Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
..
Overigens is een hiervan, die dit zei, een van mn beste vriendinnen...
T was een beetje in haar krengerige periode,
(mijn vader is nog wel werkzaam bij politie) ..... 1 auto: van mij, mijn broer, pa van zijn werk en een jeep van moeders.Iedereen dus een eigen auto maar is nodig i.v.m werk op verre afstand.
want ik was 3 jaar weg en in ene woonde ik weer bij mijn ouders.....heb samengewoond in amsterdam en na onze relatie breuk kon ik nergens anders heen dan terug naar paps en mams.

haha _Tessaa schreef:Ach, van die dingen als dat ik een sletje zou zijn ofzo. Which I'm not at all..
Idd.

)
Selmaa schreef:pff ik ken het helaas ook..
bijvoorbeeld van sommige jongens dan
- jij bent lelijk
- je bent verrot
- je kan niks
- prutsmuts
- slet
- dat ik arrogant doe en ben (ben zelf ook zo onzeker, dat is wel logisch als je zo'n opmerking naar je toe krijgt)
![]()
en dat terwijl ze me niet eens goed kennen
en een moeder die het maar raar vind dat ik het niet geloof als ze zegt: je bent een leuk meisje om te zien
dat ga ik dan natuurlijk niet meer geloven. mensen moeten eens beter nadenken wat ze zeggen.
je heb mensen die er zich niks van aan trekken echt topmaar bij iemand zoals ik kan dat voor veel verdriet zorgen!

Citaat:Ik heb net even in je profiel gespiekt, en neem het buiten van je moeder, ook maar van mij aan... Je bent ECHT niet lelijk!
Maar ik kan er wel inkomen dat zo'n commentaren je zelfbeeld niet bepaald opkrikken.