In de steek gelaten tijdens het stappen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:42

Exact wat ik zei ja..

@ Relaxed: Ik neem inderdaad aan dat ze daar nog nuchter is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:44

Relaxed schreef:
Maar Vjestagirl, je gaat ook niet met iemand voor de lol zoenen waarvan je weet dat ie verliefd op je is.. Dat fatsoen heeft TS dan nog net wel ;)

Nee je hebt gelijk. Ze doet het voor zijn neus, das minder erg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:45

Vjestagirl schreef:
Relaxed schreef:
Maar Vjestagirl, je gaat ook niet met iemand voor de lol zoenen waarvan je weet dat ie verliefd op je is.. Dat fatsoen heeft TS dan nog net wel ;)

Nee je hebt gelijk. Ze doet het voor zijn neus, das minder erg...

Nee, das minstens zo erg :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:46

Als dit zo'n goede vriend van je was had je dit niet geflikt nadat je afgelopen week hebt gehoord van hem over zijn gevoelens, daar had je best rekening mee kunnen houden.... Ik zou ook per direct omgedraait zijn, al had je moeten lopen had het me vrij koud gelaten in die situatie denk ik. :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:46

Ik dacht dat een 16 jarige niet mocht drinken in nederland.

Verder snap ik dat b het gepleurd heeft, een beetje inhouden zou wel op zijn plaats zijn. Je moet je het maar eens in b zijn plaats voorstellen.

Maar goed ben dan ook helemaal anders opgegroeid dat de eerste beste gozers kussen niet echt done is.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 25-01-09 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:47

TS je zegt zelf: ik heb geprobeerd om rekening te houden met zijn gevoelens...
Je weet dat hij verliefd op je is, dus vanaf wanneer jij de beslissing neemt om andere kerels te zoenen (terwijl hij in de buurt is),
houd je geen rekening meer met zijn gevoelens. Want de kans was dan toch wel heel groot dat hij het zou zien.

Als je persé voor de lol met jongens wil zoenen, dan kan je dat nog altijd doen als je alleen met vriendinnen uit bent.
En dan kwets je er ook niemand mee.

Dus ik kan zijn actie ook wel goed begrijpen en ik sta er ook nog van versteld dat hij de moeite heeft genomen om je
even te smsen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:47

katiavl schreef:
Ik dacht dat een 16 jarige niet mocht drinken in nederland.

Verder snap ik dat b het gepleurd heeft, een beetje inhouden zou wel op zijn plaats zijn. Je moet je het maar eens in b zijn plaats voorstellen.

Een 16 jarige mag alles tot 12,5% alcohol kopen en drinken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:48

Ongeacht wat er gebeurt: samen uit samen thuis. Dat is een ongeschreven regel en die breek je niet. Voor mijn part praat je nooit meer met elkaar, maar niemand zou een ander alleen mogen laten. Zeker geen meisje. Al had je met de hele tent gezoend, hij had je op zijn minst moeten vragen of je mee ging. Rouwig zijn dat hij boos is hoef je dus ook niet te wezen...

MarjonTampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:49

Niet met B willen kussen omdat je niks voor hem voelt. Maar dan wel met 2 of 3 andere jongens kussen die je volgens mij niet kent. Had je daar wel gevoelens voor dan?

Ik begrijp zijn reactie wel hoor.

Hermelijn

16 jarigen mogen gewoon drinken hoor, drank onder de 15% dan weliswaar.

Ik snap dat B. boos is, maar ik vind het absoluut onfatsoenlijk van hem dat ie is weggegaan. Samen uit samen thuis. Je laat gewoon níet je vriendin alleen 's avonds laat, maakt niet uit hoe kwaad je bent of hoe kwetsend ze heeft gedaan. Die ruzie vecht je dan later maar uit, als je veilig thuis bent met z'n twee.
Goed, en TS is niet zo handig geweest, maar haar een slet noemen vind ik wel erg overdreven. Ze heeft niet met de halve disco seks gehad, ze heeft gewoon met 2 jongens wat gezoend. So what, als zij dat leuk vindt? Het is alleen iets minder handig om dat voor zijn neus te doen, dus als ik haar was, zou ik er m'n excuses voor aanbieden. Maar je kan toch niet nooit meer zoenen omdat er toevallig iemand op je verliefd is terwijl jij die gevoelens niet hebt?

Rens_ke

Ik vraag me af of de Topic starter uberhaupt onze berichtjes nog leest.. Ze krijgt aardig de wind van voren

(terecht hoor.. het is echt onfatsoenlijk en respectloos)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:50

daarom, biertje mag dus zowieso wel. Nou als je er daar naar genoeg van naar binnen tankt...

overigens, nuchter zijn om half 11 na een wilde nacht stappen lukt mij ook niet altijd hoor. Vraag me af of ik nu al weer door een blaastest zou komen :o
Nou zou me dat op mijn 16e nooit overkomen zijn eigenlijk...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:51

Liek_ schreef:
Ongeacht wat er gebeurt: samen uit samen thuis. Dat is een ongeschreven regel en die breek je niet. Voor mijn part praat je nooit meer met elkaar, maar niemand zou een ander alleen mogen laten. Zeker geen meisje. Al had je met de hele tent gezoend, hij had je op zijn minst moeten vragen of je mee ging. Rouwig zijn dat hij boos is hoef je dus ook niet te wezen...

Maar misschien wilde hij het wel vragen en was zij te druk bezig met die gozers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:52

Liek_ schreef:

Bekijk het eens van zijn kant, mevrouw had toch genoeg gezelschap om thuis gebracht te worden??? Ik zou me mn ogen uit mijn kop schamen als ik dit meisje was, en niet achteraf gaan lopen mekkeren dat het zo oneerlijk is. Als je weet dat je jezelf niet zo goed in de hand kan houden moet je zoiezo van de drank afblijven. :=

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:52

muppetmayo schreef:
Liek_ schreef:

Maar misschien wilde hij het wel vragen en was zij te druk bezig met die gozers?

Dan had ie d'r bij wijze van spreke in d'r nekvel moeten pakken, met jas in de hand. Je laat iemand gewoon níet alleen. En hoezo genoeg gezelschap? Zou jij iemand alleen laten met 2 vreemde jongens?
Laatst bijgewerkt door Hermelijn op 25-01-09 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:53

@ Hermelijn en Liek_: Ik ken die ongschreven regel en ik ben het er ook deels mee eens. Maar deze dame leek zich prima te vermaken in het gezelschap van twee heren. En, als je A zegt (je maatje pijn doen) moet je ook B zeggen. Of, oorzaak en gevolg. Of, wie zijn billen brand, moet op de blaren zitten..

Ze heeft laten zien zich zo volwassen te gedragen dat ze zich zelf wel kan redden en zich ook wel kan vermaken zonder B (een en al sarcasme in die zin!)
Want, ondekte ze niet pas aan het einde van de avond(!) dat hij weg was? Mooi optijd!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:53

Citaat:
Een 16 jarige mag alles tot 12,5% alcohol kopen en drinken...

Als je al een 16 jarige kan herkennen in een disco..... }:0

Ik zag trouwens dat de edit knop nog is gebruikt nadat ze al heel wat reacties had gekregen!

Hopelijk zit ze zich in een hoekje ergens te schamen.... Maar TS, dat hoeft niet, als je maar inziet dat jij harstikke fout zit, dan kan je gewoon reageren en hulp vragen hoor! Zo is Bokt ook dan wel weer!

En wie denkt er dat als B was komen vragen of ze mee naar huis ging dat TS daarop positief zou hebben gereageerd???? Ik had na 25 jaar huwelijk nog geen schijn van kans om mijn dronken, nu exgenoot mee uit de kroeg te krijgen.... laat staan een meisje dat er net op los zit te lebberen!
We weten trouwens niet eens of B signalen heeft afgegeven dat hij naar huis wilde.... zal nog eens lezen....

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:54

Dat maakt toch helemaal niet uit wat zíj deed? Het is toch geen kwestie van oog om oog tand om tand? Blijkbaar had zij zo veel alcohol op dat ze zich niet in de hand kon houden, nou, dat kan wel eens gebeuren, is een goede les geweest dan (misschien). Maar degene die wél nog redelijk nuchter is, moet dan ingrijpen en zeggen; nu gaan we naar huis. Ongeacht van wat zij heeft gedaan.

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:54

Ik kan mijzelf alleen maar aansluiten bij het merendeel van de mensen hier.

Jij bent de vriendschap van deze B. niet waard! Je hebt hem zó gekwetst, en klaarblijkelijk wil je dat niet eens inzien. Dat jij je als goedkoop slettebakje wilt gedragen is jouw keuze (want echt, jongens zien je zeker niet als serieus als je je zo gedraagt bij het uitgaan, geloof me maar) maar je had jezelf in ieder geval respectvol tegenover je vriend kunnen opstellen. Of betekent jullie vriendschap niets? Klaarblijkelijk niet dus.

Als ik B. was, dan zou ik in ieder geval hard bezig zijn om mijn vriendschap met jou te heroverwegen, want wat jij geflikt hebt, overschrijdt alle grenzen van fatsoen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:55

Hermelijn schreef:
16 jarigen mogen gewoon drinken hoor, drank onder de 15% dan weliswaar.

Ik snap dat B. boos is, maar ik vind het absoluut onfatsoenlijk van hem dat ie is weggegaan. Samen uit samen thuis. Je laat gewoon níet je vriendin alleen 's avonds laat, maakt niet uit hoe kwaad je bent of hoe kwetsend ze heeft gedaan. Die ruzie vecht je dan later maar uit, als je veilig thuis bent met z'n twee.
Goed, en TS is niet zo handig geweest, maar haar een slet noemen vind ik wel erg overdreven. Ze heeft niet met de halve disco seks gehad, ze heeft gewoon met 2 jongens wat gezoend. So what, als zij dat leuk vindt? Het is alleen iets minder handig om dat voor zijn neus te doen, dus als ik haar was, zou ik er m'n excuses voor aanbieden. Maar je kan toch niet nooit meer zoenen omdat er toevallig iemand op je verliefd is terwijl jij die gevoelens niet hebt?

Ja samen uit samen thuis. Maar samen uit houd dus ook in dat je tenminste een klein beetje contact houdt. En als zij pas aan het einde van de avond merkt dat hij weg is, is dat ook geen samen uit...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:56

Vjestagirl schreef:
Ja samen uit samen thuis. Maar samen uit houd dus ook in dat je tenminste een klein beetje contact houdt. En als zij pas aan het einde van de avond merkt dat hij weg is, is dat ook geen samen uit...

Vind ik wel, je gaat samen ergens heen dus je gaat samen ergens weg. Ik verlies op een gezellige avond ook wel eens een vriendin uit het oog waarmee ik naar huis zou rijden, maar we zoeken elkaar op het einde van de avond altijd weer op.

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:57

Tsja, misschien heeft hij dat wel geprobeerd. Haar meenemen. Dat weten we niet. We waren er niet bij.

Ik blijf bij mijn standpunt..al vind ik wel

.. waar twee vechten, hebben twee schuld ..

(ik denk ook dat B in een klap niet meer verliefd op haar is.. :+ )

Frantic

Citaat:
Even later gingen die vriendinnen naar huis toe. Ik bleef gewoon bij het groepje zitten waar ik met hun ook bij zat want een jongen die daar ook zat vond ik wel leuk dus ik bleef een beetje bij hem hangen en even later zat ik weer met hem te zoenen. Maar net op dat moment kwam B schijnbaar aanzetten. Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten, maar toen ik n half uur later op mijn mobiel keek

Yep dat heeft hij dus gedaan nadat haar vriendinnen al naar huis waren, mevrouw heeft er voor gekozen hem te negeren, ze had net lebbergozer nummer 3 gespot!

KiWiKo

ik ben makkelijk hoor :) met mij weg en dan zoenen met een ander.......... mag die ander ook voor je zorgen de rest van de avond........... de groeten :)

Anoniem

Re: In de steek gelaten tijdens het stappen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:59

Die ongeschreven regel zou me dan persoonlijk een worst wezen :o, als ik zo genaaid zou worden kon ze het uitzoeken.... :+