Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:ik vind het werk juist respectloos en ronduit smerig, dat is mijn mening
Chiqa schreef:Waarom ik twijfel of dit een echte serieuze loverboy is of gewoon iemand die een opmerking maakt?
breezy302 schreef:Want imo doet hij niets verkeerd en heeft TS alleen een beetje veel fantasie of heeft teveel verhalen gelezen.
Shadow0 schreef:Doet dat er veel toe?
Dat betekend dat je als man dus helemaal geen opmerkingen meerChiqa schreef:Nou dat lijkt mij wel jaDat betekend dat je als man dus helemaal geen opmerkingen meer
mag maken omdat deze medien dan meteen naar de politie rennen.
En wees nu eens rieel, wat heeft hij haar misdaan? Heeft hij haar aangerand? Geslagen? Gemanipuleerd?
Ik ben het trouwens wel met je eens dat er nu geen sprake is van een misdrijf. De politie zal niets concreets kunnen, ze kunnen het hooguit gebruiken als informatie. Chiqa schreef:Shadow0 schreef:Doet dat er veel toe?
Nou dat lijkt mij wel jaDat betekend dat je als man dus helemaal geen opmerkingen meer
mag maken omdat deze medien dan meteen naar de politie rennen.
En wees nu eens rieel, wat heeft hij haar misdaan? Heeft hij haar aangerand? Geslagen? Gemanipuleerd?
In het verhaal kan ik dat niet opmaken dus ik snap de ophef niet zo.
Ze gaat bij hem weg, daarmee zou de koud af moeten zijn.
elbeauty schreef:Ik kan nog wel meer details geven over het manipuleren. Hij verteld mij dat hij wapens heeft
breezy302 schreef:Want imo doet hij niets verkeerd en heeft TS alleen een beetje veel fantasie of heeft teveel verhalen gelezen.

elbeauty schreef:Niet dat ik achter de raam ga staan. Maar ik wil kijken hoe erg hij het allemaal meent. Maarja aan de andere kant wil ik het niet eens weten.