Ik kom er voor uit, ik heb een probleem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fury08

Re: Ik kom er voor uit, ik heb een probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:08

Heel veel succes en sterkte om het straks aan je partner te vertellen. Je kan het best meis! En soms is het best lekker om ff flink een potje te janken, (heb ik soms ook :+)
Dat lucht op!

Het komt allemaal goed, zolang je maar eerlijk na je zelf toe bent maar ook naar je partner!

Ik duim voor je meis.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:34

Heel veel succes en sterkte voor straks
Vind het echt goed van je dat je voor je problemen uitkomt!
Succes het lukt je best wel :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:05

En? Heb je hem al gesproken? :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:07

Daar ben ik ook erg benieuwd naar.
Hoe is het gegaan? :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:34

Ik vind het heel sterk van je dat je zelf toegeeft dat je een probleem hebt. +:)+
Naar mijn idee is het probleem dan al voor de helft opgelost, mensen die ontkennen dat ze een probleem hebben kunnen namelijk niet geholpen worden. ;)
Ik hoop voor je dat je partner het ook goed oppakt en er net zo over denkt als ik. :D
Succes met het hem vertellen, nogmaals knap dat je zo eerlijk bent, ik hoop dat het je gaan lukken.
Als het je niet lukt om van je 'verslaving' af te komen, is het geen schande om er eens met iemand anders (professioneel) over te gaan praten...Kan me namelijk voorstellen dat als de hele situatie hetzelfde blijft (vriend weg, jij computeren enz) het moeilijk voor je gaat worden om niet op zon site te gaan kijken....

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:42

Wat ontzettend goed, dat je het zelf al doorhebt. Daarom vind ik dat soort spelletjes zo ontzettend fout, een verslaving ligt ontzettend snel op de loer.

Heel veel sterkte met het verdere proces. Meer kan ik je niet meegeven.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 09:47

Ik ben erg benieuwd hoe het gisteren gegaan is.

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:32

Hallo lieve meiden!

Ik ben gisteren na dat mijn schoonouders weg waren, naast hem gaan zitten op de bank. Iedere keer ging er door mijn hoofd: NU zeggen..... nee niet het goede moment..... NU dan..... nee moet plassen...... NU? Neeeeeeee........ JAWEL!!!! NU NU NU NUUUUU!!!

En toen klapte alles eruit.... wat de eerste keer was dat ik het gedaan had, het bedrag, de momenten dat ik het gevoel had dat ik hem ermee benadeelde
(is nooit gebeurd maar een schuldig geweten blijft knagen naar de kanten waar je het niet wilt hebben.)

Wat ik gedaan had gisteren om er helemaal klaar mee te zijn... De stappen die ik al ondernomen had... dat het nu al wel beter ging. En wat ik nog qua geld aan hem wilde geven voor de keren dat hij dingen betaald heeft toen ik krap zat. ( Denk aan een wijntje in de kroeg en meer van die kleine dingen.) Dat ik voor ALLES verantwoording wil nemen wat deze paasei veroorzaakt heb....

Hij heeft me aangekeken, naar me geluisterd me vast gehouden, gekust.... Ik voelde me net een klein kind die aan dr moeder aan het opbiechten was sat ze wel eens een dropje uit de pot gestolen had :o ...

Even zei hij niets en ik bleef maar doorratelen, hoe ik me voelde als ik het deed, dat ik me zonder duidelijke reden schuldig voelde.... Misschien wel meer naar mezelf dan naar hem, omdat dit iets is wat HE-LE-MAAL niet bij mij hoort ik ben niet zwak.. Ik was duidelijk over mijn eigen gevoel van ethiek heen gegaan...

Het bleef even stil en toen... zei hij na een paar minuten, die voor mij wel uren leken te duren...:

"Sukkeltje"

" Zeg dat volgende keer nu eerder.... Dacht al wel een beetje dat dat aan de hand was, maar wou dat je er zelf mee kwam..."

ZUCH

" Ben je dan niet boos op me? Teleurgesteld? Vind je me niet zwak? Wil je niet bij me weg? Ben je me niet zat na dit?"

" Nee liefje, ik houd van je...."

Nu ik het schrijf kan ik weer wel janken...

Hij is mijn leven nooit zal iets daar meer tussen komen we hebben samen de kosten bij elkaar op geteld die ik aan hem terug wilde betalen. De kosten die hij voor mijn gedaan heeft omdat ik krap zat aan het eind van de maand... We kwamen uit op +- 60 Euro.

Bedankt voor jullie steun. Het heeft heel erg veel voor mij betekend en ik heb het gevoel alsof er al 80% achter de rug is... Mods, jullie ontzettend bedankt voor deze SA.

Jullie met zijn alle hebben geen idee wat een paar woorden op een beeld scherm voor iemand aan de ander kant kunnen betekenen.

:D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:33

aahh wat fijn!!!! :) !!

Nu neit meer doen hoor!! ;)

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:34

nooit meer.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:34

Ik krijg gewoon tranen in m'n ogen van je verslag. Wat een geweldige vent heb je!! Jullie komen er samen vast helemaal uit.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:35

Private schreef:
nooit meer.

dat zijn de harde woorden!
Goedzo!!
Toppie!

en nu trots zijn op jezelf he!!!

Koppie op, life goes on!! :D het gaat helemaal goedkomen!

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:39

Super van je dat je het hem verteld hebt, heel dapper van je.

Geweldige vriend heb je, vasthouden en nooit meer laten gaan ;)

Jullie reden het samen echt wel :(:)

Slotty

Goedzo! :D Fijn dat hij je zo steunt, nu kunnen jullie er samen tegenaan ipv dat je er alleen voor staat! :)

Nu kan je gaan kijken hoe je stap voor stap weer op kan gaan bouwen. Succes!

Anoniem

GOED GEDAAN PRIVATE!!!!!!!!!
En ook een dikke zoen voor die vent van je want die heeft het ook perfect gedaan!
Wedden dat dit gewoon een goed en happy end krijgt?
En nou volhouden he! En als je 't moeilijk hebt dan stort je gewoon hier ff je hart uit en trekken we je d'r doorheen!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:46

ik ga ervan uit dat ik dit topic en deze naam nooit meer hoef te gebruiken, voel me honderd kilo lichter hahaha! heb vannacht ook zo heerlijk geslapen... En inderdaad deze kerel is van mij en hij komt NOOIT meer van me weg hihi

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:50

*\o/* *\o/* *\o/*

Kind ik ben trots op je +:)+ !

Ben ontzettend blij voor je dat het hoge woord er uit is. En nu maar hard werken aan 'genezing' hoewel ik denk dat je met alles net op tijd bent geweest en dat dit een wijze les is geweest. Het had niet langer moeten duren maar je hebt zelf op tijd ingezien dat je dreigde af te glijden en toen het heft in eigen handen genomen, dat siert je!

Iedereen maakt fouten in het leven, het is alleen de manier waarop je er mee om gaat hè. Dat zit bij jou gelukkig wel goed !

Veel succes meis en geef die vent van jou maar een stevige knuffel !

Pilgrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 10:53

Echt super goed van je!! Ik ben heel erg blij dat je het aan je vriend hebt verteld en dat hij zo goed reageerde. Dat is waar het om gaat in een relatie: alles kunnen bespreken en samen dingen oplossen. Echt, je relatie zit wel goed *D.

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 10:57

Ja ik weet het, hij is echt mijn beste vriend en de liefde van mijn leven laat hem nooit neer gaan de woorden ik houd van je zeggen nog niet voldoende om mijn gevoelens voor hem te omschrijven. Bedankt voor jullie woorden, als het door het beeldscherm had gelukt was ik jullie allemaal een knuffel komen brengen!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:06

Net het topic doorgelezen en jij hebt echt een vent met een gouden hartje!! :D

Goed van je!! Echt waar!! :D Je komt er wel!!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:10

Super!! En nu denk je; 'had ik het maar eerder gezegd' :D

Ik moest ook iets opbiechten aan mijn vriend, bleef uitstellen en op een gegeven moment vroeg hij er rechtstreeks naar, kon ik er niet meer onderuit. Maar goed, wel opgelucht dat het eruit was :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:14

Goed gedaan!! Wat fijn dat hij achter je staat, kunnen jullie samen je verslaving te lijf! Heel veel sterkte de komende tijd, het zal nog wel even wat moeite kosten voordat je helemaal vergeten bent ook verslaafd te zijn geweest.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:16

Super Private!

Heb je topic in 1 keer gelezen.
Je komt op mij niet over als een zwak persoon. In tegenstelling juist.

Vind het ook heel knap dat je het aan je partner hebt verteld.
En wat een goeie vent heb jij!

Je komt wel wel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 11:20

Wat zul jij je opgelucht voelen zeg!!
Ontzettend goed gedaan! Nu ben je al een heel eind op weg!
Volhouden hoor! Samen komen jullie er wel doorheen!!

Private

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-09 11:22

Ja ik weet wel zeker dat het nou over is. Meiden echt super bedankt!