Loverboy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:12

Ben het met shadow eens, als dat als normaal word gezien maak ik me zorgen over het referentiekader van die personen.

Een loverboy heeft geen voorgesteld protocol dat hij gebruikt zoals sommige hier denken, het kan zijn het kan niet zijn. Wij kunnen er niet over oordelen.

Beste is gewoon contact verbreken, sinds je het zaakje niet vertrouwd.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:18

miss dat hij een slechte lover boy is.
dat hij de kneepjes van het vak nog niet door heeft.
maar het is in ieder geval wel een eikel!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:19

Volg je gevoel meid! Ik verbaas me erover hoe mensen dit normaal kunnen vinden?! Bij mij gingen de alarmbellen meteen rinkelen!! Een jongen die echt van je houd gaat niet meteen beginnen over een h*er zijn, of anders vertrekken. Afkappen die handel!! En heel veel succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:34

Waarom ik twijfel of dit een echte serieuze loverboy is of gewoon iemand die een opmerking maakt?

breezy302 schreef:
ik vind het werk juist respectloos en ronduit smerig, dat is mijn mening

Kijk zo'n soort opmerking heb ik TS ook zien maken over het woord prostituee, het woord niet eens
in de mond durven nemen, als ik mijn bescheiden mening geven mag vind ik dat behoorlijk 'bekrompen'.
Ik denk daarom ook eerder dat TS en mensen di eer zo'n gedachte op na houden bij zichzelf te raden moeten gaan wat hún probleem is, en niet die van de Marokaan.
Want imo doet hij niets verkeerd en heeft TS alleen een beetje veel fantasie of heeft teveel verhalen gelezen.
Feit dat ze afscheid heeft genomen is imo meer dan voldoende.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:37

Chiqa schreef:
Waarom ik twijfel of dit een echte serieuze loverboy is of gewoon iemand die een opmerking maakt?

Doet dat er veel toe? Het gedrag van die jongen blijft ongepast, ook als het (nog?) geen serieuze loverboy is.

breezy302 schreef:
Want imo doet hij niets verkeerd en heeft TS alleen een beetje veel fantasie of heeft teveel verhalen gelezen.

Echt niet? Vind jij dat acceptabel gedrag? Ik vind het daar niet in de buurt komen, zelfs al zou de TS overdrijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:39

Shadow0 schreef:
Doet dat er veel toe?

Nou dat lijkt mij wel ja :D Dat betekend dat je als man dus helemaal geen opmerkingen meer
mag maken omdat deze medien dan meteen naar de politie rennen.
En wees nu eens rieel, wat heeft hij haar misdaan? Heeft hij haar aangerand? Geslagen? Gemanipuleerd?
In het verhaal kan ik dat niet opmaken dus ik snap de ophef niet zo.
Ze gaat bij hem weg, daarmee zou de koud af moeten zijn.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:49

Chiqa schreef:
Nou dat lijkt mij wel ja :D Dat betekend dat je als man dus helemaal geen opmerkingen meer
En wees nu eens rieel, wat heeft hij haar misdaan? Heeft hij haar aangerand? Geslagen? Gemanipuleerd?

Ik vind dat een man zulke opmerkingen ook gewoon niet te maken heeft, zo simpel is het.

Gemanipuleerd heeft hij haar zeker :j Ik ben het trouwens wel met je eens dat er nu geen sprake is van een misdrijf. De politie zal niets concreets kunnen, ze kunnen het hooguit gebruiken als informatie.
Maar dat maakt het gedrag nog niet acceptabel, verre van.
En ik denk dat het ook ontzettend dom is als je met dit soort dingen niets zou doen. Hij probeert in elk geval dingen uit die niet te accepteren zijn. Dat het nu misschien gebleven is bij een 'poging tot' maakt het niet ok. En daarom denk ik dat het goed is dat de politie dit in elk geval weet - zodat ze bij een volgende situatie kunnen laten zien dat het zeker niet een incident is, maar dat hij het dus al eerder heeft geprobeerd.

Jesser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:50

Ik zou ver bij deze jongen uit de buurt blijven. Wij wonen vlak bij de Rentray, een instelling die verwaarloosde kinderen, onopvoedbare kinderen enz.enz. huisvestigd, ook regelmatig worden hier meisjes geplaatst die door loverboys geronseld waren, maar die jongens zijn zo gevaarlijk, die laten hun prooi niet zomaar gaan! Regelmatig zien we hier dan ook van die jongens staan 'posten' in de hoop dat ze die meisjes terug kunnen krijgen!

Wij moeten dan direkt er melding van maken.. Knettergek zijn ze, en agressief ook..

Blijf aub zo ver mogelijk bij die jongen vandaan! Je eigen gevoel zegt je al dat dit niet goed is.. luister naar jezelf, meestal het meest eerlijke antwoord wat je maar krijgen kunt. Eventueel kun je naar de politie en in ieder geval vertellen waar deze knul op aan probeert te sturen.

ushi

Re: Loverboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:16

Kijk, wat hij zegt is niet netjes, leuk of hoe je het ook wilt noemen. Maar hij bedreigd je niet, en je hebt de kans bij hem weg te gaan?

Doe dat dan?

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:36

Chiqa schreef:
Shadow0 schreef:
Doet dat er veel toe?

In het verhaal kan ik dat niet opmaken dus ik snap de ophef niet zo.
Ze gaat bij hem weg, daarmee zou de koud af moeten zijn.

Ik kan nog wel meer details geven over het manipuleren. Hij verteld mij dat hij wapens heeft (dit kan natuurlijk grootspraak zijn maar als er dan een brief binnenkomt van justitie dat hij moet voorkomen voor wapenbezit geloof ik dit dus wel) Maar zulke dinge zal hij zeggen om mij bang te maken, niet dat ik bang van hem ben. Tja ik hoef hem gewoon niet meer hij smst me nu wel niet eens lieve dinge maar pff wat moet ik met zon jonge.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:38

elbeauty schreef:
Ik kan nog wel meer details geven over het manipuleren. Hij verteld mij dat hij wapens heeft

Dan is het jou eigen civiel recht dat je nog contact heb met hem, ik snap uberhaupt niet waarom je eigenlijk nog niet weet wat je ermee moet, imo ben je dan gewoon stom bezig en zal de politie er niet veel mee doen.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:41

Ik weet eigelijk ook niet wat het is. Misschien is het ook meer dat ik wil zien hoe ver dat hij gaat want ik voel er eigelijk niks meer voor. Ja soms als hij me zo lief aankijkt en mij helemaal doodknuffelt dan lijkt hij weer lief. Maar ik denk wel dat ik weet hoe hij is en ik wil daar gewoon achterkomen hoe dom het ook is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:44

Zou dat maar niet gaan provoceren elbeauty, je was er in het begin van het topci erg op tegen en was vrij stellig in je besluit, waarom ga je dan nu twijfelen?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:45

Elbeauty, misschien begrijp ik het verkeerd, maar bedoel je dat je nu nog steeds contact blijft houden met hem? Wat verwacht je van ons aan zinnige reacties daarop?

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:46

Niet dat ik achter de raam ga staan. Maar ik wil kijken hoe erg hij het allemaal meent. Maarja aan de andere kant wil ik het niet eens weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:46

breezy302 schreef:

Echt niet? Vind jij dat acceptabel gedrag? Ik vind het daar niet in de buurt komen, zelfs al zou de TS overdrijven.[/quote]

uhm...dit heb ik nooit gezegt, verkeerd gequote door iemand

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:48

Klopt, dat heeft Chiqa gezegd in een berichtje waar jij al in gequote was ;)

TS; ik vind dat je je een beetje vreemd opstelt, aan het begin is het duidelijk: je wil van hem af (waarom je dan een topic opent snap ik al niet helemaal.. ) en nu ineens issie weer helemaal lief? Je zei daarstraks nog dat meisjes van nu te naief zijn...

Anoniem

elbeauty schreef:
Niet dat ik achter de raam ga staan. Maar ik wil kijken hoe erg hij het allemaal meent.

Guess me if I'm wrong, maar vanwaar die ommezwaai ineens :D

_Marinke_

elbeauty schreef:
Niet dat ik achter de raam ga staan. Maar ik wil kijken hoe erg hij het allemaal meent. Maarja aan de andere kant wil ik het niet eens weten.

Dat zou ik neit gaan uitproberen, als hij het wel allemaal meent wat dan? Ze hebben je snel in hun macht hoor, je kunt je er nog wel gaan tegen verzetten. Maar jezelf voorliegen dat is het gevaarlijkste wat je kunt doen! Wegwezen meid ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:50

dat vraag ik me ook af, wil je afwachten tot je het met zijn "beste vriend"moet doen dan is het namelijk echt al te laat

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:53

Ja eigelijk hebben jullie ook wel gelijk. Nou heb ik er nog niks aan overgehouden hij heeft me nog niet veel pijn gedaan (heb wel eventjes gehuild en doe dat morgen misschien nog wel maar dat is niet om hem maar gewoon omdat ik nu weer weet hoe erg jongens zijn). Nou heb ik nog 2 mooie ringe ja en wat knuffels maar daar heb ik niks aan.

Hananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:54

Nu met hem kappen voor het te laat is.
Hij volgt de 'theoretische stappen' van een LB niet, maar ik vind hem toch maar een raar mannetje... Hij wijkt niet ver af van de stappen van een loverboy hoor.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 22:55

Ohw en ik bel morgen toch even naar het politiebureau dan doe ik gewoon mijn verhaal en kunnen ze zelf kijken wat ze ermee doen. Ik gun het hem gewoon niet dat het hem bij een ander meisje wel lukt.

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 22:55

Elbeauty ik zou er in elk geval echt mee uitkijken en niet gaan proberen `het spelletje mee te spelen` om te kijken wat er gebeurt. Meld het inderdaad gewoon bij de politie, zeg dat je niet precies weet wat je ermee moet doen. Misschien kennen zij die jongen allang. Dan heb je toch ook een soort van zekerheid?

Maar probeer niet zelf erachter te komen of het klopt of niet, daar kun je nooit beter van worden, en wie weet loop je dan nog tegen een vuist of erger aan, zit je ook niet op te wachten he!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 23:00

Als het inderdaad een crimineel is, zou ik maar geen spelletje met hem spelen... Voorzichtig mee zijn, je weet nooit waar hij toe in staat is, want ik heb het idee dat je hem niet zo goed kent...