke avond en zelfs bij me paard dus was nooit alleen! Heb er op een gegeven moment ook maar wat van gezeg want werd hem echt zat haha

ooh ik ken het .. al dat geplak en gedoe en elke weekend wou die bij mij slapen :z en elke keer mee naar de paarden maar nu is het gelukkig voorbij :+

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 20:48

@hunter
Sorry dat ik het topic verkeerd heb opgevat :o

Maar als je zegt dat je vriend vroeger niet zo was, kan het natuurlijk wel van voorbijgaande aard zijn hoor.
Mijn vriend heeft dit nl ook gehad (vroeg me echt af hoelang ik het nog zou kunnen volhouden toen), hij is van Paraguay en heeft eigenlijk alles achtergelaten om bij mij te zijn, dus dan kwam hij daar ineens aan in een koud kikkerlandje, waar hij niemand had buiten mij ^)
Dus de het eerste jaar hier was verschrikkelijk, echt over the top jaloers gedrag; ik mocht niet weg, mocht met sommige van mijn (mannelijke) vrienden geen contact meer hebben, omdat hij ze niet vertrouwde, ik mocht echt nx en werd heel de tijd gecontroleerd.....was echt verschrikkelijk, dus ik begrijp hoe je je voelt...
Maar sinds een paar maand gaat het geweldig (ik mag nu uitgaan en al de rest enzo ;) ), hij heeft een leuke baan, heeft vrienden van zichzelf gemaakt,...heeft zich kortom een beetje geïntegreerd in België.
Dus hopen maar dat het, net zoals bij mijn schatje, van voorbijgaande aard is!
(en over die vriendinnen he, mja sommigen lopen niet graag te koop met hun problemen (ikzelf heb dat uberjaloers gedrag van men vriend een halfjaar ofzo verzwegen, gewoon omdat ik mij schaamde voor zijn gedrag), maar bij niemand loopt het vlekkloos hoor, je blijft toch in een relatie met 2 personen, dus dan zul je altijd compromissen moeten sluiten)

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:26

monica08 schreef:
Zo te lezen zijn er meer :o
Ook ik ben mijn vriend wel eens zat. Ben daarom ook weer blij dat hij weer naar school is door de week en ik hem alleen weekends zie. Elke dag hou ik niet vol.

En hoe zie je jullie toekomst dan?
Voor altijd maar apart leven omdat je elke dag niet volhoudt?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 00:11

Mijn vriend en ik zijn nu 3 jaar samen, ik woon bij hem dus we zien elkaar iedere dag.
En nee, ik ben hem nooit zat eigenlijk !! Als ik even een momentje voor mezelf wil, dan kruip ik wel achter de conputer of ga met de hond wandelen :j
Maar ik zit nooit te denken van " goh... kan hij nou niet even weggaan?" ik vindhet fijn als hij bij me is.

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 08:05

hunter87 schreef:
mijn vriend is ook stinkend jaloers. elk smsje word (mee)gelezen, heb hem al meerdere keren op mijn mail gezien, zit dagelijks me hyves te checken, van het weekeind kwam ik een ex tegen(gewon gezellig gepraat) was zo boos, ik prate met een jongen uit de vrienden groep(van mij) weer kwaad...

Praat je daar dan ook over met hem? Dat je het niet leuk vind dat hij je steeds controleert en waarom hij dat doet? Vertrouwt hij je niet?

vertrouwen in hem zit er zeker wel. hij zou nooit wat doen(ik overigs ook niet!!) maar hij heeft gewoon zo weinig vertrouwen. we hebben het er zeker al vaak over gehad maar hij vind dat het niet zomaar op te lossen is dat hij zo jaloers is. hij is super super super voorzichtig met me.
Citaat:
ecyoj schreef:
hou maar op over zieke mannen hahahaha

haha jah zieke mannen, die zijn dan meteen heel erg ziek he.. :P

Zonnebloem

Re: zijn jullie je vriend(in) ook wel eens zat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:01

ik woon nu een jaar samen met mijn vriend maar elke keer als ik hem zie beginnen de vliders weer te fladderen. omgekeerd ook, als ie mij ziet gaat het bij hem ook kriebelen. We zijn nu 3 jaar samen, heerlijk om na al die tijd nog zo verliefd te kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:16

"Zat" is een groot woord, maar ik heb zeker de behoefte aan tijd en ruimte voor mezelf. En ondanks dat mijn vriend en ik inmiddels ruim 15 jaar bij elkaar zijn ga ik ook gewoon nog lekker weekeindjes naar een vriendin, stappen met de meiden etc. hoor.
Samenwonen wil toch niet zeggen dat je álles maar samen moet doen? Ik heb ook een eigen leven... :)

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 14:42

Ik heb ook weleens een periode dat ik meer op mezelf ben en dat ik niet op een belletje van vriendlief zit te wachten, vooral niet op mijn werk!! Maarja ik weet niet of dat dan meteen betekend of je m zat bent, ik zit dan gewoon even niet op hem te wachten ;) . Ik denk dat het in mijn geval geen goed teken zou zijn als ik m zat zou zijn want we moeten over een maand nog gaan samenwonen haha!

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 15:05

viootjuh: leuk joh dat je binnekort gaat samenwonen!! veel plezier samen!

(niet dat wij over samen wonen na zitten te denken)
ik heb wel eens zo iets van jeetje, als ik hem nu vaak al ''zat'' ben, hoe is dat dan als wij ooit gaan samenwonen..

spekkiejnfu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:08

Ik ben mijn vriendjes veel te snel zat, daarom houd ik het vaak maar 2 weken vol :+

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-09 15:41

spekkiejnfu: lijkt wel of wij hetzelfde hebben alleen ik heb het dan na zn 6/7maanden

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:46

haha dat had ik ook altijd na ongeveer 3 maanden was ik een jongen spuugzat. Maarja als je geduld hebt kom je vanzelf iemand tegen waar je dat niet bij hebt! Mensen in mijn omgeving zijn ook helemaal verbaasd als ze horen dat uitgerekend ik (zogenaamde mannenverslinster) samen ga wonen, dus er is hoop ;)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:49

Dat begint bij mij idd altijd een maand voordat ik het uit ga maken :))
Ik zit sowieso liever op de bank met mn honden hoor, ben helemaal niet zo klef, en ik had de pech dat mijne vorge 2 ex-en dat wel waren :))

:)Ikkuh:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 15:56

Ik heb ff je topic doorgelezen, en ik moet zeggen dat ik wel heel veel reacties herken in de reacties die ik je al vaker gegeven hebt.. Je moet voor jezelf ns goed nagaan of je echt nog wel met hem verder wilt want ik hoor/zie eigenlijk nog maar weinig leuke dingen tussen jullie.. En laatst zei je wel dat ie verder wel lief was, maar dat is niet het enige wat je in een relatie hoort te hebben..

Denk dat jullie er toch ns echt goed over moeten praten, of dat je toch een andere beslissing moet maken.. Jij gaat je alleen maar meer lopen ergeren, ook al zijn het soms maar gigantisch kleine dingen.. En hoe meer jij je nu gaat ergeren aan die dingen, hoe slechter het zometeen gaat, en dan komt het ws ook niet meer goed als hij weer defenitief thuis is....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:05

Ik had het bij eerdere vriendjes wel heel erg, die vond ik te claimerig. Misschien was het wel niet zo, maar ik kan er slecht tegen als mensen steeds bij me willen zijn of iets met mij willen doen. Niet alleen vriendjes, ook van andere mensen.

Ik heb op dit moment ook een kennis (meer is het ook gewoon niet) die was eerst wel aardig, maar ze doet nu zo claimerig dat ik haar niet eens meer aardig vind. Elk weekend vragen wat ik ga doen, of ik op stap ga.. Wanneer ik nu eens met haar op stap ga. Wanneer we weer eens iets gaan doen, ze smst me haast elke dag, over onnozele dingen die het smsen niet eens waard zijn.. Als ik niet reageer, gelijk een smsje waarom ik niet reageer. En dan nog een of ik mijn telefoon misschien weer in de auto heb laten liggen. Dan een mailtje dat ze gesmst heeft en ik niks terug stuur. Ik word er GEK van.

Ik wil gewoon zelf weten wat ik wanneer doe en met wie, en ik wil al helemaal niet aan haar daar verantwoording over afleggen. Ik denk dat zij verder gewoon helemaal niemand heeft om mee te stappen ofzo, maar goed dat kan ik niet helpen. Kan ook wel begrijpen dat ze niemand heeft, ik denk dat iedereen gek word van dit gestalk. Ik wou dat ik haar gewoon de waarheid kon zeggen en het contact kon verbreken, maar dat vind ik erg moeilijk. Een vriendje kan je gewoon uitmaken, en klaar. Maar dit vind ik best lastig. Alhoewel mijn medelijden allang verdwenen is, het is puur ergernis nu. Ik reageer ook niet meer op haar smsjes, en mailtjes beantwoord ik soms, alleen als ik er zelf zin in heb.. (krijg ik weer mailtjes: ik had je gemaild, maar nog geen antwoord gehad? AAARGH..)

Maar goed, over vriendjes: ik heb een heel lief vriendje, waar ik heel gek op ben. We hebben beide echt een eigen leven, en zien elkaar echt als aanvulling in plaats van invulling. Zien elkaar soms 1x in de week, soms vaker, soms maar 1x in de 2 weken. En we voelen ons er prima bij. Voor ons geen geplak ;) Er zijn wel eens mensen die niet kunnen snappen dat wij elkaar 'zo weinig' zien. Nou ja, wij vinden het heerlijk..

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 16:42

Ohw wat fijn dat er meerdere mensen zijn.
Ik heb er ook zo een.

Hij weet altijd alles beter, belt als ik niet op kan nemen.
En als ik net lekker in bed lig, wil die nog een kus.
Als die een knuffel wilt, en ik heb er ff geen zin in zeg ik dat.
En dan probeerd die het na 5 min nog een keer.
En als ik even stil ben (kan nogal een hoop kletsen) vraagt die altijd meteen wat is er wat is er? En dan zeg ik hallo ik zit ff tv te kijken, er is niet meteen wat.
Sorry schatje, je bent nu te laat want nu lig ik lekker :+

Ondanks dit, kan ik die ook heel erg lief zijn hoor. En heeft echt alles voor me over. Maar soms zal ik graaaaaaaaaag zijn nekkie drie kwart slag omdraaien (grapje)