Ik heb veeeeeeel kleren, vind het heerlijk om veeeeeeeeeeel te kopen, maar 'helaas' heb ik meer dingen die maandelijks betaald dienen te worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

milo schreef:ja! dat is kicken!!!!
iets van 85 euro voor 15 euro kopen
), maar voor goede kwaliteit wil ik best wel iets meer betalen, los van welk merk erop staat. Broeken en schoenen zijn vaak duurder omdat er in de goedkope winkels weinig is te vinden in mijn maten, shirts, en dan vooral die ik bij de paarden draag mogen zo goedkoop mogelijk zijn e het zou me worst wezen als heel de stad er mee loopt. Het ligt meer aan waar ik het voor gebruik, zeg maar, of ik er meer of minder geld aan wil uitgeven, maar om het merkje doe ik het alleen als ik weet dat ik dan zeker weten kan slagen...(en dan zijn het nog niet eens echt dure merken, daar heb ik simpelweg de beurs niet voor)

JorisDy schreef:Ik koop eigenlijk automatisch merk. Heb verschillende merken en ook veel Gstar(en ik zie niemand met de zelfde broek lopen die ik heb). Ik vind merkkleding wel belangrijk, van een ''gewoon'' markt shirtje krijg ik het niet warm of koud. Die belande achterin de kast. Bij de H&M kan ik niet slagen omdat het toch net dat beetje mist.
Kleding kost mij veel geld maar dat vind ik niet erg, dat heb ik er wel voor over

Anthea schreef:Picasso, Guess is niet duur en met Guess ben je zeker niet origineel. En met Gstar ook niet JorisDy, die dingen kosten amper iets, en zie je overal.

Anthea schreef:Dat is toch een fatsoenlijke prijs voor 'n broek?
Voor een goede mooie broek die echt fijn zit betaal ik ook zo 250 euro zonder twijfel, dan maar 1 broek ipv 2 oid.
En ik doelde erop dat heel veel mensen Gstar en Guess sh.it hebben, daarmee ben je echt niet origineel en ik zie heel veel mensen ermee lopen?
Edit; Ik vind Jimmy Choo en dat soort merken pas echt 'merken'. Only is bv ook een merk, maar heeeel anders als Jimmy Choo, Dior, of wat dan ook. Daar hangt een echt prijskaartje aan en is exclusief.. In tegenstelling tot bv Guess.
Arvanti_haf schreef:ZINLOOS, zonde van je geld. Het gaat om je innerlijk.... maar maak dat de jeugd maar eens wijs.... (ben zelf ook 22 hoor...) maargoed. das mijn mening...
Anthea schreef:Dat is toch een fatsoenlijke prijs voor 'n broek?
Voor een goede mooie broek die echt fijn zit betaal ik ook zo 250 euro zonder twijfel, dan maar 1 broek ipv 2 oid.
En ik doelde erop dat heel veel mensen Gstar en Guess sh.it hebben, daarmee ben je echt niet origineel en ik zie heel veel mensen ermee lopen?
Edit; Ik vind Jimmy Choo en dat soort merken pas echt 'merken'. Only is bv ook een merk, maar heeeel anders als Jimmy Choo, Dior, of wat dan ook. Daar hangt een echt prijskaartje aan en is exclusief.. In tegenstelling tot bv Guess.
tegen woordig zijn de merken esprite, mexx, gaastra, enz enz
Ik ben heel moeilijk met broeken, maar als ik dat niet was zou ik er ook geen 250 euro voor neerleggen hoor.