Chiva schreef:Jullie doen het gewoon allemaal verkeerd... gewoon binnenvragen en koffie geven.... wedden dat ze na één bakkie zeeeeerrrr sterkte koffie en een oudbakken koekje nooit weer komen?
Hahahhaha,ja dit is ook een hele effectieve
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tivoli_ schreef:cp112 schreef:Mevrouw wat heeft u een mooie tuin! wat een mooie planten!
- 'Ja mooi he?"
'Maar u weet toch wel dat die planten door god geschapen zijn?'
-'Ik heb mijn man ze zelf zien planten'
'Dus u gelooft niet in god?'
-'Ik geloof in mezelf, Goedenmiddag!
Mijn oma tegen jehova
Goh meisje wat een leuk paard, weet je waar die vandaan komt?
-'Ja uit z'n moeder!'
En weg waren ze![]()
Conclusie: Je opa was god

Snoevie schreef:gedeeltelijk waar,ook een hoop vooroordelen zorgen voor negatieve reclame smokey.
makkelijk om alleen een kant de schuld toe te zeggen.
nogmaals het is ook absoluut mijn geloof niet,maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen gelijk hun oordeel al klaar hebben.
maar ik vind het vervelend voor jou dat ze bij jou erg vaak langskomen en opdringerig zijn,dat mag absoluut niet van het geloof.

Heino schreef:Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.
Raja schreef:Heino schreef:Jemig, wat een stelletje respectloze mutsen zitten er in dit topic zeg!
Ik heb al regelmatig Jehova's aan de deur gehad, en steeds wanneer ik aangaf geen tijd te hebben, respecteerden ze dat. Ook bij mijn vriend die zegt dat hij geen interesse heeft is het prima. Ik sta overal voor open, ze mogen hier best een keer een kop koffie komen drinken, ben wel geïnteresseerd in hun visie op het leven.
En omdat jij nog nooit een "vervelende" Jehova aan de deur hebt gehad, zijn het hier respectloze mutsen?????????

_Anca_ schreef:Bij mij kwamen ze ook zeer regelmatig.
Nadat ze een week of 8 elke zondag en soms nog door de week langs waren gekomen was voor mij de maat vol.
Elke keer de zelfde vraag was ik het zat:
JG: "Gelooft u?"
Ik: "Ja"
JG: "U gelooft dus in de Here Jezus?"
Ik: "Nee, ik aanbid de duivel"![]()
Ik heb ze daarna nooit meer gezien.

Lex schreef:Bij ons komen ze ook regelmatig. Ik vertel ze altijd dat ik geen intresse heb, maar dat snappen ze op een of andere manier niet helemaal. Laatst was een er man en die zei 'ja, maar god dit en dat...' en stak zo z'n voet tussen de deur. Vind het maar vreemde lui.

Snoevie schreef:zoals sommigen praten is wel respectloos ja.

maar niet steeds aanbellen...