HELP! fotoshoot

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: HELP! fotoshoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:34

juul hou maar op, we weten genoeg ;)

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:37

Maar ik wil eigenlijk toch wel weten wie de mysterieuze fotograaf nu is. :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 19:41

Ten eerste wil ik toch ook graag even reageren op het feit dat de TS niet antwoordt op berichten uit het topic. Dit moet zij natuurlijk zelf weten, niettegenstaande dat ik het wel onbeleefd vind. Er worden immers geen moeilijke vragen gesteld, het is slechts een kleine moeite om er op te antwoorden en op die manier zijn die bokkers gewoon tevreden. En als je een topic opent weet je natuurlijk dat er dergelijke reacties zullen komen. Ik snap dan ook niet goed dat je niet even de moeite neemt om ze te beantwoorden (het zijn toch altijd dezelfde vragen die gesteld worden), dan zullen deze vragen niet meer gesteld worden en kan het topic weer gaan over wat je echt wilt horen. :)

Ik heb verder zelf geen ervaring met fotoshoots, maar ik denk dat je gewoon van elke soort kledij wat moet mee doen. Neem de kleding mee waar je het leukst mee staat, die je het liefste aan doet. Zo voel je je zelf ook al meteen meer op je gemak, omdat je je goed voelt in die kledij. Ik persoonlijk zou voor vrolijke dingen gaan, ik vind zomerse foto's leuker dan donkere winterfoto's maar ik weet niet welke sfeer jij wilt op de foto's. Misschien is het goed om daar eens over na te denken: welke sfeer wil je er mee oproepen? En dan kan je daar je kleding op richten.
Soms zijn accessoires ook wel leuk, zoals bv. een sjaaltje of een klein parapluutje (wel lastig soms met het licht dan). Neus even rond thuis en wie weet vind je wel wat leuks.

En natuurlijk verschillende blikken op voorhand uitproberen voor de spiegel, dat voorkomt vele (op de duur saaie) foto's met steeds opnieuw dezelfde blik. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:03

Goed je vader gaat mee, maar dan begrijp ik een ding niet.
Hoe kan een ouder persoon er nu mee accoord gaan dat
zijn eigen kind meedoet aan foto's die niet eens legaal zijn?
Ik bedoel je bent nog geen 18 jaar dus wettelijk is dit verboden.
Kan slecht begrijpen dat een vader hier mee accoord gaat namelijk.

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:08

Chiqa schreef:
Goed je vader gaat mee, maar dan begrijp ik een ding niet.
Hoe kan een ouder persoon er nu mee accoord gaan dat
zijn eigen kind meedoet aan foto's die niet eens legaal zijn?
Ik bedoel je bent nog geen 18 jaar dus wettelijk is dit verboden.

Kan slecht begrijpen dat een vader hier mee accoord gaat namelijk.

Dat is niet waar, het mag wel met lingerie en zeker als er een ouder akkoord gaat. :-) Maar ik kan me ook niet indenken dat mijn ouders ermee akkoord zouden gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:11

O ik dacht dat dit niet mocht...Dan vergis ik mij denk ik met het publiceren ervan, dit mag namelijk zeker niet.
Dan vraag ik mij af wat het doel van deze 'fotograaf' is, krijgt hij er dan dik voor betaald ofzo??

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:15

Ik heb vorige week ook een shoot gehad bij deze fotograaf.
Ben met hem meegereden naar studio en daar was visagie etc. allemaal aanwezig, gewoon professioneel en geen pedofielen gedoe.
Mijn ouders hadden van te voren ook even gebeld en was allemaal prima hoor. Vriendin meegenomen en mocht zelf weten wat ik aan deed.
In lingerie was dus helemaal niet verplicht!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:15

Deze fotograaf is neit proffessioneel en het doel is om een portfolio op te bouwen. Woensdag is de website klaar.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:16

XxriieterxX schreef:
Deze fotograaf is neit proffessioneel en het doel is om een portfolio op te bouwen. Woensdag is de website klaar.

Ja, ik bedoel proffosseioneel in de zin dat het niet in 1 of ander afgelegen kamertje is ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:24

XxriieterxX schreef:

En komen jou foto's daar ook op te staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:26

Heeft die vent überhaupt wel een naam? :(:) :D Ik ben gewoon benieuwd, mag ik..

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:30

ik heb haar net een pb gestuurd, kreeg keurig antwoord terug.
daana heb ik haar een pb met tips gegeven.

doordat haar vader mee gaat, zal het wel oke gaan, nu maar hopen dat de foto's mooi worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:31

Ga ik ook eens proberen dan. :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:53

Hee jij woont ook in veenendaal, ik ook. =]
mag ik weten hoe je heet? Of zeg je dat
liever niet?

Nou succes met je shoot. En show je de foto's ook? =D

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 20:59

Jaa die laat ik wel zien! ik pb je wel even.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:53

nameless schreef:
ik heb haar net een pb gestuurd, kreeg keurig antwoord terug.
daana heb ik haar een pb met tips gegeven.

doordat haar vader mee gaat, zal het wel oke gaan, nu maar hopen dat de foto's mooi worden

Wat doe jij dat ik niet kan? |( Ik stuurde ook een hardstikke netjes pbtje, met daarin de vraag of ze de naam van de fotograaf kon pben, omdat ik hem wellicht kende.
Maar, niks hoor. ;(

Inderdaad, ik vraag me af of hij überhaupt wel een naam heeft.. :P

Is er íémand die mij zijn naam kan vertellen? TS of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:02

Ik heb z'n voornaam, Eric. Achternaam krijg ik niet los. :=

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:10

Kan op google ook niks vinden van een fotograaf die eric heet en uit de buurt van veenendaal komt (daar komt de TS vandaan dus neem aan hij ook )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:44

manutjuh schreef:
Kan op google ook niks vinden van een fotograaf die eric heet en uit de buurt van veenendaal komt

Denk niet dat het veel zin heeft om hier verder over door te gaan, deze hele Eric is geen erkende fotograaf anders had TS dit ons allang al medegedeelt met een vertoning van het werk waar hij mee bezig is.
TS voelt zich nu denk ik 'betrapt' en wil haar spannende avontuur niet onderbreken, zal mij ook niet verbazen als dr vader helemaal niet meegaat en zij dit zegt om ons gerust te stellen.

Kijk dat TS al zegt dat ze overdonderd wordt met maar liefst honderd PBtjes moet denk ik al een beetje verklaren in wat voor wereld zij leeft.

Wat maakt het uit, wij als toeschouwers die hier iets meer levenervaring mee hebben en haar willen behoeden voor een engerd of nog erger, hebben ons best gedaan.
Sta maar met lede ogen toe hoe we over een tijdje mss wel weer een beschadigd meisje dr bij hebben.
Ik hoop alleen uit de grond van mn hart dat meneer niet met haar foto's aan de haal gaat (vrees van wel
want publiceren is niet toegestaan op die leeftijd wat ik begrepen heb)en dat haar vader idd met haar meegaat en daarna het rolletje uit zijn takken trekt 8-)

Het zijn immers háár foto's.
Bedenk me nu ineens kan haar vader die foto's niet maken of een goede vriendin? +:)+

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:48

Chiqa schreef:
Bedenk me nu ineens kan haar vader die foto's niet maken of een goede vriendin? +:)+

Voor je vader poseren in lingerie lijkt me nou ook niet helemaal je-van-het :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:50

Nee dat klopt, maar zou dat toch vele malen liever doen dan een vremde kerel waar ik heg nog stek van zou kennen :D

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 23:03

kinuh schreef:
Ik heb vorige week ook een shoot gehad bij deze fotograaf.
Ben met hem meegereden naar studio en daar was visagie etc. allemaal aanwezig, gewoon professioneel en geen pedofielen gedoe.
Mijn ouders hadden van te voren ook even gebeld en was allemaal prima hoor. Vriendin meegenomen en mocht zelf weten wat ik aan deed.
In lingerie was dus helemaal niet verplicht!

Oke.. niemand weet hoe de 'fotograaf' heet, maar hij heb wél al en shoot bij hem gedaan?
hoe weet je dan om welke fotograaf het gaat??

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 01:06

Moderatoropmerking:
TS geeft aan dat ze vertrouwen in de fotograaf heeft omdat vriendinnen ook al foto's hebben laten maken. De TS heeft al gezegd dat ze haar vader meeneemt en de TS heeft geen behoefte om hier de naam van de fotograaf te geven. Dat is haar goed recht en het heeft dan ook geen zin om door te blijven drammen daarover. Jullie hebben de TS gewaarschuwd en het is aan haar wat ze daarmee wil doen. Graag terug ontopic dus.

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:49

Veel succes met je shoot, en ik ben benieuwd naar het resultaat.

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:54

"Wat doe jij dat ik niet kan? Ik stuurde ook een hardstikke netjes pbtje, met daarin de vraag of ze de naam van de fotograaf kon pben, omdat ik hem wellicht kende.
Maar, niks hoor.

Inderdaad, ik vraag me af of hij überhaupt wel een naam heeft..

Is er íémand die mij zijn naam kan vertellen? TS of niet?"
------------------------------------------------------------------------------------------

ik ben gewoon geweldig !!!! :P :P ( ha ha assertiviteitscursus gehad vandaag) :+
hahaha niks hoor, ik kreeg keurig antwoord, had ook even het vermoeden dat het iemand was die niet te vetrouwen is die ik toevallig ken, die eric komt overigens niet uit veenendaal zijn" .