dappere ik...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 11:58

Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige bangerd ben. :D

Deze held heeft de hele nacht liggen draaien en wroeten omdat ik bang was dar nr 2 er ook zou zijn.
Echt waar bij elke beweging van de deken, of erger nog, mijn haar dat ik over mijn rug voelde gaan, :o begon ik letterlijk te schreeuwen :o , dus vriendlief was niet zo gelukkig met me vannacht. We zijn allebij gesloopt van deze doorwaakte nacht, dankzij deze Grote Zwarte Griezel. :+
BRRRRR

No_worries

Woonplaats: Wren's Nest Road, Down Under (Yeah right, in my dreams...)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 12:03

Hihi moet stiekem altijd een beetje lachen, zo'n paardenmeid die een beest van rond de (zeg eens wat) 500 kilo laat doen wat zij wil, krijgt de bibbers van zo'n achtpotertje. Maar ja, als je bang bent ben je bang en dan kunnen honderdduizend mensen je zeggen dat je niet bang hoeft te zijn, maar je bent het gewoon! Daarom best onnoemelijk stoer dat je dit hebt durven doen. Een tip voor een eventuele volgende heldendaad: neem in plaats van een bierviltje, een ansichtkaart! Die is wat dunner waardoor je glas/beker minder ver hoeft op te tillen en je minder kans hebt dat jouw monster ontsnapt ;)

@Sonja: rááp me op _O-
@Sillyhorse: ook jij bent dapper hoor :))

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:22

Samm schreef:
Nativa schreef:
Superknap, ik zou het niet durven... (ik stuur altijd mijn kat erop af..)

Maar je weet wat ze zeggen: War er 1 is...... :=

Ieuuwwll nee dat doe ik niet want die van mij gaat hem opvreten.bleggh helemaal iets waarvan je maag 180 graden draaid. ;) :D

Ja, mijn kat vreet ze ook altijd op, ben je er mooi meteen van af.
Hij speelt er trouwens wel eerst een kwartier mee :+

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:29

Dat is wel heel dapper, dat zou ik niet durven :P

Ik had ook heel lang geleden iets grappigs ... Ik was alleen thuis en zit achter de computer. Zie ik opeens een griezel over de grond rennen. Ik al half in paniek want hij ging echt snel. Er lagen allemaal tijdschriften en kranten op tafel dus ik die proberen om hem te gooien. Steeds mis, want dat ding ging knoerhard rennen. Ik stond zowat te janken :P Ik stond trouwens op een stoel :P Uiteindelijk gooide ik een heel dik en zwaar tijdschrift er boven op. Ik er op gaan staan en staan stampen, wel 5 minuten denk ik. Ik durfte het niet op te pakken (stel je voor dat die er opeens onderuit komt), dus laten liggen en ging naar de paarden.

Eenmaal terug zag ik dat het tijdschrift weg was en er lag een vieze (grote) vlek op de grond. Ik het verhaal aan mijn vader vertellen en zie ik opeens dat tijdschrift voor me liggen. Mijn vader draait het tijdschrift om en daar zat die op vast geplakt :P Zegt mijn vader: IK HEB NOG NOOIT ZO'N PLATTE SPIN GEZIEN!!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:31

omygod meiden :D hahah waarom bang voor zijn klein ding?? Hij kan niet eens bijten ofzo..
Ik heb het ook niet zo op spinnen hoor daar niet van, maar báng... nee..
en weet je hoe het komt dat de meeste er bang voor zijn, omdat dat ze aangepraat word; vieze enge spinnen.. tja dan ga je het vanzelf wel geloven :+ maar als je hem bij een poot pakt bijt hij heus geen stuk uit je vinger hoor!! :Y)

Paardennamen

Re: dappere ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:49

Ik zal even helpen :+ Die grote huisspinnen kunnen wel degelijk bijten... Mijn ex heeft er ervaring mee :=

Ik ging een keer in mijn badjas naar beneden om broodjes te gaan bakken enzo... Dus ik duik de kast in en ineens zie ik een grote zwarte vlek op mn badjas zitten. Was dus zo'n grote huisspin :oo Boven mn borst... Ik gilde nog net niet, sloeg em van me af en hij/zij dook gelijk de kast in. Stond nog even na te trillen en ben toen maar broodjes gaan bakken :P

Wat later (paar dagen of zo) 's avonds zien mijn ex en ik weer zo'n grote huisspin lopen. Dus hij pakt em en zegt hij doet niks hoor! Seconde daarna zie ik die spin op 5 cm voorbij vliegen. Had die dus gebeten :=

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 13:54

Paardennamen schreef:
Ik zal even helpen :+ Die grote huisspinnen kunnen wel degelijk bijten... Mijn ex heeft er ervaring mee :=

OMG, :=
Alsof ik nog niet bang genoeg was voor die beesten :=

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:14

alle spinnen kunnen toch biijten?
geloof dat ik dat ook een keer had gelezen hier op bokt zelfs, en de hooiwagen zou de giftigste zijn maar die kan niet door jouw huid heen bijten
brrrr
mijn kat speelt er ook altijd mee voor ze ze op eet, maar ze eet alleen die springspinnen en die zitten hier veel in de zomer, bah!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 14:17

jaaah dat van die hooiwagen had ik ooit eens hier neergezet. :D Was gelijk een reden om nog banger te zijn voor die engerds. :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:19

ja! bah
al zijn ze 1 mm ga ik nog gillen en wegrennen haha dus ikb en niet zo dapper :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:21

jakkie bakkie zo'n zwarte dike.
krijg de kriebels ervan.

onze katten rennen er achteraan en ja eten ze soms op :+

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:27

hier iets wat mijn moeder paar jaar geleden had:

ze slikte al een tijdje staalpillen omdat ze bloedarmoede had(van die ronde zwarte pilletjes)
ze stonden op haar nachtkastje zodat ze niet zou vergeten er 1 in te nemen.
maar goed,.ze wilde er dus 1 pakken en toen viel het hele potje om over de vloer.
ze pakte dus al die zwarte pilletjes op en deed ze weer in het potje
en eentje pakte ze met haar duffe slaaphoofd van de grond en stopte ze in haar mond.

wat bleek nou??? was het een spin die zich opgerold had tot balletje!!!(waarschijnlijk zich kapot geschrokken van die staalpillen die m om de oren vlogen :+ )
maar goed,.toen ze m dus in haar mond stopte "ontpopte" ie zich dus .
ieuwwwwwwwwwwwwwww
heb mn moeder nog nooit zolang haar mond zien spoelen :D :D :D

ben zelf een verschrikkelijke bangepoeperd met spinnen,maar ja,.heb een vent die nóg veeeeeel banger is,.dus ben toch meestal de klos ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:29

ieuw :s

ik was een aan het kamperen en we waren al heel luidruchtig en hadden een waarschuwing gekregen.

kroop er een spin over mn hoofd ik vet hard gillen, toen kregen we op ons dak jezus.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:35

mackkwek schreef:
hier iets wat mijn moeder paar jaar geleden had:

ze slikte al een tijdje staalpillen omdat ze bloedarmoede had(van die ronde zwarte pilletjes)
ze stonden op haar nachtkastje zodat ze niet zou vergeten er 1 in te nemen.
maar goed,.ze wilde er dus 1 pakken en toen viel het hele potje om over de vloer.
ze pakte dus al die zwarte pilletjes op en deed ze weer in het potje
en eentje pakte ze met haar duffe slaaphoofd van de grond en stopte ze in haar mond.

wat bleek nou??? was het een spin die zich opgerold had tot balletje!!!(waarschijnlijk zich kapot geschrokken van die staalpillen die m om de oren vlogen :+ )
ieuwwwwwwwwwwwwwww

ben zelf een verschrikkelijke bangepoeperd met spinnen,maar ja,.heb een vent die nóg veeeeeel banger is,.dus ben toch meestal de klos ;(

_O- hmm, dat vond ze vast een heerlijk smaakje hebben ! :')
Geweldig, lag ook helemaal dubbel bij het verhaal van Sonja !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 15:17

Ik wilde een keer in bad, en toen zat er zo'n enorme spin in het bad. Dus ik gillen, en mijn vader had hem met de douchekop weggespoeld, dus ik in bad gaan zitten, wilde net de kraan aan doen, komt ie weer uit kruipen! AAAH. En ook altijd als mijn vader of moeder een spin door de wc spoelt durf ik een week niet op die wc. xD

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:14

xFioon schreef:
alle spinnen kunnen toch bijten?
geloof dat ik dat ook een keer had gelezen hier op bokt zelfs, en de hooiwagen zou de giftigste zijn maar die kan niet door jouw huid heen bijten

Dat de hooiwagen de meest giftige spin zou zijn, is dus eigenlijk niet waar, maar ik weet dat het verhaal de ronde doet. Bij Mythbusters op Discovery hebben ze een keer het tegendeel bewezen. Dus dat is misschien een geruststelling voor sommigen hier ;) Maargoed, bijten kunnen ze wel allemaal, en giftig of niet; dat is geen fijne gedachte...
pretletter17 schreef:
Hihi moet stiekem altijd een beetje lachen, zo'n paardenmeid die een beest van rond de (zeg eens wat) 500 kilo laat doen wat zij wil, krijgt de bibbers van zo'n achtpotertje.

Tja, dat zegt mijn moeder ook altijd. :+ Maar die is zelf best wel bang voor paarden (en voor flinke spinnen ook, trouwens).

Leuke verhalen verder!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 19:18

brrr blijf lekker nog steeds ver uit de buurt van alle spinnen ook al is de hooiwagen nu niet giftig :+

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 20:01

laatst ging ik slapen, 12 uur snachts was het.

ik was dus al wat moe en loop nietsvermoedend de slaapkamer in: EEN JOEKEL! ZWART! BOSSPIN!
BOVEN MIJN BED!!!!!!!

dus ik mijn vriend roepen, maar zelfs mijn dappere vriend vond hem iets té groot.. stofzuiger erbij, maar we vonden het alletwee eng :o
zogen we zo, ik de stofzuiger optillen en mijn vriend met de slang, hoorde we echt heel hard: FLOEP!
spin weg. proppen papier in de stang gedaan.. brrr..

maar die zwarte bosspinnen zijn écht heel eng! liep er eens eentje de woonkamer binnen, dus ik stond al op de bank, vriend doet de tuindeur open en hij loopt zó naar buiten! echt heel bijzonder..

brrr.... niets voor mij hoor..

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 17:31

mackkwek schreef:
ieuwwwwwwwwwwwwwww

;(

Ik heb eebs ergens gelezen dat iederren in zijn slaap minimaal 2 spinnen opeet :=
Toen ik dat gehoord had heb ik dus echt weken niet geslapen, het viel zelfs mijn leraren op.
Maarja wat moet je dan zeggen? "ja euh ik ben bang dat ik in mijn slaap een spin opeet dus slaap ik maar niet :') "

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:25

oh ieehl
dit is een naar topic om tegen te komen.
laat me even beseffen dat als ik over een week of 2 in mn eigen kamertje in amsterdam kan, dat ik dan helemaal op mezelf aangewezen ben als er een spin voorbij komt...
oh god..

ik heb wel eens gehad dat er zo'n joekel onder mn kussen zat verstopt.. dus ik trek lekker mn pyama aan, pak mn dekens en ga liggen, leg mn hoofd op mn kussen.
zie ik in t donker vanuit mn ooghoek nog net zo'n schim eronder vandaan schieten.
nou echt, ik ben gillend (ja echt^^) de kamer uitgerend.

iehl m ouders hadden ook een keer zoiets goors..
die gingen slapen en ineens hoort mn vader *PLOK* naast zn hoofd op zn kussen.
was het ook zo'n enorme zwarte spin.. zo'n razendsnelle.
boven zijn hoofd zat/zit zo'n lichtspotje. en blijkbaar zat er een fijne reuzen spinnenfamilie vlakbij dat spotje. dus kwamen er regelmatig gigantische spinnen door de kiertjes bij dat spotje naar beneden gekropen of gevallen.
echt..gatverdamme!!

edit: oh gatverdamme, ik voel het nu gewoon overal kriebelen

AlicavR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 12:09

Ohjeetje dat vind ik ook wel knap van je.
Bah dat deed ik echt niet. :P

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 17:24

respect voor iedereen die zo'n verhaal heeft meegemaakt en voor alle mensen die zo;n vies ding op durven te pakken..
_/-\o_

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-09 21:36

het gevolg is dus wel dat ik nu over spinnen zie\voel dus de volgende keer bel ik mijn buurman wel uit zijn bed ofzo maar ga het van mijn leven niet nog een keer doen. :+

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:17

Zonnebloem schreef:
het gevolg is dus wel dat ik nu over spinnen zie\voel dus de volgende keer bel ik mijn buurman wel uit zijn bed ofzo maar ga het van mijn leven niet nog een keer doen. :+

:D Ik heb nog nooit van m'n leven een spin gevangen in een glas. Ik zou echt als de dood zijn dat hij ontsnapt en dan over m'n tenen rent ofzo...
Ik mag er niet aan denken!

MarleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:35

Ik moest vanavond spontaan aan je topic terug denken toen ik de nieuwe reclame van spa&fruit zag :Y)

*geprobeerd hem op te zoeken op internet, maar helaas*

(legt hem even uit voor de nieuwsgierige onderons)

mevrouw drinkt een glas Spa&Fruit en ziet plotseling tot haar grote schrik een spin over de keukenvloer lopen.....
Dapper gaat ze boven op de spin staan en tilt daarna haar voet weer op, tot haar grote verbazing staat de spin op en loopt weer door. :(:)
Poging nummer 2 verloopt preccies hetzelfde, de spin staat op en loopt weer door.. :(:)
bij poging nummer 3 staat mevrouw op de spin en vervolgens gaat de spin met mevrouw en al aan de haal }> ~~}>

en het moraal van het verhaal is dus dat er dus zo weinig calorieen in de spa&fruit zit dat spinnen dus met je aan de haal gaat en je geen grammetje aankomt :Y) _O-