Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

) en dan krijg je dat wel eens........ helaas. Zeker als je net als ik niet buigt
je denkt toch niet dat er iemand bij mij in de zaak staat en tegen mij gaat zeggen op een dreigende toon dat ik wat moet doen he
echnie. praat met me en alles komt goed, ga me bedreigen en dan komt die kop erop...... begin je niks meer

sifra01 schreef:Ok hij is vrijgelaten en komt naar huis!! Hij moet nog wel voorkomen voor de politierechter volgende maand. Ze dachten wel dat hij dan vrij sterk staat. Het rare is dat ze die andere vent helemaal niet vast hebben gehouden. Zal er straks alles over horen, denk dat hij over een half uurtje wel thuis is!
Ben wel heel erg opgelucht dat iig thuis komt!!

MissBenthe85 schreef:uuh misschien krijg ik nu half bokt over me heen, maar HULDE aan jou vriend!!
Net goed!
Misschien wat krom door de bocht, maar dat gevecht altijd, daar wordt je toch ook helemaal simpel van. Zie het met uitgaan ook zo vaak. Als die ander zijn lesje nou maar eens heeft geleerd.
Zara-pride schreef:MissBenthe85 schreef:uuh misschien krijg ik nu half bokt over me heen, maar HULDE aan jou vriend!!
Net goed!
Misschien wat krom door de bocht, maar dat gevecht altijd, daar wordt je toch ook helemaal simpel van. Zie het met uitgaan ook zo vaak. Als die ander zijn lesje nou maar eens heeft geleerd.
Hij probeerde toch alleen maar te helpen ??
die andere zat fout niet hij!!
zie 'hulde aan jouw vriend'