nou, ik weet toch zeker dat als ik zoiets zou doen. Dat ik de komende tijd niet thuis hoef te komen. Twee jaar geleden ook zoiets meegemaakt. Hele groep (jongens en meisje) flink geblowd allemaal en ik liep daar toevallig langs. Ze hebben toen me aan mijn haren naar beneden getrokken en geschupt. Ik heb nog proberen wat terug te doen maar ja zie dat maar eens te doen met zo'n groep. Toen kwam op dat moment mijn broer, mijn (nu) ex en een goede vriend langs. Die hebben mij toen geholpen. Ik ben bij mijn ex achterop de scooter van mijn broer gestapt (toen had ik nog niks met hem.. dat kwam 3 dagen later). Mijn broer en die vriend moesten dus naar huis lopen. Blijkt dat die 'stoere' kinderen een zus/broer hadden gebeld. Die was toen met hun auto achter mijn broer en die vriend aangekomen en heeft ze dus ook geramd. Mijn broer heeft heel er last van stemmingswisselingen (mede door ADHD) en die is toen helemaal door het lint gegaan. Het is met een sisser afgelopen. Maar we hebben er toen ook aangifte voor gedaan. De politie deed er verder niks aan.
Maar ik weet zeker dat als ik later kinderen heb dat ik me niet zo rustig kan houden als jou.
Veel sterkt
Laatst bijgewerkt door vionnesem op 28-01-09 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt