Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ndewilde schreef:kijk maar eigenlijk doe je nu ook precies hetzelfde jij verteld het hier op bokt en zei in de klas? straks krijgt ze het te lezen dan krijg je weer een discussie??
kinuh schreef:Loose schreef:Jemig hoe kom je daar nou weer bij dat homo's homo zijn voor de aandacht en dat er iets mis is gegaan met ze.![]()
Denk je echt dat die mensen ervoor kiezen om homo te zijn? Het zou toch veel makkelijker voor ze zijn als ze hetero waren, dus dan kiezen ze er echt niet voor om homo te zijn. Stel je voor dat jij later een kind krijgt dat homo is. Denk maar niet dat die dat ooit aan jou zou durven te vertellen dat ie dat is, als jij er zo over praat. Weet ook zeker dat er in de kerken waar van dit soort dingen rond worden gebazuind een heleboel homo's zijn die er niet voor uit durven te komen omdat ze bang zijn dat de hele gemeenschap ze uit zal kotsen.
Heb dus ook echt geen medelijden met je.
In mijn kerk wordt dit niet verkondigt![]()
Heb er nog nooit een woord over gehoord daar.
Loose schreef:Tallie_Ho schreef:Even te verduidelijking: TS is 15!! Guttegut, zeiden we zelf nooit iets doms/op het randje op die leeftijd??
Wat een stelletje moraalriddertjes hier zegNooit puber geweest zeker?
Je bent toch niet persé een moraalridder als je iets echt vindt?
Loose schreef:Puchje: Was eigenlijk t laatste wat ik wilde zeggen.
Nou dan nog ff mijn advies: Volgende keer beter nadenken voor je iets zegt en ookal vind je dat dan kan je het genuanceerder brengen. En misschien kan je wel tegen de lerares zeggen dat je het vervelend vind dat ze jou belachelijk maakt tegenover de andere klassen?