Wel of niet met ander meisje afspreken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:37

Daar is maar een oplossing voor;

:evaw:

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:37

Juul schreef:
Waarom ben je nog bij hem?? Denk eens na joh....

waarom van die rare, nare reacties. de TS heeft het al moeilijk genoeg. het wordt er zo echt niet beter van.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:38

suuzepuus schreef:
[naam] schreef:
Waarom ben je nog bij hem?? Denk eens na joh....

waarom van die rare, nare reacties. de TS heeft het al moeilijk genoeg. het wordt er zo echt niet beter van.....

Soms is de enige manier om iemand na te laten denken, de harde manier. 1 ding is zeker, ze wordt er sowieso niet beter van als ze bij hem blijft lijkt me.

suuzepuus

Re: Wel of niet met ander meisje afspreken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:39

nou, dat weet ik niet. misschien is er nog wat goed te maken en is er nog niks gebeurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:41

Nog niks gebeurt?? Hij heeft tegen andere meisjes lopen verkondigen dat hij het wel even uit zou maken met haar, en hij zit op een datingsite? Lijkt me genoeg. Moet er dan eerst iets nog erger fout gaan? Vind dit al behóórlijk ver gaan. Vind dit eigk erger dan zoenen met iemand anders in een dronken bui bijv.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:41

miepmiep91 schreef:
Aangezien ik wel benieuwd ben, wat de meerderheid hier van zegt:

Ik heb nu bijna een jaar met me vriend, vanaf augustus ben ik erachtergekomen dat hij allemaal msn gesprekken had met meisjes waar o.a in stond, ik dump me vriendin( ikzelf )vind jou leuker etc. Dit is tot 3x aan toe geweest. Dacht dat ik het ergste had gehad, tot dat ik hem op datingssite zag staan :7

Vinden jullie het terecht als ik hem de deur uit laat gaan met andere meisjes waar die mee afspreekt?

Thx

hahahahaha lieffie................ wat denk je nou zelf :)

benen maken, heel snel!!!

wat je ook kan doen is zeggen......... "is goed, maar niet huilenbalken achteraf" wat hij kan kan ik ook, alleen lig ik beter in de markt :) :)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:43

het is zeker niet goed wat hij heeft gedaan/doet maar zolang hij niks met iemand heeft uitgevreten is er eigenlijk nog niet heeel veel aan de hand. maar het zou wel moeten ophouden lijkt mij.maar als de TS m nog een kans wil geven vind ik dat erg knap van haar! en ik hoop voor haar dat dat lukt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:45

Niet veel uitgevreten? Sorry hoor maar ik vind van wel.. Maargoed, bij sommige mensen is vreemdgaan pas zoenen of sex hebben met iemand anders, tja. Dan laat je je al snel gebruiken denk ik..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:46

ik zeg toch niet dat hij niks gedaan heeft maar ik hoop dat de TS het optijd heeft ondekt. als ze hem nog een kans wil geven moet ze dat zeker doen! je relatie aan de kant gooien kan altijd nog.
en toch geloof ik wel in het eens een vreemdganger altijd een vreemdganger zinnetje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:47

Hmm apart.. maar jij vind dit dus geen vreemdgaan?

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:51

Dumpen meid ;)

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 15:52

nou, ik weet t niet. de TS was natuurlijk woedend toen ze dit ontdekte. een sms sturen vind ik geen vreemdgaan nee. die sms jes sturen kan niet. maar iemand zn sms jes lezen vind ik ook niet kunnen!! en je inschrijen op een datingsite kan naturlijk ook niet maar is hij daar ingeschreven of heeft hij aalleen maar gekeken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:02

Ik vind het behoorlijk vreemdgaan als je zodanige gesprekken hebt met iemand op msn dat daarin voorkomt dat je je vriendin wel even zal dumpen. :') Maarja, wie ben ik? :D

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:03

Stond daar ingeschreven oa Lexa en Kriebbelo ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:05

Waarom geef je geen antwoord op de vragen die jou gesteld worden?

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 16:07

Tuurlijk ben ik woedend, daar ligt het probleem totaal niet.
Wat ik ga doen weet ik nog niet, ik kan het 10x harder terug spelen maar of dat slim is, hou liever de eer aanmezelf, daarbij denk ik ( weet ik wel zeker) dat ik 1 van dat meisje nog wel tegenkomen, ( kwestie van tijd soiso) En ja er stonden fotos van hem op de datingssite, en het wachtwoord enz klopte precies, ik heb genoeg bewijzen, msn gesprekken opgeslagen etc.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:09

Volgens mij is dit pure aandachttrekkerij, ieder beetje mens met zelfwaardigheid zou die jongen al lang de waardheid hebben vertelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:11

xx_Horsiex schreef:
Volgens mij is dit pure aandachttrekkerij, ieder beetje mens met zelfwaardigheid zou die jongen al lang de waardheid hebben vertelt.

Neehoor ik heb zelf toen ik jonger was ook zoiets meegemaakt. Maar heb dr wel van geleerd dat je moet luisteren naar mensen die je advies geven. :Y)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:11

miepmiep91 schreef:
daarbij denk ik ( weet ik wel zeker) dat ik 1 van dat meisje nog wel tegenkomen,

En dan?

_Jennifer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:12

Dat is een beetje een rotte reactie xx_Horsiex ..
ze heeft ook al eerder in dit topic gezegd dat ze hem er al mee geconfronteerd heeft ;)
Ze weet alleen niet precies wat ze moet doen, ik kan me voorstellen dat als je een vriend hebt, dat een deel ook van hem houd.
Eerlijkheid duurt het langst zeg ik maar altijd .. :) De waarheid is boven de tafel gekomen en als hij er mee doorgaat zou ik gewoon afkappen die handel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:16

Diablo schreef:
miepmiep91 schreef:
daarbij denk ik ( weet ik wel zeker) dat ik 1 van dat meisje nog wel tegenkomen,

En dan?

Sja dat vraag ik mij ook af :? Wat heeft dit met het feit te maken dat je ventje vreemdgaat?

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:21

Als het mij overkwam, dan was het me toch wel heel duidelijk. Ik snap het écht niet dat sommige meisjes zo naïf kunnen zijn en zo'n kerel nog kunnen vertrouwen, sorry. Bij mij was hij de deur uit.

Dat hij met andere meisjes afspreekt, tot daar aan toe. Zeker als het reeds vriendinnen waren toen hij nog niet met je samen was. Dat hij misschien niet alles zou vertellen erover omdat hij schrik heeft dat ik te jaloers ga zijn, ook nog goed. Zal het minder fijn vinden maar daar kunnen we nog wel over praten.
Maar achter mijn rug om zeggen dat hij mij wilt dumpen, en dan ook nog eens een datingsite inschrijven (voor gewone vrienden of te kijken hoe het werkt, yeah right), nee dat gaat er bij mij niet in.

Kan ik vanaf nu heel paranoia in mijn relatie alles bijhouden wat mijn vriend doet en zegt en hem een heel wetboek aan regels voorleggen, zoals geen meisjes meer zien, zodat ik er zeker van kan zijn dat hij geen misstap begaat(yeah right, alsof ik er zeker van kan zijn dat hij gaat luisteren als hij al zulke dingen achter mijn rug gedaan heeft), ik kan het hem vergeven en maar hopen dat mensen in een keer helemaal veranderen en hij het nooit meer doet(totdat ik er jaren later achter kom wat hij wel allemaal gedaan heeft), of ik kan de eer aan mezelf houden en hem dumpen voordat hij mijn hart breekt. Maakt niet uit als dat een relatie van een jaar is, al is het een relatie van 10 jaar. Als die verder zou moeten gaan op basis van wantrouwen alleen maar omdat ik het zonde vind om een lange relatie te verbreken, dat zou ik pas zonde vinden.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:23

Ik zie dit als vreemdgaan... maar iedereen vind dat natuurlijk anders.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:25

heeft hij ook met meisjes afgesproken en ze ontmoet?? of kickt hij gewoon op aandacht misschien?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 16:26

suuzepuus schreef:
heeft hij ook met meisjes afgesproken en ze ontmoet?? of kickt hij gewoon op aandacht misschien?

Dat vraag ik me ook af...