Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vind ik ze nog te jong voor..ze moeten er zelf voor kiezen
odetteke schreef:Kinke schreef:vind het zo'n ontzettend ordinair goedkoop gezicht.
Het klopt wel dat je bij een bepaald type mensen vaker ziet dat de baby al oorbellen heeft.... en een gouden ketting
) Indo en heeft dus van die mooie bruine kindjes... waarvan de jongste (enige meisje, nu 10 mnd) met oorbellen. faye schreef:Laat maar Qimm.
Overigens vind ik flodder ook wel een mooie typering.
Godzijdank zit mijn dochter op een school waar de meeste ouders helemaal niet van dit soort dingen houden. Dit zijn over het algemeen ouders met een hoge opleiding, ik denk dat dat ook scheelt. En zo niet, kreeg ze ze nog niet.
faye schreef:Laat maar Qimm.
Godzijdank zit mijn dochter op een school waar de meeste ouders helemaal niet van dit soort dingen houden. Dit zijn over het algemeen ouders met een hoge opleiding, ik denk dat dat ook scheelt. En zo niet, kreeg ze ze nog niet. Als ze 8 is praten we verder mocht ze ze willen.
RedPassion schreef:faye schreef:Godzijdank zit mijn dochter op een school waar de meeste ouders helemaal niet van dit soort dingen houden. Dit zijn over het algemeen ouders met een hoge opleiding, ik denk dat dat ook scheelt..
Jeetje, generaliseren is ook een kunst!
Qimm schreef:faye schreef:Laat maar Qimm.
Godzijdank zit mijn dochter op een school waar de meeste ouders helemaal niet van dit soort dingen houden. Dit zijn over het algemeen ouders met een hoge opleiding, ik denk dat dat ook scheelt. En zo niet, kreeg ze ze nog niet. Als ze 8 is praten we verder mocht ze ze willen.
laat maar faye
lekker makkelijk zeg.
jackgirl schreef:Nou ik geloof toch echt dat mijn ouders het nooit slecht hebben gedaan , maar had toch echt oorbelletjes.
Prinslover schreef:Ik zou het wel doen. Mochten ze het niet willen, kan het altijd nog uit. Zie je (bijna) niks meer van joh.Vind het zelf heel leuk staan, en het doet maar ffies zeer, en dan is het klaar (net als ff een griep prikkie halen).

xMendy schreef:Prinslover schreef:Ik zou het wel doen. Mochten ze het niet willen, kan het altijd nog uit. Zie je (bijna) niks meer van joh.Vind het zelf heel leuk staan, en het doet maar ffies zeer, en dan is het klaar (net als ff een griep prikkie halen).
Mee eens
Mijn moeder heeft ook oorbellen bij me laten schieten toen ik 2 maanden was, ben ik blij mee ook. Ze zitten nog keurig recht, op mn 12e heb ik er nog 2 bij laten schieten en vorig jaar in alleen m'n rechteroor nog een 3e.
Ben er blij mee ook! Ik heb nu een soort van naaldenfobie, dus ben dolblij dat ik ze al heb! Herinner me er niks meer van
)
Ik heb iig nooit zulke haat-gevoelens gehad, omdat ik gaatjes in mijn oren heb...
Prinslover schreef:Ik had ze ook al op jonge leeftijdBen er blij mee ook! Ik heb nu een soort van naaldenfobie, dus ben dolblij dat ik ze al heb! Herinner me er niks meer van