Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.

Ik denk dat ik m'n dochter aan d'r haren naar jullie huis had gesleurd en had laten smeken om excuses. En persoonlijk bij de politie afleveren: mijn kind mishandelt, zet d'r maar een nachtje vast, want zo'n kind hoef ik niet in huis 
Dat 't arme kind met 14 jaar z'n eigen gang gaat en zich van z'n ouders en niemand iets aantrekt, dat is heel vervelend, maar 'tsja, wij hebben 't ook niet meer in de hand'.
Jammer dat m'n moeder het zag, het stuk hout afpakte en me meesleurde naar de woning van de buurjongen, waar hij inmiddels brullend bij z'n moeder stond. Excuses maken, want zoals mij altijd geleerd was: je mag jezelf verdedigen, maar met je blote handen
En geloof me, ik ging door het stof, door m'n excuses te moeten maken bij dat etter, z'n verwaande moeder en m'n eigen moeder. Maar mijn moeder heeft de buurvrouw altijd recht aan kunnen kijken, want haar dochter wist heel goed wat goed en fout was...
Ik vind het ronduit schandalig dat zo'n loeder van 14 gewoon door kan gaan en niet eens inziet wat ze doet. Ik snap dat van de school ook niet, gelijk ouders op school laten komen en laat die griet maar lekker beven, keihard optreden is in mijn ogen het enige wat helpt tegen dit soort zinloos geweld!
maar gewoon doorgaan, ja die heb ik bij dr haren gepakt en letterlijk door de hele discotheek heen geslagen, ja anders was ik degene geweest die klappen had gehad en ben daar niet van gediend.
als je wat rustiger/voorzichtiger e.d. bent dan doe je dat niet zomaar...