pfff moeilijke situatie. Aan de ene kant straf je hun niet door niet mee te gaan, tja ze vinden je toch niet leuk en zullen je niet missen.
Je man bij ze weghouden doe je niet dat is al heel goed (al zullen hun er waarschijnlijk van maken dat je man zich losrukt van je en eigenlijk niet mag komen van jou maar toch komt). Ik begrijp heel goed dat je er niet meer heen gaat, dat je graag antwoorden wilt op je vragen dat snap ik ook. Je zult ze waarschijnlijk toch niet krijgen.
Je hoop om uiteindelijk toch met alle kinderen daar weer over de vloer te kunnen komen is hoog gegrepen denk ik. Hopenlijk kunnen de broers/zussen onderling wel nog goed overweg en zitten ze daar niet in te steuken.
Ik denk dat het niks uitmaakt als je man zegt dat hij pas daar weer komt als de beloftes nagekomen zijn, jij bent toch dan weer diegene die hun zoon tegen hun zou opzetten. Daarbij zijn er vaker periodes geweest van geen contact.
Ik hoop natuurlijk dat jullie eruit komen op een gegeven moment, goed van je dat je man wel nog gewoon gaat. Sterkte ermee.