Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
KvE schreef:Als je goed kijkt zie je ook dat ze maar tot de helft van de diagonaal haar benen verplaatst, bij de rest van de diagonaal is ze het 'vergeten' en paard springt vrolijk door, toch toevallig

bumper schreef:uuhm, tja, ik vind het ook gewoon 'onzin'

ThePast03 schreef:bumper schreef:uuhm, tja, ik vind het ook gewoon 'onzin'
Wat vind je er onzin aan? Dat ze een supergoede basis meekrijgt of dat ze al op zo'n jonge leeftijd zo'n nette en stabiele zit heeft?
Waarom zijn er zoveel hier bezig haar te jureren alsof ze morgen een GP proef moet rijden?
Denk dat het jou nog weleens vies tegen zou kunnen vallen als jij een Z-proef moest rijden op een paard wat ook door haar moeder gereden wordt.

wonderworst_ schreef:waarom worden al die mensen zo serieus, ik wou dat ik hun kon zien zitten op zo'n groot paard zonder zadel,,
paard heeft er totaal geen last van en idd volgens mij rijd ze zelfs bitloos!! kijk naar al die mensen op bokt hier die er maar allerlij hulpteugels aan hangen "voor als hun paard heet wordt" yeah right,, en al die scherpe sporen die haast door het paard heen geboord worden !! en dan hebben ze hier commentaar op alsjeblieft zeg !!
Mindfields schreef:KvE schreef:Als je goed kijkt zie je ook dat ze maar tot de helft van de diagonaal haar benen verplaatst, bij de rest van de diagonaal is ze het 'vergeten' en paard springt vrolijk door, toch toevallig
Dat doet ze helemaal niet hoor, beter kijken. Ze geeft de hulpen steeds kleiner, precies zoals het zou moeten. Ga je je hulpen voor de eners steeds hetzelfde geven tot en met het eind van de diagonaal, dan heb je grote kans op een heel heet paard omdat ze in de eners vaak vanzelf heel heet worden.
VValar schreef:Ik denk dat dit meisje zelf weinig kan, behalve redelijk goed tellen wanneer de beenhulp naar achteren moet komen voor de wissel. Paard is echt super super braaf en heeft het kunstje goed onder de knie.
Verder leuke leerervaring voor het meisje, maar echt geen grote prestatie.
Je wou zeggen dat je het zo ff na doet?? Het is wel een 6 jarige hallo, meeste kindjes stappen alleen nog maar op die leeftijd, dit kind rijd wissels om de pas, zonder zadel en beugels op een heel groot paard en dat vind jij niks bijzonders??bumper schreef:uuhm, tja, ik vind het ook gewoon 'onzin'
ik bedoel, zet een kind van 6 op een paard die haar moeder gereden heeft en laat haar een Z proef rijden, dat lukt echt wel, ik bedoel, dat paard rijdt haar moeder ook op
dit is volgens mij dat paard uit dat filmpje
QueenE schreef:
Sorry maar vind sommige reacties hier best wel lachwekkend..
Is toch super dat zo'n meisje dit al kan!
Ik zeg dan ook eerlijk dat ik inderdaad wel jaloers ben hoor!
Ik had wel gewild dat ik dat kon op 6jarig leeftijd.
Ik kan het nu nog niet eens
Beetje onnozel om dan over haar te gaan zeiken..
Tuurlijk rijd ze niet perfect, dat kind is 6!
Die moet nog vanalles leren!
KiWiKo schreef:alsjeblieft zeg........ Toch lachen dit![]()
peerd heeft nergens last van......... lichtewicht ruitertje op zn rug, met nul kracht![]()
Ik vind het meer dan geweldig leuk gefreubel

anneliesdj schreef:Je wou zeggen dat je het zo ff na doet?? Het is wel een 6 jarige hallo, meeste kindjes stappen alleen nog maar op die leeftijd, dit kind rijd wissels om de pas, zonder zadel en beugels op een heel groot paard en dat vind jij niks bijzonders??
Dat het een ervaren paard is wil niet zeggen dat het een robot is, juist bij ervaren paarden komt het vaak heel precies hoe je de hulpen geeft, die doen echt niet zomaar wat voor je hoor.
Hartstikke leuk dat dit meisje zo leert paardrijden maar ik vind het geen op zichzelf staande presentatie. Paard is super braaf en ze heeft echt mazzel met zo'n leuk leerpaard. Wellicht als ze dit gevoel door ontwikkelt, en haar ouders een goede pony aanschaffen, dat we haar over een aantal jaren succesvol bij de pony's zullen zien rijden.

als het zo'n automaat was zou het dus betekenen dat hij elke keer over de diagonaal de wissels om de pas zou gaan doen :S ze geeft wel degelijk de hulpen, ze zit als een huis.. wat wil je nog meer?? ze is pas 6.. de rest is voor latere zorg
VValar schreef:anneliesdj schreef:Je wou zeggen dat je het zo ff na doet?? Het is wel een 6 jarige hallo, meeste kindjes stappen alleen nog maar op die leeftijd, dit kind rijd wissels om de pas, zonder zadel en beugels op een heel groot paard en dat vind jij niks bijzonders??
Dat het een ervaren paard is wil niet zeggen dat het een robot is, juist bij ervaren paarden komt het vaak heel precies hoe je de hulpen geeft, die doen echt niet zomaar wat voor je hoor.
Oh ja hoor, ik doe haar dit zo na, maar dat is de discussie hier nietHartstikke leuk dat dit meisje zo leert paardrijden maar ik vind het geen op zichzelf staande presentatie. Paard is super braaf en ze heeft echt mazzel met zo'n leuk leerpaard. Wellicht als ze dit gevoel door ontwikkelt, en haar ouders een goede pony aanschaffen, dat we haar over een aantal jaren succesvol bij de pony's zullen zien rijden.