Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
)
)
Haar zinnetje: "wetenschappelijk gezien he..."
Bovendien denken mensen vaak dat wij zat zijn ook al zitten we gewoon aan de watertjes en de ice tea, dus het valt op zich niet zo op als we een paar wijntjes ophebben
Behalve als ik van de kruk val, heb blijkbaar iets met krukken als ik wat meer op heb dan normaal
hoe ik dat gepresteerd heb weet ik niet meer haha 
.
.
(volgende dag dus altijd last van me keel
). 

Ik loop dus vol met mijn dronken harses tegen die muur aan 
Mitxa schreef:Gelukkig heb ik nog nooit gekotst van drank....
Als ik dronken ben dan zak ik wel eens door m'n benen en lig ik op de grond midden in een zaal dansende mensen (verbaasd kijkend) om me heen...
Ik stond ook een keer aan een tafeltje met voor me aan de andere kant een jongen met zijn rug naar me toe. Ik gooide schijnbaar weer eens *bloos* een volle beker bier om en die jongen was helemaal nat, hij keek achter zich wie dat gedaan had en ik deed natuurlijk heel verbaasd alsof ik van niks wist....
En onzinnige taal komt er bij mij ook altijd uit! Normaal ben ik best wel stil maar een beetje alcohol doet me soms best wel goed, dan durf ik ineens heel veel.
WildWings schreef:No way dat ik dat soort dingen online zet.Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan
Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.
Shiloh schreef:WildWings schreef:No way dat ik dat soort dingen online zet.Dat zijn toch niet echt dingen waar je trots op bent neem ik aan
Stel dat je toekomstige werkgever het leest ofzo, of je ouders.. haha.
Als mijn toekomstige werkgever zo graag zoveel moeite doet om te achterhalen op welke forums ik rondstruin onder welke namen en wat ik daar allemaal plaats... en dan ook nog eens moeilijk gaat doen over een dronken uitspatting die je ooit in het verleden gedaan hebt... nou sorry, maar dan wil ik daar niet eens meer werken. We leven niet in Orwell 1984...