Lousje22 schreef:@ pashon Lang verhaal, maar ik ging verhuizen en hij woonde nog met zijn ouders in de flat onder mij. Zijn moeder had mij na een paar weken uitgenodigd voor zijn verjaardag en ik denk nou ga maar. Over hem had ik zoiets van je ben 24 en woont nog thuis en alleen maar met je oldtimer (auto) bezig maar daarna bleek dat ik heel goed met hem kon praten, over mijn exnotabene, hij zat ook nog met zijn ex die had hem bedondert enz. Beetje bij beetje praatten we met elkaar daar veel over en ik huilde regelmatig bij hem uit maar merkte dat ik toch gevoel voor hem ging krijgen, wat ik eigenlijk niet wilde en toen ik het hem vertelde zei hij vind je een leuke meid maar niet voor relatie dus ik weer helemaal in de put. Ergens geloofde ik hem niet en wist ik dat hij bang was voor relatie door zijn ex en ben ik vol blijven houden en gaan stappen en film kijken enz met hem tot uiteindelijk ik zoiets had van nou waag de gok en hem zoende, sindsdien veel ruzie en leuke momenten gehad doordat hij t echt niet aandurfde en me vaak toch afstootte na iets leuks. Ben nogal eigenwijs en merkte dat ik door hem weinig aan me ex dacht en had zoiets van er is wat en hou nu vol, was moeilijk maar uiteindelijk gaf hij toe en was ik over mijn ex heen. Dacht er nog weleens aan, maar dan meer van wat ben ik dom geweest om 2 jaar nog aan hem te besteden. Zal niet zeggen dat je dan nooit meer aan iemand denkt want daar geloof ik niet in, hoe klootzak het mss ook is geweest je hebt toch van iemand gehouden. Nou ligt dat voor vrouwen denk ik ook moeilijker dan voor mannen
(sorry voor het lange verhaal is nog de korte versie)
Het is idd bij mij wel minder geworden sinds ik bij mijn huidige vriend ben zeker nu we ook nog een dochtertje erbij hebben (zorgt voor gigantisch veel afleiding). het is nu 5 jaar geleden dat het uitging met mijn ex en heb hem daarna nog 1 keer gezien en ondanks dat ik hem haatte om wat hij mij geflikt had merkte ik wel dat ik nog wel heel erg veel van hem hield.
mijn huidige vriend snapt het niet en vind dat ik me aanstel en eroverheen moet zetten. nu komt dat misschien ook omdat hij nog nooit een serieuze relatie gehad heeft.
mannen zijn daar idd makkelijker in dan vrouwen over het algemeen wat ik zie en hoor althans
notabene, hij zat ook nog met zijn ex die had hem bedondert enz. Beetje bij beetje praatten we met elkaar daar veel over en ik huilde regelmatig bij hem uit maar merkte dat ik toch gevoel voor hem ging krijgen, wat ik eigenlijk niet wilde en toen ik het hem vertelde zei hij vind je een leuke meid maar niet voor relatie dus ik weer helemaal in de put. Ergens geloofde ik hem niet en wist ik dat hij bang was voor relatie door zijn ex en ben ik vol blijven houden en gaan stappen en film kijken enz met hem tot uiteindelijk ik zoiets had van nou waag de gok en hem zoende, sindsdien veel ruzie en leuke momenten gehad doordat hij t echt niet aandurfde en me vaak toch afstootte na iets leuks. Ben nogal eigenwijs en merkte dat ik door hem weinig aan me ex dacht en had zoiets van er is wat en hou nu vol, was moeilijk maar uiteindelijk gaf hij toe en was ik over mijn ex heen. Dacht er nog weleens aan, maar dan meer van wat ben ik dom geweest om 2 jaar nog aan hem te besteden. Zal niet zeggen dat je dan nooit meer aan iemand denkt want daar geloof ik niet in, hoe klootzak het mss ook is geweest je hebt toch van iemand gehouden. Nou ligt dat voor vrouwen denk ik ook moeilijker dan voor mannen
(sorry voor het lange verhaal is nog de korte versie)
Ik vind t mooi, want heb heel veel mooie herinneringen aan hem, maar ook vervelend want ik ben nu samen met m'n vriend en ik wil niet dat onze relatie daar onder lijdt...
)
dus ik was nog smoorverliefd toen t definitief niet meer wat werd..haha maar ben nu gelukkig met m'n huidige vriend