Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kamsel schreef:Aldewereld schreef:Even een update: het huis is inderdaad opnieuw op de markt gekomen(toen de makelaar mij belde heb ik eerst een oerkreet geslaakt en daarna een vreemd dansje gedaan tot hilariteit van mijn collega's) en op dit moment ben ik de 'eerste' bieder en in onderhandeling. Loop natuurlijk met een big smile op mijn gezicht en ik hoop dat we er snel uitkomen. Echt mega spannend dit!!!!!
![]()
![]()
Zijn er nog meer mensen bezig met een huis?
En??????????? Heb je vandaag al meer gehoord???
Kan me bijna niet voorstellen dat het niet goedkomt!
(bij ons is het trouwens ook gelukt, hebben een heleboel geregeld in een hele korte tijd en volgende week krijgen we de sleutel.
T is eigenlijk onzinnig, een huis kopen en binnen een maand de overdracht, maar woehoe)

kamsel schreef:(bij ons is het trouwens ook gelukt, hebben een heleboel geregeld in een hele korte tijd en volgende week krijgen we de sleutel.
T is eigenlijk onzinnig, een huis kopen en binnen een maand de overdracht, maar woehoe)
Fijn gevoel is dat he? Wat gaaf dat jullie volgende week al de sleutel krijgen. Binnen een maand de overdracht is inderdaad redelijk snel. En dan straks de boel verhuizen natuurlijk en lekker jullie nieuwe stekje inrichten

) Vr.pr was 229.500.. hebben wel IETS vanaf gekregen maar niet veel