Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tallie_Ho schreef:Vjestagirl is een heilige die nooit iets te laat betaald en nog nooit een bekeuring heeft gehad mag ik hieruit opmaken?
Gut meid, wat kan jij je druk maken om de ellende van een anderIn plaats van te gaan zitten preken hoe slecht TS is, kan je ook meedenken in een oplossing
Trouwens, TS is nog niet officieel in gebreke gesteld, ze heeft immers nog geen eis op papier ontvangen
[edit] en een incassobureau gaat echt niet naar een gemeente rijden om adresgegevens te krijgen hoorDaar heeft men andere kanalen voor
[/edit]
Vjestagirl schreef:Vjestagirl is geen heilige, heeft idd weleens een bekeuring gehad, en die gewoon onmiddelijk zonder morren betaald, want ik wist dat ik fout zat, ook al was ik het niet eens met het bekrompen regeltje (vergeten parkeerschijf, en 1x 3km/h te snel). En ik heb ook weleens een boete gehad, en zoals ik al zei, ik ga naar binnen, ik verontschuldig me en ik betaal. Daarmee is het probleem opgelost, en kom ik de volgende keer niet in de zooi als ik iets nodig heb en toevallig iets minder geld heb.
verootjoo schreef:Vjestagirl schreef:Vjestagirl is geen heilige, heeft idd weleens een bekeuring gehad, en die gewoon onmiddelijk zonder morren betaald, want ik wist dat ik fout zat, ook al was ik het niet eens met het bekrompen regeltje (vergeten parkeerschijf, en 1x 3km/h te snel). En ik heb ook weleens een boete gehad, en zoals ik al zei, ik ga naar binnen, ik verontschuldig me en ik betaal. Daarmee is het probleem opgelost, en kom ik de volgende keer niet in de zooi als ik iets nodig heb en toevallig iets minder geld heb.
Betaal jij vóór het controleren of het wel klopt?? Voor hetzelfde geld flitsen ze iemand, lezen ze t kenteken niet goed en betaal jij andermans boete... Zal niet de eerste keer zijn dat mij dat overkomt. En dan betaal ik definitely niet zonder morren...
En dat kan hier ook gebeurd zijn. Want zeg nou zelf; deze bedragen zijn gewoon absurd. En daarbij; een incassobureau doet dat niet via telefoon, maar stuurt een brief die ze nog niet heeft gehad.

Tallie_Ho schreef:Ik wil het telefoonnummer van Vjesta wel, dan ga ik bellen dat ik een incassobureau ben en geld wil hebben, die betaalt toch alles
Wat ik er mee wil zeggen is dat ieder mens recht heeft zich te verdedigen, en in plaats van de ts te gaan vertellen dat ze heel stout is en foei en nounou, wanbetaler hoor!! Zou je ook kunnen meedenken
En ik had als ik TS was geweest ook niet betaald.. Niks op papier en alleen via de telefoon?? Hahaha, kom eerst maar eens met bewijzen

Ik wacht wel af wat TS te horen krijgt
Thanks meiden! Liezel1 schreef:Nuage, je begrijpt me verkeerd. Ik denk niet dat je niet deugt, dat vooropgesteld. Maar door nu te gaan ontkennen dat de films te laat terug waren, terwijl je zélf hebt toegegeven dat dat wél zo was, zou je je zaak wel eens meer schade kunnen berokkenen dan je denkt.

de TS zal echt wel betalen als het allemaal klopt!
Nuage schreef:Tjongejonge, nu staat ze net kwaad op mijn voicemail. Of ik met spoed wil terugbellen. En ze heeft gebeld naar mijn werk, dus stond ook op mijn werkvoicemail (had gisteren vanaf mijn werk gebeld) terwijl ik toch duidelijk heb gevraagd of een schriftelijke reactie en mijn mobiele nummer heb gegeven!