AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tanya89

Re: AH Voetbalplaatjes, kinderen staan je op te wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:21

:') mobick misschien kun je ze weggeven aan andere kindjes :+

Ik zag gisteren op televisie bij HvN dat er in Nijmegen (dacht ik) zelfs dranghekken geplaatst waren waar de kindjes achter moesten blijven :\ Mooi niet dat mijn kinderen later daar tussen staan hè :=

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:26

Dranghekken moeten plaatsen is wel abnomaal ja. := Dat zou niet nodig moeten zijn.
Als 'het leuk blijft' oftewel het blijft bij netjes vragen vind ik het wel heel grappig wat AH weet te ontketenen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:36

gewoon voor hun neus verscheuren of aansteker eronder houden :')

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:37

tanya89 schreef:
:') mobick misschien kun je ze weggeven aan andere kindjes :+

Ik zag gisteren op televisie bij HvN dat er in Nijmegen (dacht ik) zelfs dranghekken geplaatst waren waar de kindjes achter moesten blijven :\ Mooi niet dat mijn kinderen later daar tussen staan hè :=

mama vindt het natuurlijk best leuk om naar dat voetbalspul te kijken he? ik heb natuurlijk niet voor niets al die bonusartikelen gekocht waar ik niets aan heb zodat ik er een gratis plakboek bij kreeg.... :+
jaja ik ben een echte nederlander!!!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:40

Dat ze braaf staan te wachten en netjes om plaatjes vragen oke, maar dat ze brutaal worden, dat je er gewoon niet langs komt zo erg dat er dranghekken moeten komen? :?

Ik pleur die kaartjes liever in de prullenbak als dat ik ze aan een stel brutale opdringerige kinderen geef! :o

Trouwens, ik heb wel 2 hamsters van de hamsterweken. :Y)
En de complete serie nijntjes van de bruna. :D
Mijn broertje loopt folders en ze zaten zo belabberd ingeseald dat ze er zonder er naar te kijken uitvielen.
Elk nijntje wat er uit viel was voor ons.. Als we nou eens de helft van al die poppetjes opnieuw in de bus hadden moeten proppen hadden we 3 keer zo lang bezig geweest. :+

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:19

Ik had gisteren een volwassen man in pak voor mij staan(lekker ding btw)die voor 20 euro aan boodschappen deed en graag zijn voetbalplaatjes wou hebben; aangezien mijn boodschappen wat duurder waren zei ik tegen de cassiere: geef hem ook gelijk maar 5 pakjes van mij want ik gooi ze toch weg.
Die man helemaal blij; kom ik later bij de counter voor sigaretten stond hij daar met een bosje tulpen hihi, zo schattig.
Helaas was hij wel getrouwd.....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:48

Het is dat ik nooit boodschappen doe bij de appie, maar ik zou er 2 euro voor vragen :P }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:32

Wildgirl schreef:
Ik had gisteren een volwassen man in pak voor mij staan(lekker ding btw)die voor 20 euro aan boodschappen deed en graag zijn voetbalplaatjes wou hebben; aangezien mijn boodschappen wat duurder waren zei ik tegen de cassiere: geef hem ook gelijk maar 5 pakjes van mij want ik gooi ze toch weg.
Die man helemaal blij; kom ik later bij de counter voor sigaretten stond hij daar met een bosje tulpen hihi, zo schattig.
Helaas was hij wel getrouwd.....

ow dat heb je ook nog ff gecheckt :D hahaha

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:03

@vivalavida, ja hij zij dat zijn vrouw al expres boodschappen deed bij de ah voor de plaatjes; aan de andere kant; wat moet ik me een man die overduidelijk voor ZICHZELF voetbalplaatjes wil :D

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:08

haha, ach ieder z'n hobby :+

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:12

Wij komen haast de winkel niet meer in... Voor de deur, zowel voor als achter staan kinderen. Nee accepteren ze niet, ze blijven gewoon echt voor je neus staan. En toen ging mijn karretje ineens heel hard vooruit ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:17

Wildgirl schreef:
@vivalavida, ja hij zij dat zijn vrouw al expres boodschappen deed bij de ah voor de plaatjes; aan de andere kant; wat moet ik me een man die overduidelijk voor ZICHZELF voetbalplaatjes wil :D

hahahah :') zou hij thuis allemaal plakboeken hebben met die dingen :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:24

Wildgirl: Dat is dan wel weer het andere uiterste. Wel erg leuk! :D

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 17:36

Pff ik word er heeelemaal gestoord van!!
Die kinderen gaan gewoon vlak langs je kassa staan, en gaan iedereen lopen lastig vallen..
Ik heb ze ondertussen al 10x de winkel uitgestuurd, maar ze blijven gewoon komen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 20:05

Briljant dit :D
Die voetbalplaatjes interesseren me niets, maar zal morgen eens testen hoe het bij de Appie hier is.
En geven??? Eerst maar eens kijken wie het meeste bied! ;) :D

( en als ze genoeg bieden, ga ik nog 5x voor een tientje boodschappen halen die dag _O- )

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 18:16

Arrgh ja vreselijk. Ik heb al zo'n hekel aan kinderen haha en dan staan ze me de hele dag recht voor mijn neus als ik op de servicebalie sta. De hele tijd dat gekrijs en gezanik om die plaatjes, staan ze met een hele groep gewoon de hele ingang te blokkeren, te hangen op de karretjes en de hele galerij ligt bezaaid met lege zakjes die ik aan het eind van de dag allemaal op mag ruimen. Eerst stonden ze achter de kassa's maar dat mocht niet meer, ze mogen nu alleen nog maar in de galerij komen maar al stuur je ze 100x op een dag weg, als je even naar beneden kijkt en weer voor je staan ze er allemaal weer. We hebben nu al een extra regel dat alleen de bonnetjes van de zelfscan ingeleverd mogen worden, omdat veel caissières ze nog vergeten te scheuren en dan graaien ze ze echt gewoon uit prullenbakken.

Pff, het zijn maar stomme stickers. :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 19:01

Zijn onze klanten van later :P

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:46

Pap spaart ze ook :D
Zag vandaag al voor me hoe hij bij de supermarkt voor de deur ligt :P

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:19

Mijn kinderen kregen ze in overvloed aangeboden, en ik heb voor ze maar zo'n boekje gekocht (die rondzwervende stickers zijn helemaal hel). Dus 2 kleuters die ze blij bekijken zijn een prima afweer, ons vragen ze niet om plaatjes :D Ach ze zijn er blij mee maar dat schooien, zeker met ouders erbij, dat vind ik dus echt niet kunnen. En als je kind na eenmiddag spelen met 40 zakjes thuiskomt mag je als ouder ook wel je vraagtekens stellen, uiteindelijk blijf je als ouder verantwoordelijk...

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 01:40

Bij ons verschilt het erg.... 1x stond er 1 meisje, toen had ik ze helaas niet.... ik had ze haar zo meegegeven. Een andere keer stond er zo'n grote groep, dat ik klem kwam te zitten tussen de draaideur (die niet stopte) omdat we er niet zo makkelijk uit konden. Grmbl. Toen heeft mijn vader ze verloot onder die jochies. Vanaf nu koop ik gewoon alleen maar boodschappen onder de 10 euro, haha! :D

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 02:02

als ik het zo hoor , word ik bijna blij dat ik
zelden boodschappen doe
dat mag mijn man doen :D
die overigens niks om voetbal plaatjes geeft
wel graag over drukke winkel klaagt :+
heb m nog niet over deze plaatjes of vragende kinderen gehoord ..

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 02:14

Het werd hier vandaag nog mooier, kwam er een kind aan met een bonnetje, ja ik kom de voetbalplaatjes ophalen! Toen ik het bonnetje bekeek kon ik al niet het standaard aantal zakjes vinden onderaan de bon, dus toen ik even wat beter naar de datum keek stond er November 2008. Hij vond het ook nog raar dat hij de zakjes niet mee kreeg ook. :D Stelletje schooiers

Tammietjeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 09:42

Ik werk zelf bij de AH als caisierre/counterlid, maar ik word er af en toe wel gek van hoor :o.
Stuur ze ook altijd weg.
Van de beveiliging mogen ze wél buiten, na ná de uit/ingang staan.
Naar mijn idee mag dit ook niet, in ons winkelcentrum hangt een bod met een aantal 'verboden acties' waaronder bedelen.
Ik vind dit bedelen, toch :)?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-09 20:46

Bij ons zitten de Albert Heijn en de Jumbo tegen over elkaar. Komen we net van de Jumbo en lopen we midden op het tussen stuk, vragen die kinderen of we kaartjes hebben! Uhm nee die krijg je niet bij de Jumbo :+
Die kinderen zijn helemaal gehynotiseerd. Als ze maar een volle winkelwagen zien vallen ze je al aan. (ookal is het een GELE JUMBO wagen :+ )

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 20:52

Ik werk bij de AH, en we hadden er eerder niet veel last van.. Alleen vandaag stonden ze heir ook hoor :(

In de kantine hadden ze het er vanavond nog over, vandaag had niemand er echt wat van gezegd.. De 'baas' vond het wel goed :? ,, maar morgen mochten ze niet meer komen :D :P

Echter waren ze bij ons wel 'beleefd', ze stonden bij de uitgang, en gewoon netjes aan de zijkant en iedereen kon er makkelijk langs :) Heb ze niet in de winkel bij de kassa's gezien ofzo :)