Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knooopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:54

*meld zich*
ik ben al jaren aan de drugs,een paar keer zwanger geweest!
ow ja en als ik geen zin heb om wat te doen zeg ik dat ik last van mijn rug heb(want ze is lui)
dat soort dingen heb ik al over mezelf gehoort!

heb dus niet aan de drugs gezeten,ben ook niet zwanger,ow ja en dat ik een smoes gebruik dat ik last heb van mijn rug,
ben 5 maanden geleden geopereerd aan een hernia!

nicci88

Re: Het stomste wat je iemand ooit over jou hoorde zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:10

Ik reed op de middelbare nog intensief paard.
dus had het ook regelmatig over paarden.
Hierdoor werd ik vaak voor paard uitgemaakt en werd er gehinnikt als ik de klas in kwam.
Nou goed, dat zegt meer over hen dan over mij.

Maar toen moest ik naar de huisarts, want ik kreeg de uitslag van mijn Pfeifferonderzoek.
Dus had al een slecht humeur....
Zegt er eentje: Oh, moet je naar de vee arts?

Pffff die kon ik afschieten.
Heb maar de eer aan mezelf gehouden

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:32

Dat heb ik ook nog gehad, heel veel uit mijn klas gingen hinniken naar mij en wegrennen.. Zodat ik niemand meer over had en mijn 'vriendinnen' begonnen ermee.
Bah het was echt het stomste jaar uit mijn leven..

Wendy_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:43

ow genoeg opmerkingen naar mn hoofd gekregen,

heb al vanaf mn geboorte 3 bloedvinnetjes onder mijn oog, krijg standaard de opmerking van mensen die ik al 2 jaar ken:
Goh ben je geslagen? of wat heb jij nou daar onder je oog? een wondje?

en mn ex maakte hem ook heel mooi, tis uit gegaan met een flinke ruzie daarna heb ik hem helemaal niet meer gesproken of gezien.
2 maanden later hoor ik van zijn beste vriend dat ie rond loopt te strooien dat ie als ie "zin" heeft en niks beters kan krijgen, dat ie dan altijd nog even bij mij langs komt..
toen kon ik hem echt wel vermoorden :o

en idd opmerkingen over dat ik zo arrogant ben geworden( vroeger zeer onzeker en faalangstig, tegenwoordig veel meer zelfvertrouwen)
en natuurlijk de standaard opmerkingen die je krijgt als je wat molliger bent dan dat hun mooi vinden..

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:45

jeetje dr lopen hier aardig wat *S letjes* rond zeg als ik het zo mag horen.. Hier kan ik me ook bij aanmelden, sommige mensen hebben echt geen leven om hoe ze over anderen praten

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 16:49

"Donja, wij weten wel waarom je zo'n dikke neus hebt, je peutert in je neus."

Tsja uhm := .. :+ Overigens is een hiervan, die dit zei, een van mn beste vriendinnen... := T was een beetje in haar krengerige periode, >;)

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:37

Mensen zijn meestal ziekelijk jaloers en daarom worden zulke dingen verzonnen.

Wij hebben het thuis iets boven gemiddeld,4 auto's voor de deur,3 paarden en het huis uitgebouwd.Ik heb al jaren(en nu nog) een buurmeisje van mijn leeftijd (26 dus) die allemaal verhalen over mij rondstrooit.

Zo zou ik een kind hebben van onbekende vader....terwijl ik 8 jaar een relatie met "de vader" heb gehad.
Zou ik in de prostitutie werken omdat ik altijd s'avonds de deur uitging.....ik werkte part-time in de horeca en had 2 avonden dansles.
Mijn vriend (nu ex) zou in de onderwereld zitten en aan drugshandel doen omdat hij altijd in de nieuwste auto's reed......hij was team leider bij een bekend telecom bedrijf en reed in lease auto's.
Ook zouden er diverse gestolen auto's voor de deur staan :? (mijn vader is nog wel werkzaam bij politie) ..... 1 auto: van mij, mijn broer, pa van zijn werk en een jeep van moeders.Iedereen dus een eigen auto maar is nodig i.v.m werk op verre afstand.

Ik heb zelfs vast gezeten :+ want ik was 3 jaar weg en in ene woonde ik weer bij mijn ouders.....heb samengewoond in amsterdam en na onze relatie breuk kon ik nergens anders heen dan terug naar paps en mams.
Ik heb ook mijn borsten vergroot, alleen naar mijn weten zijn het nog steeds de zelfde zielige hoopjes dus moet ik die kliniek maar aanklagen :D

Zo zie je maar hoe mensen dingen die wereld in helpen en soms is het best intressant om het allemaal te horen, kan er wel om lachen namelijk.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:42

Ik heb er even over moeten nadenken.....
Ik was een paar jaar geleden op een feestje en had een soort van tuniek aan, met daaroverheen een ruimvallend truitje. Ik zat er ook een beetje lomp/onderuitgezakt bij. Zitten ze tegenover mij over zwangerschappen te praten en vraagt opeens iemand "oh en wanneer ben jij uitgeteld?". Uhm, pardon.... ik ben niet zwanger. En ook niet te dik. Alleen vertekenden mijn kleren de boel een beetje denk ik.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:47

Och van die rumoeren die zo weer uit de wereld zijn.. Zo heb ik kennelijk gezoend met de verschrikkelijkste gozer die je je kunt voorstellen, ben ik 2 keer zwanger geweest, schrijf ik altijd alles op wat de docent zegt en haal ik daardoor mijn cijfers (totdat ik eruit werd gestuurd voor het constant tekenen in mijn schrift en niet bij de les zijn) en was ik bewusteloos van mijn paard gevallen toen ik eraf viel.

Gelukkig was men wel slim genoeg om geen van deze echt te geloven. :')

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:50

Euhm ik loog over Garant :roll:
Ik loog over of ik mocht uitgaan of niet... Kuch.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:51

ik was aan het werk, had blijkbaar iets verkeerds verkocht.

Kwam er iemand anders terug met het artikel, en heel kwaad het verhaal uitleggen. "Ja die k.t. h..r heeft mijn vriendin dit verkocht" "blaa blaa blaa
Vroeg ze naar die gene die het had verkocht, omdat ze die wel even een koppie kleiner wou slaan. Dus ik zei eerlijk dat ik het was.
Nou ik zag haar net niet door de grond zakken. Ineen keer stil, niks meer te vertellen, alleen poeslief vragen of ze het kon ruilen.
"Prima mevrouw, k pak wel dat andere product voor u."

heel apart :P haha

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:00

_Tessaa schreef:
Ach, van die dingen als dat ik een sletje zou zijn ofzo. Which I'm not at all.. :7

:)) Idd.

Zaterdag ook op een feestje, ik vermaakte me prima met mn best friend op de dansvloer, we waren de enige die aan het dansen waren. En toen hoorde ik achteraf dat zo'n 15 jarig wijffie zei dat ze mij sletterig vond dansen :))
Pff dat zij dat nou niet durft én niet in mn gezicht durft te zeggen... :')

Ik trek me er maar niks van aan, tenzij het té erg is, dan zeg ik er wat van.

wizewo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:04

De schooljuf van me, toen ik 10 jaar was, zei tegen mij dat ik maar een stom kind was, dat niks kon. Ondertussen zit ik in mijn 5e jaar geneeskunde. Niet slecht voor zo'n stom kind. *vind ik nog steeds een enorm foute opmerking van haar trouwens, wat geeft haar het recht?*

Vervolgens zou ik stapelverliefd zijn op een bepaalde jongen (oh, fijn dat ik dat ook weet)Verder zou ik niet in staat zijn om lief te hebben, maar andere bronnen zeggen dan weer dat ik lesbisch ben, te kieskeurig of te moeilijk ben.

Vaak wordt ik omschreven als "wel een lieve, maar wel wat raar"

De betere punten voor Engels had ik niet door veel engels te spreken thuis met mijn schoonzusje, maar door mijn decollete.(ha ok dan...)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:07

Oh nog iets!

Ik hoorde (van verschillende mensen die elkaar niet kenden) dat ik niet te krijgen ben.

(Ook ben ik een hartenbreker? := )

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:08

Ik meld me,

Soms krijg ik naar m'n hoofd toeggegooid dat ik een anorexiawijf ben. Terwijl ik dus écht een vreetzak ben, :')
Beetje vreemd, ik kon er helaas niet meer om lachen.

Er werd es gezegd dat ik het met een docente had gedaan,
jaa, tuurlijk :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:10

Poeh ik krijg ook zoveel tegen mijn hoofd geslingerd omdat mensen mij niet begrijpen, jammer voor hun maar niet mijn probleem.

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:14

"met die rok zie je er van achteren uit als een non" :?
Echt jaaaaaaaaren geleden tegen me gezegd, maar ik vind het nog steeds een ontzettende l*llige opmerking. En zo was ie ongetwijfeld ook bedoeld, alleen vrouwen kunnen elkaar zo de grond in trappen. Heb er ook een lichtelijk 'nonnen'complex aan overgehouden. -O-

@EngeltjeS, dat is wel erg grof. Ik denk dat de meeste mensen zich, terecht, schamen als blijkt wie ze voor zich hebben staan.

misspingping

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:16

benangelique schreef:
he, heb je je haren gepermanend? (heb onwijze krullen van mezelf.)

Dat ken ik, al is het bij mij ook een beetje raar gegaan. Ik had vroeger altijd super stijl haar, en ineens is het heel erg gaan uitvallen en kreeg ik ineens heel veel krullen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:19

@ sleeper, ja was erg banketstaaf maar ja, ik ben eerlijk.
Uit eindelijk had ik wel het goede product de 1x mee gegeven, schuld van het meisje zelf die het ophaalde maar niet met haar ouders had overlegt.

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:20

O ja, ik heb nog een leuke! Ik zou al een maand niet meer op stal geweest zijn om voor mijn paard te zorgen! Arm paard.... Zij het niet dat het paard op dat moment ook niet op stal stond, maar tijdelijk bij een andere stal (waar ik uiteraard wel aanwezig was om ervoor te zorgen). Dat was echt de grap van de week, wat hebben we toen gelachen! Ik niet op stal komen, nee, lijkt me niet meer dan normaal dat ik niet kom als mijn paard er niet staat. :D

Selmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:22

pff ik ken het helaas ook..
bijvoorbeeld van sommige jongens dan
- jij bent lelijk
- je bent verrot
- je kan niks
- prutsmuts
- slet
- dat ik arrogant doe en ben (ben zelf ook zo onzeker, dat is wel logisch als je zo'n opmerking naar je toe krijgt)
:?
en dat terwijl ze me niet eens goed kennen

en een moeder die het maar raar vind dat ik het niet geloof als ze zegt: je bent een leuk meisje om te zien
dat ga ik dan natuurlijk niet meer geloven. mensen moeten eens beter nadenken wat ze zeggen.
je heb mensen die er zich niks van aan trekken echt top +:)+ maar bij iemand zoals ik kan dat voor veel verdriet zorgen! :n

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:33

Selmaa schreef:
pff ik ken het helaas ook..
bijvoorbeeld van sommige jongens dan
- jij bent lelijk
- je bent verrot
- je kan niks
- prutsmuts
- slet
- dat ik arrogant doe en ben (ben zelf ook zo onzeker, dat is wel logisch als je zo'n opmerking naar je toe krijgt)
:?
en dat terwijl ze me niet eens goed kennen

en een moeder die het maar raar vind dat ik het niet geloof als ze zegt: je bent een leuk meisje om te zien
dat ga ik dan natuurlijk niet meer geloven. mensen moeten eens beter nadenken wat ze zeggen.
je heb mensen die er zich niks van aan trekken echt top +:)+ maar bij iemand zoals ik kan dat voor veel verdriet zorgen! :n

Ik heb net even in je profiel gespiekt, en neem het buiten van je moeder, ook maar van mij aan... Je bent ECHT niet lelijk!
Maar ik kan er wel inkomen dat zo'n commentaren je zelfbeeld niet bepaald opkrikken.

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:36

Ik heb heel lang krullend haar (tot op mijn kont) waar natuurlijk regelmatig opmerkingen over worden geplaatst.
Dingen zoals:"Heks! Waar is je bezemsteel".. En dan trots zeggen dat hij in het derde fietsenhok van rechts staat en dat ik net een nieuwe heb.
Vandaag had ik gym met daarna een tussenuur. Ik had flink gezweet dus ging in het tussenuur even naar huis om te douchen, ik kwam met een zeiknatte kop op school aan komen er twee meisjes aan:"ieehh wat heb jij nou weer voor een vieze vette kop??".

- Voor de rest word mij vaak gevraagd of het epileren mislukt is.
Nee, mijn wenkbrauw is gewoon gedeeltelijk blond (klein stukje maar).
- En als ik een xtje geen make-up op heb word mij altijd gevraagd of ik 1 oog ben vergeten met de mascara.
Nee, ik heb een witte en zwarte wimper.
leuk joh, pigmentvlekken... of wat het ook zijn xD lotgenoten gezocht :P

Mijn nichtje (toentertijd 6) kan ook zo heerlijk door de bocht komen.
-Simone heeft dikke benen
-Simone heeft dikke buik
-Simone heeft dikke neus
-Simone heeft dikke ogen
-Simone heeft dikke armen
En zo ging het een hele tijd door om mij te plagen.
Hartstikke leuk.. totdat ze opeens zegt :"Simone heeft.... Nee simone heeft geen dikke borstjes".

Of met alle kinderlijke onschuldigheid vragen of ik zwanger bent, want mama had op de foto toen ook een dikke buik.

Natuurlijk ook vaak genoeg opmerkingen zoals: je bent lelijk, dik, stom, een prutsmuts enz enz enz.
Maar als ik dan kijk naar de personen die uitkramen dan getuigd dat meestal niet van een hoog IQ en/of EQ.
Dus dat raakt mij dan ook niet.

Aan banketstaaf opmerkingen dus geen tekort xD

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:38

pff,

- ik zou arrogant zijn (ik ben altijd heel stil geweest)
- niet behulpzaam zijn (vraag het dan, ik heb geen ogen in mijn achterhoofd :oo)
- en dat ik anorexia zou hebben, hoor ik spijtig genoeg regelmatig... (tot ze zien wat ik naar binnen werk :+ )

Selmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:39

Citaat:
Ik heb net even in je profiel gespiekt, en neem het buiten van je moeder, ook maar van mij aan... Je bent ECHT niet lelijk!
Maar ik kan er wel inkomen dat zo'n commentaren je zelfbeeld niet bepaald opkrikken.

kijk van zo'n opmerking wordt ik al helemaal blij dankje ;)
maar het doet mij echt wel veel als mensen van die nare opmerkingen maken
ookal laat ik dat nooit merken.