dronken bloopers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:22

Gelukkig heb ik nog nooit gekotst van drank....

Als ik dronken ben dan zak ik wel eens door m'n benen en lig ik op de grond midden in een zaal dansende mensen (verbaasd kijkend) om me heen...
Ik stond ook een keer aan een tafeltje met voor me aan de andere kant een jongen met zijn rug naar me toe. Ik gooide schijnbaar weer eens *bloos* een volle beker bier om en die jongen was helemaal nat, hij keek achter zich wie dat gedaan had en ik deed natuurlijk heel verbaasd alsof ik van niks wist....

En onzinnige taal komt er bij mij ook altijd uit! Normaal ben ik best wel stil maar een beetje alcohol doet me soms best wel goed, dan durf ik ineens heel veel.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:27

Jullie hebben het over sigaret bij het filter aansteken (dit heb ik regelmatig zonder een druppel drank op te hebben ;))

En over het zomaar ergens piesen (Mijn broertje 7 die loopt soms naar beneden kijkt verward rond en gaat ergens plassen, de mooiste was wel de speelgoedkist die je met zo'n klep omhoog doet :'))

Na carnaval van mij meer :D

marliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:29

Geweldig topic dit!
Ik meld me ook maar even :P
Ben nog nooit echt dronken geweest, wel redelijk aan geschoten :P

Heeeft iemand hier ook wel is gehad dat die de volgende dag nog moest :r , dus zo'n 16 uur erna? :o

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:31

Haha geweldig topic,

Ik heb wel wat bloopers meegemaakt, maar niet zo gek veel.
Ik drink niet vaak en als ik drink dan is het meestal ook niet zo heftig.

Mijn bloopers: Onder de douche gezet worden door een vakantiescharrel om nuchter te worden ( dat nuchter worden is overigens niet gelukt.), de volgende dag horen dat je imitatie als waggelende eend sucsesvol was.
Naar een nacht stappen naar huis en ineens keihard stop roepen omdat je meende kabouter Plop en zijn vriendjes te zien lopen midden op de straat.
Met iemand zoenen en vervolgens met zijn broer ( ik weet het heeel erg van me, maar ze leken toch echt verschrikkelijk op elkaar :o )
Proberen je ouders voor de gek te houden en zeggen dat je niet dronken bent en vervolgens van de stoel af pleuren.
Idd een sigaret bij de filter aansteken.

Bloopers die ik samen met vriendlief heb meegemaakt in een dronken bui zijn:

In slaap vallen tijdens de seks :o
Op de terugweg van feestweek naar huis gaan slapen op de stoep.
Bij je schoonouders in bed kruipen terwijl je er heilig van overtuigt bent dat je in vriendliefs kamer bent.
Vallen met je achterste in een hooivork nadat je van een bank bent gedonderd ( dit is vriendlief overigens gebeurd bij een feest bij ons op stal)

Dat was het volgens mij wel, ben niet zo vaak dronken, en buiten mijn bloopers om ben ik vaak geneigd om iedereen te vertellen dat die aardig/lief is en ik wordt erg knuffelig, na een aantal glazen alcohol dan he.

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 15:34

Mijn beste vriendin gaat ook altijd volledig in discussie als ze wat op heeft. En niet afgeven he, als ze nuchter is is ze al erg, maar dan :+ Haar zinnetje: "wetenschappelijk gezien he..." :P Bovendien denken mensen vaak dat wij zat zijn ook al zitten we gewoon aan de watertjes en de ice tea, dus het valt op zich niet zo op als we een paar wijntjes ophebben }:0 Behalve als ik van de kruk val, heb blijkbaar iets met krukken als ik wat meer op heb dan normaal :=

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:39

Wat een leuk topic!

Ik sliep eens bij een vriendin aangezien huis op dat moment echt te ver was. Toen ik midden in de nacht naar de wc wilde lopen probeerde ik me staande te houden tegen de muur. Ging ook best goed totdat ik niet in de gaten had dat er ook langs die muur ook een deur op een kier stond.

Ik steunde tegen de deur, die zwaaide open, ik lag plat op m'n buik op de grond midden in een kamer van een onbekende jongen...
Shameless...

Nog wel meer dingen hoor, van m'n fiets vallen, naar buiten stappen en over m'n nek gaan bij de eerste pas. Buiten op de grond willen gaan liggen slapen...
Echt hopeloos haha

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:15

whaha jij muts ook he :)

mellamoshan

Re: dronken bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:15

nooit meegekregen? ^^

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:19

was dat bij ons??

marliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:19

@ vincentlover, die ena onderste foto uit je profiel is dat in lichtenvoorde :o ?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:21

Had het er net over met een vriendin, zij heeft in een hele dronken bui seks gehad met haar beste vriend en zijn vriendin, trio dus. 's Morgens werd ze wakker in een vreemd bed en is ze heel snel vertrokken. :=

Dan ben je pas ver heen!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:22

ja klopt ja!!!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:23

vincentlover schreef:
was dat bij ons??

nee niet bij julli ein huis haha

marliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:24

dacht ik al :P

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:26

hadden carnaval gevierd en het was best glad. heel stom 10 meter van te voren was ik heel helder en zeg ik tegen vriendin, pas op ik ga zo vallen. dus rij heel langzaam de bocht in(de bocht ging naar rechts)
je zou denken dat ik dan na de binnenkant zou vallen. dat was dus niet zo. ik viel dus naar links.
de volgende dag vroeg ik aan vriendin wat er was gebeurt want me rokje zat helmaal vol met bloed.
het mooie dus dus. de bocht was naar rechts, ik viel naar links maar op de buitenkant van me linkerbeen heb ik nu een groot litteken.. :o hoe ik dat gepresteerd heb weet ik niet meer haha

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:27

Whaha, je moet me echt oprapen hoor na sommige acties :D .
Zelf ben ik 1x echt dronken geweest en behalve dat ik toen neit meer kon lopen, ben ik nog onderuitgegaan toen ik van fiets afstapte }:0 .

Verder ben ik wel is gewoon aangeschoten, liever aangeschoten dan echt lam...
Van mezelf ben ik best stil en verlegen, maar met paar glazen alcohol is dat zo over! En bovendien kan ik echt om alles(!!) lachen als ik aangeschoten ben :D (volgende dag dus altijd last van me keel ;) ).

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:27

oh jah, midden op de dijk tussen de schapen gaan zitten om te piesen.
de lantaarnpaal gekopt, net als de kamerdeur heb ik ook wel eens

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:28

Ben al een paar keer stevig over mn nek gegaan van de drank, dan ben ik niet op mijn prettigst in de omgang moet ik zeggen :=

Mooie blunder: Ik was op een feest waar gratis drank te krijgen was. Na 1 rode wijn, 4 biertjes en 12 witte wijn was ik he-le-maal van de wereld. Ik was van mening dat ik nog volledig toerekeningsvatbaar was en om die woorden kracht bij te zetten heb ik 3 mensen meegesleept naar het toilet met tegelvloer. Het plan was om precies over het rechte lijntje van de tegels te lopen om mijn nuchterheid aan te tonen :P

Het zwalken (lopen was het niet te noemen) over de tegels ging me nog aardig af, jammer was alleen dat ik niet had verwacht dat er ook nog een einde aan het lijntje kwam in de vorm van een grote betonnen muur := Ik loop dus vol met mijn dronken harses tegen die muur aan :P

De volgende dag had ik een koppijn waar je U tegen zegt, en ik weet nog steeds niet of dat van de drank kwam of van mijn kennismaking met de muur :o

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:29

Mitxa schreef:
Gelukkig heb ik nog nooit gekotst van drank....

Als ik dronken ben dan zak ik wel eens door m'n benen en lig ik op de grond midden in een zaal dansende mensen (verbaasd kijkend) om me heen...
Ik stond ook een keer aan een tafeltje met voor me aan de andere kant een jongen met zijn rug naar me toe. Ik gooide schijnbaar weer eens *bloos* een volle beker bier om en die jongen was helemaal nat, hij keek achter zich wie dat gedaan had en ik deed natuurlijk heel verbaasd alsof ik van niks wist....

En onzinnige taal komt er bij mij ook altijd uit! Normaal ben ik best wel stil maar een beetje alcohol doet me soms best wel goed, dan durf ik ineens heel veel.

ging jij nou ook mee begin maart?
Anders zou ik zeggen: laten we het eens proberen dan :+

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:33

WildWings schreef:
No way dat ik dat soort dingen online zet. := Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan := Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.

Als mijn toekomstige werkgever zo graag zoveel moeite doet om te achterhalen op welke forums ik rondstruin onder welke namen en wat ik daar allemaal plaats... en dan ook nog eens moeilijk gaat doen over een dronken uitspatting die je ooit in het verleden gedaan hebt... nou sorry, maar dan wil ik daar niet eens meer werken. We leven niet in Orwell 1984...

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:35

idd, mijn werkgever zou alleen maar helemaal dubbel liggen als hij dat soort dingen hoort :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:35

Shiloh schreef:
WildWings schreef:
No way dat ik dat soort dingen online zet. := Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan := Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.

Als mijn toekomstige werkgever zo graag zoveel moeite doet om te achterhalen op welke forums ik rondstruin onder welke namen en wat ik daar allemaal plaats... en dan ook nog eens moeilijk gaat doen over een dronken uitspatting die je ooit in het verleden gedaan hebt... nou sorry, maar dan wil ik daar niet eens meer werken. We leven niet in Orwell 1984...

Hahah nee true, maar het zou je toch maar gebeuren, al was het maar per toeval :))

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:37

Tijdens een avondje stappen (en drinken) bij ons jongerencentrum ging ik naar de wc.. ik voelde me echt dronken..
Ik heb een poosje met mijn ogen dicht zitten bijkomen, en toen ik mijn ogen open deed zag ik alles in het rood..
Ik in totale paniek naar huis gegaan.. zo dronken was ik nog nooit geweest..

Kom ik daar later dat weekend.. blijkt dat er een rode lamp ingedraaid was..
ik voelde me nogal een sukkel..

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:38

marliek schreef:
dacht ik al :P

komt je bekent voor ja? Dat is waar Valeur is ingereden :)

Maar Shan? hoe moet ik dat weten dan als het neit bij ons was?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:48

Toen ik net 4 of 5 dagen met mijn toenmalige vriend had, was ik met een aantal vrienden naar een kerstgala van het stijldansen in den bosch (ik woonde destijds in tilburg). Ik had hem via een van de meiden uit die groep leren kennen.

Na weinig eten en toch een wijntje of 6 a 7 was ik aardig dronken. Een poging tot een chacha zat er niet eens meer echt in. Ik in volle overtuiging dat ik echt in de maat danste, terwijl meneer de danspartner al lang was gaan zitten, omdat het er EEECHT niet uit zag. Toen sloeg uiteraard de meligheid er flink in en iedereen natuurlijk dubbel van het lachen.

Vervolgens kreeg ik in de auto naar huis (met aan het stuur een volwaardige bob) een telefoon in mijn handen geduwd. Ik heb werkelijk de HELE voicemail van mijn toen sinds 4 dagen vriend volgeluld.
"Ooow ik ben zo grappig, iedereen vind me zo grappig, iedereen moet kei hard lachen... IK moet ook kei hard lachen, ik snap alleen niet waarom ik zo moet lachen, want zo grappig is het helemaal niet al vind de rest dat wel." etc etc etc etc

En met "Naam vriend is LIIIEEEEF, ik ben echt zo super blij met jou en ik houd nu al van je en je bent zooo zoooooo lief." (vrienden: wat vind je nou van hem?) "Jah hij is zoooooooooooooooooooooooooooo lief... "

Nou jah... je wilt niet weten hoeveel jaren ik nog heb moeten aanhoren "Naam ex is llliiiiieeeeeefffffffff"

En je kunt je natuurlijk voorstellen hoe het gezicht van mijn toenmalige vriend stond toen hij sochtends zijn voicemail afluisterde. Gelukkig was het niet funest voor de relatie, want we hebben het daarna nog bijna 2,5 jaar volgehouden.