Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

En langere benen mocht ook wel 
Zqw39 schreef:Leeftijd: 16
Kledingmaat: 32/34, broeken 25/26
Ben jij tevreden met je gewicht/kledingmaat: Ja.
Wat is voor jou het schoonheidsideaal? Iemand die uitstraalt dat hij/zij gelukkig is en lekker in zijn vel zit.
Wat is voor jou de ideale kledingmaat? 34.
Als je deze maat niet hebt, wat zou je er voor over hebben om dit te bereiken? Gewoon gezonder eten, minder snoepen, en meer bewegen.
Heb je wel eens gelijnt, zo ja op welke manier? Nee.
Is er iets aan lichaam waar je niet tevreden over bent, zo ja, wat en waarom? Niet wat zo 1,2,3 in me opkomt
Heeft iemand wel eens een negatieve opmerking gemaakt over je uiterlijk/gewicht, zo ja, hoe voelde je je daarbij en wat deed je ermee? Nee, nog nooit gehad.
Zou je kiezen voor plastisch chirurgie als geld geen rol speelt? Misschien als je ergens echt last van hebt.
Voor wat voor plastisch chirurgie zou je dan kiezen (bijv liposuctie, borstvergroting, neuscorrectie etc)? Weet ik niet.
Wat voor rol heeft de media bij het schoonheidsideaal volgens jou? Een grote rol, je ziet haast overal dunne modellen.
Laat jij je leiden door de media (modelfoto's etc) met betrekking tot het schoonheidsideaal?Nee, ik ben tevreden met mijn lijf en met wie/hoe ik ben.
Wat vind jij van (top)modellen met "size zero" (maatje 32)? Bij sommige ziet het er heel ongezond uit.
Ken je iemand in je omgeving met een eetstoornis (zo ja, welke vorm?) Ja, boulimia.
Weet je wat pro-ana sites zijn, heb je hier weleens op gekeken en ben je voor of tegen? Ja , ik weet wat het voor sites zijn, ik heb er wel een keer op gekeken voor school en ook uit nieuwsgierigheid. Ik ben er tegen.
en k heb een bolletjes neus.. haha

en goed in je vel zitten 
Want ik voel me wss ook niet fijn als ik te dik ben. Dus het zou niet alleen voor kledingmaat zijn.

Citaat:Leeftijd: 16
Kledingmaat: 36
Ben jij tevreden met je gewicht/kledingmaat: jawel, zou wel wat meer spieren willen hebben op m'n buik
Wat is voor jou het schoonheidsideaal? een niet te dik, niet te dun lijf, mooie strakke buik, strakke kont, geen huge-dijen
Wat is voor jou de ideale kledingmaat? 36
Als je deze maat niet hebt, wat zou je er voor over hebben om dit te bereiken?
Heb je wel eens gelijnt, zo ja op welke manier? nee
Is er iets aan lichaam waar je niet tevreden over bent, zo ja, wat en waarom? buik, moet meer bespierd
Heeft iemand wel eens een negatieve opmerking gemaakt over je uiterlijk/gewicht, zo ja, hoe voelde je je daarbij en wat deed je ermee? nee
Zou je kiezen voor plastisch chirurgie als geld geen rol speelt? nee
Voor wat voor plastisch chirurgie zou je dan kiezen (bijv liposuctie, borstvergroting, neuscorrectie etc)?
Wat voor rol heeft de media bij het schoonheidsideaal volgens jou? de laatste tijd steeds minder, het is ook steeds beter te doen op bijv. de catwalk om plus-size te zijn.
Laat jij je leiden door de media (modelfoto's etc) met betrekking tot het schoonheidsideaal? nee
Wat vind jij van (top)modellen met "size zero" (maatje 32)? zouden van mij niet meer op de catwalk moeten komen
Ken je iemand in je omgeving met een eetstoornis (zo ja, welke vorm?) nee
Weet je wat pro-ana sites zijn, heb je hier weleens op gekeken en ben je voor of tegen? ik weet wat het zijn, maar heb er nooit op gekeken, en van mij zouden ze allemaal weg mogen, omdat ze daar tips geven nog meer af te vallen, en elkaar aan het aanmoedigen zijn. (heb er een documantaire over gezien)
Evt. Opmerkingen/aanvullingen:
, lang zat alleen niet de goede verhoudingen 

, en slanke benen, en een beetje een platte buik
vlieg schreef:Leeftijd: 16
Kledingmaat: M (heel soms S)
Ben jij tevreden met je gewicht/kledingmaat: De laatste tijd niet echt, ben wel aangekomen
Wat is voor jou het schoonheidsideaal? Slank zijn, maar mooie rondingen
Wat is voor jou de ideale kledingmaat? S
Als je deze maat niet hebt, wat zou je er voor over hebben om dit te bereiken? Op mijn eten letten en veel sporten
Heb je wel eens gelijnt, zo ja op welke manier? Lijnen kan ik het niet noemen, maar let wel heel erg op wat ik eet
Is er iets aan lichaam waar je niet tevreden over bent, zo ja, wat en waarom? Mijn gezicht vind ik lelijk en mijn buik kan wel iets af
Heeft iemand wel eens een negatieve opmerking gemaakt over je uiterlijk/gewicht, zo ja, hoe voelde je je daarbij en wat deed je ermee? Ja, over mijn grote neus
Zou je kiezen voor plastisch chirurgie als geld geen rol speelt? Ja
Voor wat voor plastisch chirurgie zou je dan kiezen (bijv liposuctie, borstvergroting, neuscorrectie etc)? Neus correctie
Wat voor rol heeft de media bij het schoonheidsideaal volgens jou? Veel, vooral bij mensen die er erg gevoelig voor zijn
Laat jij je leiden door de media (modelfoto's etc) met betrekking tot het schoonheidsideaal? Nee
Wat vind jij van (top)modellen met "size zero" (maatje 32)? Als het op een gezonde en goede manier gaat, en ze er weinig aan kunnen doen heb ik er geen problemen mee
Ken je iemand in je omgeving met een eetstoornis (zo ja, welke vorm?) Nee
Weet je wat pro-ana sites zijn, heb je hier weleens op gekeken en ben je voor of tegen? Ja ik heb er wel eens op gekeken maar ben tegen! Ik vind dat als er symptonen van pro-ana zijn dat er eerder en beter moet worden ingegrepen. Ik heb al meerdere docu's gezien of artikelen gelezen waarbij de meisjes dood zijn gegaan, maar als ze optijd hadden ingegrepen ze er nu nog zouden zijn![]()
Evt. Opmerkingen/aanvullingen: Nvt