Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Liek_ schreef:Ongeacht wat er gebeurt: samen uit samen thuis. Dat is een ongeschreven regel en die breek je niet. Voor mijn part praat je nooit meer met elkaar, maar niemand zou een ander alleen mogen laten. Zeker geen meisje. Al had je met de hele tent gezoend, hij had je op zijn minst moeten vragen of je mee ging. Rouwig zijn dat hij boos is hoef je dus ook niet te wezen...
Liek_ schreef:Ongeacht wat er gebeurt: samen uit samen thuis. Dat is een ongeschreven regel en die breek je niet. Voor mijn part praat je nooit meer met elkaar, maar niemand zou een ander alleen mogen laten. Zeker geen meisje. Al had je met de hele tent gezoend, hij had je op zijn minst moeten vragen of je mee ging. Rouwig zijn dat hij boos is hoef je dus ook niet te wezen...
muppetmayo schreef:Liek_ schreef:Ongeacht wat er gebeurt: samen uit samen thuis. Dat is een ongeschreven regel en die breek je niet. Voor mijn part praat je nooit meer met elkaar, maar niemand zou een ander alleen mogen laten. Zeker geen meisje. Al had je met de hele tent gezoend, hij had je op zijn minst moeten vragen of je mee ging. Rouwig zijn dat hij boos is hoef je dus ook niet te wezen...
Maar misschien wilde hij het wel vragen en was zij te druk bezig met die gozers?
Citaat:Een 16 jarige mag alles tot 12,5% alcohol kopen en drinken...

Hermelijn schreef:16 jarigen mogen gewoon drinken hoor, drank onder de 15% dan weliswaar.
Ik snap dat B. boos is, maar ik vind het absoluut onfatsoenlijk van hem dat ie is weggegaan. Samen uit samen thuis. Je laat gewoon níet je vriendin alleen 's avonds laat, maakt niet uit hoe kwaad je bent of hoe kwetsend ze heeft gedaan. Die ruzie vecht je dan later maar uit, als je veilig thuis bent met z'n twee.
Goed, en TS is niet zo handig geweest, maar haar een slet noemen vind ik wel erg overdreven. Ze heeft niet met de halve disco seks gehad, ze heeft gewoon met 2 jongens wat gezoend. So what, als zij dat leuk vindt? Het is alleen iets minder handig om dat voor zijn neus te doen, dus als ik haar was, zou ik er m'n excuses voor aanbieden. Maar je kan toch niet nooit meer zoenen omdat er toevallig iemand op je verliefd is terwijl jij die gevoelens niet hebt?
Vjestagirl schreef:Ja samen uit samen thuis. Maar samen uit houd dus ook in dat je tenminste een klein beetje contact houdt. En als zij pas aan het einde van de avond merkt dat hij weg is, is dat ook geen samen uit...
Citaat:Even later gingen die vriendinnen naar huis toe. Ik bleef gewoon bij het groepje zitten waar ik met hun ook bij zat want een jongen die daar ook zat vond ik wel leuk dus ik bleef een beetje bij hem hangen en even later zat ik weer met hem te zoenen. Maar net op dat moment kwam B schijnbaar aanzetten. Ik had het in eerste instantie niet eens in de gaten, maar toen ik n half uur later op mijn mobiel keek
, als ik zo genaaid zou worden kon ze het uitzoeken....