Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Alleen vond ik de eerste indruk wat

K1MmEl schreef:ik stond met vriendin in kroeg.. en ik had gewoon vriend.
stond jongen achter/naast me en die keek de hele tijd. ik hem vet negeren. toen boog ik naar voren om iets te zeggen tegen vriendin, en toen gign hij over men kont staan aaien :S![]()
heel stom dus.. dus ik keek zo om van huh wat doe jij.. keek hij me aan en ging gewoon verder
toen was ik weggelopen, haha.. sukkel..

Het barpersoneel had het gelukkig door, dus we werden met een bewaker op pad gestuurd. Leek in eerste instantie een beetje overdreven, totdat ze op een gegeven moment allemaal achter ons aan kwamen. Vreselijk! Uiteindelijk zijn we via de personeelslift veilig op onze kamer aangekomen en hebben we nog weinig last van ze gehad.

Yoline schreef:Ik was met mijn beste vriendin op vakantie, we zaten in een 5 sterren hotel vlakbij Antalya. Wij waren de enige West-Europese jonge meiden tussen allemaal bejaarden en meerdere voetbalelftallen. Dus iedere dag aandacht genoeg. Helaas...
Staan we op een zekere avond in de bar. Paar cocktailtjes, niet al te veel alcohol, gewoon gezellig. We kijken een beetje rond, totdat er twee straalbezopen jongens naar ons gaan zwaaien. Ik begin gelijk al te zuchten, daar had ik dus even géén zin in. We probeerden om ze heen te kijken, maar dat was praktisch onmogelijk. Dus op een gegeven moment komt één van de jongens naar ons toe. Zijn vriend volgt.
Ze bleken uit Oekraïne en Azerbeidzjan te komen en kenden niet al te best Engels. Onze namen waren te moeilijk, dus we werden al snel omgedoopt tot Tanja en Angelique (geloof me, dat kwam niet eens in de buurt). De jongens hadden bedacht dat wij maar een privéfeestje met ze moesten bouwen. Maar dat wilden we niet. We hadden al heel snel door dat ze geen nee begrepen. Ze bleven maar doorzeuren over ons kamernummer. Natuurlijk kregen ze dat niet. Om er vanaf te zijn, had ik een nieuwe tactiek bedacht: hun kamernummer vragen en beloven dat we er over een uurtje zouden zijn. Dus al snel ging het in koor van "one three zero one, one three zero one". Makkie. Omdat ze bang waren dat we het anders zouden vergeten, schreven ze het ook nog op een servetje. En ik kon het weer niet laten om daar een vliegtuigje van te maken en 'm vervolgens te verscheuren
Anyway, de beide jongens verlieten de tent. Wij hoopten dat ze snel in slaap zouden vallen. Ondertussen werden we door allerlei andere gekken lastiggevallen...allemaal uit de Oostblok, allemaal konden ze onze namen niet begrijpen. Dus aan iedereen gingen we ons met een andere naam voorstellen. Dikke lol dat we hadden. Een jongen deed alsof hij ons wel even zou redden van die 2 dronken gekken. Hij wilde echt niks met ons, maar wel ons kamernummer... Sure. Een uurtje later kwamen de zatlappen helaas weer terug. En kwáád! Onze 'redder' ook trouwens. Die volgens mij nog het meest. Inmiddels voelden we ons al iets minder prettig, maar het barpersoneel kon de boel een beetje sussen, door de confrontatie met ze aan te gaan en ze letterlijk voor gek te verklaren. Het zou toch nooit gebeuren. Ondertussen waren ze er ook achtergekomen dat we ons aan iedereen met een andere naam hadden voorgesteld...ze werden er niet vrolijker van.
Na nog wat andere incidentjes, wilden wij eigenlijk heel graag terug naar onze kamer. Maar we durfden niet zo goedHet barpersoneel had het gelukkig door, dus we werden met een bewaker op pad gestuurd. Leek in eerste instantie een beetje overdreven, totdat ze op een gegeven moment allemaal achter ons aan kwamen. Vreselijk! Uiteindelijk zijn we via de personeelslift veilig op onze kamer aangekomen en hebben we nog weinig last van ze gehad.
Vreselijk gevoel, als mannen besluiten dat je hun eigendom bent en eigenlijk niks meer in te brengen hebt. Achteraf een heel leuk verhaal om te vertellen, maar op het moment zelf...
lidy schreef:Met carnaval:
Er komt een hele lelijke jongen naar me toe en hij vraagt:
'Hoi! ben je lesbisch?'
Ik denk, ja voor jou wel![]()
Dus ik zeg: 'Ja, absoluut!'
Draait 'ie zich om, wijst naar een meisje: 'Ja, zij zie jou wel zitten'
Meisje zwaaien,
Shipz, wat doe je dan..
*edit; 2 woordjes vervangen![]()

..
Lara_Silver schreef:@k1mMEl: Die had toch echt een ram gekregen van mij!Tis al een paar keer voorgekomen bij mij maar die gasten komen er bij mij toch echt niet zomaar mee weg! Zonder te vragen aan iemand zitten vind ik echt het meest onrespectvolle dat je kan doen.. Wat een rare vent zeg!

En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit. Fiffill schreef:Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door.
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."
Bleek dat ze 'n stel waren.En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit.
Ja, die man die toen ook nog later riep naar mij.. 'Heej meisje in het roze.' Ofzo, naja ook gewoon dood stil door lopen.evanescence schreef:Fiffill schreef:Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door.
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."
Bleek dat ze 'n stel waren.En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit.
Ja, die man die toen ook nog later riep naar mij.. 'Heej meisje in het roze.' Ofzo, naja ook gewoon dood stil door lopen.
Enge vent was dat!