meest bizarre flirt..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:37

Ik heb een beetje eng gevalletje gehad.
Ooit in een discotheek, was beetje aan het dansen.
Ielig ventje zit me maar aan te staren, plus zijn vriend (uitsmijter type, kale kop e.d.)
Komt ie naar me toe, beetje flirten.
Ik ga er niet op in, want zie niks in hem.
Hij blijft maar doorgaan, en doorgaan.

Gaat ie even weg, komt ie terug met zijn kleerkast vriend.
Fluistert hij in me oor, "ga je even mee naar buiten?"
Ik zeg: Nee, want heb geen interesse.
Zegt hij op zijn beurt:"Als je niet meegaat, zal mijn vriend je een handje helpen, om buiten te komen".

En toen was ik kwaad!

Gelukkig observeer ik altijd goed en zag achter de boosdoener + vriend een groepje jongeren staan die er ook niet al te lief uitzagen.
Op moment dat hij naast me kwam staan (waarschijnlijk om me mee te nemen), gooide ik mijn wilpse heupen in de strijd.
Ik geef hem zo'n harde duw, dat ie tegen dat groepje jongens achter hem valt.
Hij viel er echt middenin, ik was van hem af, want die jongens hebben hem 'vriendelijk' verzocht uit de buurt te gaan.

Pffff, het is met een sisser afgelopen, maar vond het toch wel 1 van de meest bizarre ooit (voor mij dan)
Gelukkig ben ik niet snel bang en laat niet over me heen lopen (helemaal niet na dreigementen over zo'n kleerkast)

P.s. Ik was niet alleen, dus het was sowieso niet gelukt mij mee naar buiten te krijgen zonder de 3 vriendinnen ook erbij te krijgen. Zij lieten mij toch niet alleen weg gaan en ze waren op de hoogte. Wou het wel zelf oplossen, mocht het misgaan, hadden hun + anderen wel ingegrepen.

Trouwens, maanden later kwam ik in dezelfde discotheek, had ie een ander te pakken die er wel op inging, nouja.

CM_

Re: meest bizarre flirt..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:39

Ik moet dan heel diep gaan graven, maar in de tijd dat ik op de vrachtwagen zat was het dagelijkse koek. Heb de meest maffe dingen meegemaakt .

En flirten, ja daar kunnen die chauffeurs wat van :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:40

Getfer CarolShadow. Ik had echt echt even aan uitsmijter gemeld.
Bij mijn vaste cafétje houdt de eigenaar je gelukkig goed in de gaten als hij het idee heeft dat je wordt lastiggevallen.
Geeft wel weer een veiliger gevoel, want sommige mensen.. :n

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:50

Sommige mannen zijn echt zooo slecht met een goede openingszin te verzinnen :P

Ik en een vriendin waren met een vriend van ons iets gaan drinken. Nu zijn vrienden zijn een beetje raar, zullen we het zo noemen. Keek hij dus naar m'n b*rst*n en zegt hij: "amaj, wat heb jij mooie ogen". Keek vervolgens naar m'n vriendin haar b*rst*n en zei: "amaj, wat heb jij mooi haar". Heb toen maar subtiel gezegd: "*** zou je niet naar boven kijken dan?". Zijn antwoord: "Ik ben bezig...". Maar uiteindelijk bleek hij echt wel een geniaal grappige gast te zijn :+ Alleen vond ik de eerste indruk wat :\

_CS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:53

Ondertussen ben ik wel wat voorzichtiger door dit akkefietje.

Maar nog steeds heb ik ook mijn grenzen. :list:
En ben geen lieverdje als een ander daarover heen gaat.

Maar ben blij dat het goed is afgelopen. 8-)

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:53

aaaw, die van SuuZzel is wel erg lief!

Ik zelf heb nooit zoveel 'last'gehad van flirts.. behalve 1 keer tijdens een dorpsfeest.. die jongen stond de hele avond naar me te kijken terwijl zijn vriendin om hem heen hing.. -O-

En mijn vriend is ooit een aangesroken door een meisje;
Hallo, wat heb jij een mooie rug zeg! 8)7

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 18:59

ik stond met vriendin in kroeg.. en ik had gewoon vriend.
stond jongen achter/naast me en die keek de hele tijd. ik hem vet negeren. toen boog ik naar voren om iets te zeggen tegen vriendin, en toen gign hij over men kont staan aaien :S :P
heel stom dus.. dus ik keek zo om van huh wat doe jij.. keek hij me aan en ging gewoon verder :P
toen was ik weggelopen, haha.. sukkel..

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:02

Een ouwe vent met een gigantische neus stak die neus in mijn oor en zei: Wil je met me mee naar huis?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:12

K1MmEl schreef:
ik stond met vriendin in kroeg.. en ik had gewoon vriend.
stond jongen achter/naast me en die keek de hele tijd. ik hem vet negeren. toen boog ik naar voren om iets te zeggen tegen vriendin, en toen gign hij over men kont staan aaien :S :P
heel stom dus.. dus ik keek zo om van huh wat doe jij.. keek hij me aan en ging gewoon verder :P
toen was ik weggelopen, haha.. sukkel..

:oo
Dat verdient een bitchslap. :=

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:15

ja ik vond het ook nogal brutaal.. had hem nog niet eens gesproken ofzo, gewoon ineens..
daarna nog wel mee staan praten hoor, want op gegeven moment liep vriendin naar bar dus stond alleen en toen kwam hij praten, maar heb hem toen maar even heel snel de deur gewezen..
was jammer dat hij zo'n stomme eerste actie gemaakt had, want was best leuke jongen, mja was al op hem uit gekeken door die actie.. haha anders had hij nog wel kans gehad op een leuk gesprek, mja.. kans verkeken... tja en verder had ik dan toch gewoon een vriend dus ja..
Laatst bijgewerkt door K1MmEl op 13-02-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:16

Geniaal topic, hiihi :))

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:18

zitten inderdaad wel acties bij waarvan je denkt..: hoe heeft hij het kunnen verzinnen!
wat de eerste indruk al wel niet kan doen zeg..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:36

@k1mMEl: Die had toch echt een ram gekregen van mij! := Tis al een paar keer voorgekomen bij mij maar die gasten komen er bij mij toch echt niet zomaar mee weg! Zonder te vragen aan iemand zitten vind ik echt het meest onrespectvolle dat je kan doen.. Wat een rare vent zeg!

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:37

Heb zo al een paar keer iemand een mep gegeven die in m'n kont knepen of hoger op :) Komaan seg, doe je nu eenmaal niet... En ik kan tegen veel :+

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:42

Ik was met mijn beste vriendin op vakantie, we zaten in een 5 sterren hotel vlakbij Antalya. Wij waren de enige West-Europese jonge meiden tussen allemaal bejaarden en meerdere voetbalelftallen. Dus iedere dag aandacht genoeg. Helaas...

Staan we op een zekere avond in de bar. Paar cocktailtjes, niet al te veel alcohol, gewoon gezellig. We kijken een beetje rond, totdat er twee straalbezopen jongens naar ons gaan zwaaien. Ik begin gelijk al te zuchten, daar had ik dus even géén zin in. We probeerden om ze heen te kijken, maar dat was praktisch onmogelijk. Dus op een gegeven moment komt één van de jongens naar ons toe. Zijn vriend volgt.

Ze bleken uit Oekraïne en Azerbeidzjan te komen en kenden niet al te best Engels. Onze namen waren te moeilijk, dus we werden al snel omgedoopt tot Tanja en Angelique (geloof me, dat kwam niet eens in de buurt). De jongens hadden bedacht dat wij maar een privéfeestje met ze moesten bouwen. Maar dat wilden we niet. We hadden al heel snel door dat ze geen nee begrepen. Ze bleven maar doorzeuren over ons kamernummer. Natuurlijk kregen ze dat niet. Om er vanaf te zijn, had ik een nieuwe tactiek bedacht: hun kamernummer vragen en beloven dat we er over een uurtje zouden zijn. Dus al snel ging het in koor van "one three zero one, one three zero one". Makkie. Omdat ze bang waren dat we het anders zouden vergeten, schreven ze het ook nog op een servetje. En ik kon het weer niet laten om daar een vliegtuigje van te maken en 'm vervolgens te verscheuren O:)

Anyway, de beide jongens verlieten de tent. Wij hoopten dat ze snel in slaap zouden vallen. Ondertussen werden we door allerlei andere gekken lastiggevallen...allemaal uit de Oostblok, allemaal konden ze onze namen niet begrijpen. Dus aan iedereen gingen we ons met een andere naam voorstellen. Dikke lol dat we hadden. Een jongen deed alsof hij ons wel even zou redden van die 2 dronken gekken. Hij wilde echt niks met ons, maar wel ons kamernummer... Sure. Een uurtje later kwamen de zatlappen helaas weer terug. En kwáád! Onze 'redder' ook trouwens. Die volgens mij nog het meest. Inmiddels voelden we ons al iets minder prettig, maar het barpersoneel kon de boel een beetje sussen, door de confrontatie met ze aan te gaan en ze letterlijk voor gek te verklaren. Het zou toch nooit gebeuren. Ondertussen waren ze er ook achtergekomen dat we ons aan iedereen met een andere naam hadden voorgesteld...ze werden er niet vrolijker van.

Na nog wat andere incidentjes, wilden wij eigenlijk heel graag terug naar onze kamer. Maar we durfden niet zo goed O:) Het barpersoneel had het gelukkig door, dus we werden met een bewaker op pad gestuurd. Leek in eerste instantie een beetje overdreven, totdat ze op een gegeven moment allemaal achter ons aan kwamen. Vreselijk! Uiteindelijk zijn we via de personeelslift veilig op onze kamer aangekomen en hebben we nog weinig last van ze gehad.

Vreselijk gevoel, als mannen besluiten dat je hun eigendom bent en eigenlijk niks meer in te brengen hebt. Achteraf een heel leuk verhaal om te vertellen, maar op het moment zelf... :=

maaikj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:47

ik zoek juist een hele goeie versiertip voor een vriend van mij.. ik zie hem zaterdadg weer, maar heb nog steeds geen idee hoe ik hem nou eindelijk laat merken dat hij mij leuk vind :D

volgens 1 van zijn beste vrienden, hij mij wel..

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:50

Yoline schreef:
Ik was met mijn beste vriendin op vakantie, we zaten in een 5 sterren hotel vlakbij Antalya. Wij waren de enige West-Europese jonge meiden tussen allemaal bejaarden en meerdere voetbalelftallen. Dus iedere dag aandacht genoeg. Helaas...

Staan we op een zekere avond in de bar. Paar cocktailtjes, niet al te veel alcohol, gewoon gezellig. We kijken een beetje rond, totdat er twee straalbezopen jongens naar ons gaan zwaaien. Ik begin gelijk al te zuchten, daar had ik dus even géén zin in. We probeerden om ze heen te kijken, maar dat was praktisch onmogelijk. Dus op een gegeven moment komt één van de jongens naar ons toe. Zijn vriend volgt.

Ze bleken uit Oekraïne en Azerbeidzjan te komen en kenden niet al te best Engels. Onze namen waren te moeilijk, dus we werden al snel omgedoopt tot Tanja en Angelique (geloof me, dat kwam niet eens in de buurt). De jongens hadden bedacht dat wij maar een privéfeestje met ze moesten bouwen. Maar dat wilden we niet. We hadden al heel snel door dat ze geen nee begrepen. Ze bleven maar doorzeuren over ons kamernummer. Natuurlijk kregen ze dat niet. Om er vanaf te zijn, had ik een nieuwe tactiek bedacht: hun kamernummer vragen en beloven dat we er over een uurtje zouden zijn. Dus al snel ging het in koor van "one three zero one, one three zero one". Makkie. Omdat ze bang waren dat we het anders zouden vergeten, schreven ze het ook nog op een servetje. En ik kon het weer niet laten om daar een vliegtuigje van te maken en 'm vervolgens te verscheuren O:)

Anyway, de beide jongens verlieten de tent. Wij hoopten dat ze snel in slaap zouden vallen. Ondertussen werden we door allerlei andere gekken lastiggevallen...allemaal uit de Oostblok, allemaal konden ze onze namen niet begrijpen. Dus aan iedereen gingen we ons met een andere naam voorstellen. Dikke lol dat we hadden. Een jongen deed alsof hij ons wel even zou redden van die 2 dronken gekken. Hij wilde echt niks met ons, maar wel ons kamernummer... Sure. Een uurtje later kwamen de zatlappen helaas weer terug. En kwáád! Onze 'redder' ook trouwens. Die volgens mij nog het meest. Inmiddels voelden we ons al iets minder prettig, maar het barpersoneel kon de boel een beetje sussen, door de confrontatie met ze aan te gaan en ze letterlijk voor gek te verklaren. Het zou toch nooit gebeuren. Ondertussen waren ze er ook achtergekomen dat we ons aan iedereen met een andere naam hadden voorgesteld...ze werden er niet vrolijker van.

Na nog wat andere incidentjes, wilden wij eigenlijk heel graag terug naar onze kamer. Maar we durfden niet zo goed O:) Het barpersoneel had het gelukkig door, dus we werden met een bewaker op pad gestuurd. Leek in eerste instantie een beetje overdreven, totdat ze op een gegeven moment allemaal achter ons aan kwamen. Vreselijk! Uiteindelijk zijn we via de personeelslift veilig op onze kamer aangekomen en hebben we nog weinig last van ze gehad.

Vreselijk gevoel, als mannen besluiten dat je hun eigendom bent en eigenlijk niks meer in te brengen hebt. Achteraf een heel leuk verhaal om te vertellen, maar op het moment zelf... :=

Ieh wat een creeps! :\

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:51

lidy schreef:
Met carnaval:
Er komt een hele lelijke jongen naar me toe en hij vraagt:
'Hoi! ben je lesbisch?'
Ik denk, ja voor jou wel :P
Dus ik zeg: 'Ja, absoluut!'

Draait 'ie zich om, wijst naar een meisje: 'Ja, zij zie jou wel zitten'
Meisje zwaaien,

Shipz, wat doe je dan.. :')

*edit; 2 woordjes vervangen :P

Dan baal je.. :')

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 19:55

@lidy nou daar zit je dan lekker mee :+

Moet wel erg lachen om die pogingen, echt geniaal. :P

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:12

ik heb het gelukkig maar een keer meegemaakt zoiets. of ja wel iets vaker maar niet zo stom als deze!! ..
Toen ik 13 was mocht ik een keertje uitgaan van mijn ouders. Maarja je mag pas een discotheek in als je 16 ben. dus flink opgemaakt en wel sta ik daar met een vriendin te dansen. en een groepje jongens zat ons al de hele tijd in de gaten te houden..(zeeerrr iiirrii trouwens 5 jongens naar 2 meiden..) gelukkig hadden we ook ''mannen'' bij ons maar die waren natuurlijk neerrggeennnss te bekennen..
Komt er een overduidelijke student naar me toe (van die groep).. : jaa wat vind je van hem (ondertussen wijzend naar een vriend)..
Ik: Ja gaat wel..
Hij: Ja hij wil graag met je zoenen..
ik: Wil hij niet eerst weten wie ik ben ofzo..??
hij: Nee daar heeft hij geen tijd voor..
ik: :Z ..
hij: Ja zijn vriendin loopt hier ook ergens rond en hij wil nu meteen met je zoenen. Niet dat zijn vriendin hem ziet. Hij vind jou degene waar hij wel mee vreemd wil gaan. ..

Jaa duhhh dus niet he!!.. Die jongen liep weg.. en die vriend een beetje down weggelopen..
Later op de avond waren ''onze mannen'' er weer en met eentje loop ik altijd te ouwehoeren.. Hij ging drinken halen en 3 min later werd er in me kont genepen.. dacht dat het een vriend van me was dus ik lach en draai me om staat daar dat jong wat met mij vreemd wou gaan.. Ben snel weg gelopen :o

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:36

Lara_Silver schreef:
@k1mMEl: Die had toch echt een ram gekregen van mij! := Tis al een paar keer voorgekomen bij mij maar die gasten komen er bij mij toch echt niet zomaar mee weg! Zonder te vragen aan iemand zitten vind ik echt het meest onrespectvolle dat je kan doen.. Wat een rare vent zeg!

ja die mening deel ik.. maar ik denk ga maar niet slaan voor ik zometeen de hele kroeg op men dag heb..
dus heb maar heel erg duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was!! maar slaan ging me net iets te ver..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:41

Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door. :Y)
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."
Bleek dat ze 'n stel waren. :? En die kerel zag er verder ook doodnormaal uit.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:41

Als ze het de eerste keer niet snappen, vind ik dat je het ze toch duidelijk met maken... Gelukkig heb ik ook altijd mijn redders rond mij, mocht het té erg worden :)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:52

Fiffill schreef:
Ik was op m'n werk, een man van een jaar of 40 (ik was 15): "Hee, hee meisje met rood haar! Hebben wij al eens gepraat? Ik geloof het niet toch? Ik wil wel eens een goed gesprekje met je." Dus ik zei "nee, dat klopt, wij hebben nooit gepraat." en liep vrolijk door. :Y)
Even later, was ie er weer. "Hee meisje, wil je met me trouwen?" komt er een vrouw naast hem staan: "niet op hem letten hoor, zo doet hij wel vaker."

_O- Ja, die man die toen ook nog later riep naar mij.. 'Heej meisje in het roze.' Ofzo, naja ook gewoon dood stil door lopen.
Enge vent was dat!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 20:54

evanescence schreef:
Fiffill schreef:

_O- Ja, die man die toen ook nog later riep naar mij.. 'Heej meisje in het roze.' Ofzo, naja ook gewoon dood stil door lopen.
Enge vent was dat!

Ja die. _O-
Die spoorde echt niet. :')