Wat ik kreeg: een leuke jongen die liever TV kijkt en achter de compu zit, en doodsbang is voor paarden

Ik had me aangemeld op farmdate en na wat speuren viel mijn oog op zijn profiel.. Man, wat een mooie lach, en een stralende ogen. Verder stond er niet zoveel in, dus ik twijfelde of ik hem wel een 'klompje' moest sturen. Nou ja, eerst maar niet gedaan, ik vertrouw lege profielen niet zo. Eerst een date gehad met een jongen die in mijn dorp bleek te wonen, nou wat een loser!!! Niks tegen die jongen hoor, maar ik heb me toch zitten ergeren. Ten eerste zei hij op alles 'oh, daar ben ik zo klaar mee' en dan op zo'n agressieve toon. Hij rookte echt als een ketter, en hij vertelde ook nog heel trots dat hij maar 2 paar 'goede' kleren had. eh.. Jakkes? Daaraast had hij een ongeluk gehad waardoor zijn hand verlamd was. Hij hield die hand dus heel demonstratief de hele tijd in mijn zicht en dat handje hong er een beetje homo-achtig bij. Hij heeft me de littekens wel 5 keer laten zien, echt te pas en te onpas. Hij praatte echt alleen maar over zichzelf, zo'n sukkel! Daarna heb ik een keer gedate met een vriend van een vriendin van mij. Het was gezellig, maar wederom geen klik. En die jongen met die leuke lach van farm date bleef door mijn hoofd spoken.
Nou ja, dus toch maar een klompje stuurd en ik kreeg zowat meteen een klompje terug. Toen hebben we eerst wat op msn gepraat, en elkaar toegevoegd op hyves. Hij had op zijn hyves zijn telefoonnummer staan, welke ik natuurlijk meteen had opgeslagen in mijn telefoon
op 24 februari was hij jarig en we waren toen ongeveer 2 weken op msn aan het kletsen. Om precies 12 uur 's nachts heb ik vanuit de kroeg hem een sms gestuurd waarin ik het feliciteerde, zonder naam er bij te zetten natuurlijk. Eerst kreeg ik een sms met de vraag wie ik was, en toen belde hij. Ik durfde niet op te nemen, dus kreeg hij mijn voicemail. Tja, toen wist hij wie ik was! Ik kreeg in uitnodiging om de volgende dag een stuk taart te komen eten.
De volgende dag ben ik mijn auto gestapt en naar hem toe gereden. Er was echt meteen een klik, ik had meteen zoiets van wauw! We zijn gaan uiteten, en we hebben film gekeken en gekletst. En heel slecht, ik ben blijven slapen. Na 3 weken woonde ik zowat bij hem, en na 3 maanden zijn we officieel gaan samenwonen. De 24e zijn we dus een jaar samen!
Je creeërt dan zelf een beeld wat vaak niet klopt met de werkelijkheid. Daarom kun je beter gewoon geen verwachtingen hebben als je date met iemand van internet.