Elessar schreef:Oooooh das ook verschrikkelijk. Fluitende bouwvakkers zijn wel grappig.
Goed voor je zelfvertrouwen. Daar in tegen het bouwvakkersdecolete (vast niet goed geschreven) vind ik echt walgelijk!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

)
A_lette schreef:Hmm heleboel herkenbare dingen toch nog wel
1: stinken
2: dronken
3: lange nagels
4: arrogantie
5: onverzorgde tanden
6: claimen
7: rughaar/borsthaar
8: piercings (kan er echt niks mee!)
9: Je willen veranderen
10: auto (kan er niks aan doen... grote dikke auto's is meestal niet goed maar te kleine ook niet)
*zucht*
Moet ik nog even doorgaan?
iloveyah87 schreef:A_lette schreef:Hmm heleboel herkenbare dingen toch nog wel
1: stinken
2: dronken
3: lange nagels
4: arrogantie
5: onverzorgde tanden
6: claimen
7: rughaar/borsthaar
8: piercings (kan er echt niks mee!)
9: Je willen veranderen
10: auto (kan er niks aan doen... grote dikke auto's is meestal niet goed maar te kleine ook niet)
*zucht*
Moet ik nog even doorgaan?
HAha en waar baseer je dat op
Na een tijdje kon ik die bmw wel waarderen trouwens, maar op het eerste gezicht...
d_ruiter schreef:de dingen waar de meeste vrouwen zich aan irriteren zijn al genoemd. Maar ik kan ook niet tegen dat "gangstergedrag" als jullie begrijpen wati k bedoel. Kruis tussen de knieen, shirt 50 maten te groot, altijd een capuchon op... en lopen of ze in hun broek hebben gepoept.. En nog denken dat ze cool zijn hihi..
(grapje
) 
Mayflower_ schreef:Waar moet ik beginnen?
Haha nee flauw. Ik kan niet over een snor of baard (onverzorgd uiterlijk) en wat ik ook een afknapper vind is dat jongens met een grote bek, heel stoer praat hebben en als het puntje bij paaltje komt (letterlijk) dat ze dan niks kunnen presteren.
wendy_x schreef:xGaab schreef:
Lekker tijdens het eten?
de meesten houden het wel in mits ze een beetje sociaal zijn

( ik had een keer een date via internet. In mijn profiel stond duidelijk dat ik een hekel had aan patsertjes. En jawel, wat stond er op de stoep? Een snelle golf, nikes en veel goud
)
)
Sorry, dan maar oppervlakkig. Maar ik knap af op Nikes, Krokkodillenleren instappers en Nike air Jesus