Anthea schreef:En nu ga je me 'n pb sturen dat ik een dom wijf ben?
Volwassen ben jij zeg...
Wie is hier nou volwassen? Jij nog lang niet!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
0Nanneke0 schreef:pinuts schreef:hij is dus bij jou thuis gekomen ?
wat wil je hier mee zeggen. Gebeurd is gebeurd. Ik heb nu wel genoeg over mij heen gekregen. Net of ik niet genoeg ellende heb.
0Nanneke0 schreef:Ja goed plan.
Als een agent tegen mij zegt ik zou echt aangifte doen. Dan zegt dat ergens toch al voldoende!
Chikiboy schreef:0Nanneke0 schreef:Ja goed plan.
Als een agent tegen mij zegt ik zou echt aangifte doen. Dan zegt dat ergens toch al voldoende!
Ken je eigenlijk wel het verschil tussen aangifte doen of melding maken ? Dat zijn totaal verschillende procedures !
Raadpleeg een raadsman of je krijgt later nog spijt van wat je nu weer gaat doen !
Een verwittigd man is er 2 waard !
0Nanneke0 schreef:Ja goed plan.
0Nanneke0 schreef:... Hij was strafbaar en dat is een ding wat zeker is...
ze moet het afsluiten, en op deze manier zal ze dat nooit doen, ze zal er met aangifte alleen maar aan herinnerd worden, was het nou verkrachting was het anders, maar dat is hier niet gebeurd. xDramaQueen schreef:tjah, het zijn alleen maar tips, ik snap dat ze het zwaar heeft gehad maar ik denk dat ze meer bereikt met hulp zoeken voor zichzelfze moet het afsluiten, en op deze manier zal ze dat nooit doen, ze zal er met aangifte alleen maar aan herinnerd worden, was het nou verkrachting was het anders, maar dat is hier niet gebeurd.
Luckystory schreef:0Nanneke0 schreef:... Hij was strafbaar en dat is een ding wat zeker is...
En dit is het enige wat telt.
Of je al dan niet hebt toegestemd, geld ontvangen hebt of wat dan ook, dat maakt allemaal niets uit...
Jij was minderjarig en hij heeft door sex met jou te hebben een strafbaar feit gepleegd.
Tuurlijk was dit niet slim van jezelf, maar de wetgever heeft niet voor niets de leeftijdsgrens op 16 jaar geplaatst. Meisjes beneden die grens zijn nu eenmaal een stuk kwetsbaarder om misbruikt te worden.
En hoe het allemaal gebeurd is maakt niet uit, dit valt daar zeer zeker ook onder.
Gewoon aangifte gaan doen dus
0Nanneke0 schreef:xDramaQueen schreef:tjah, het zijn alleen maar tips, ik snap dat ze het zwaar heeft gehad maar ik denk dat ze meer bereikt met hulp zoeken voor zichzelfze moet het afsluiten, en op deze manier zal ze dat nooit doen, ze zal er met aangifte alleen maar aan herinnerd worden, was het nou verkrachting was het anders, maar dat is hier niet gebeurd.
Ik heb al hulp gehad. Dat hoeft van mij niet meer.
hele foute opmerking.