't liefst een rode
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Er zit wel een motor in van een ander bedrijf, omdat Mercedes doorgaans niet van die kleine motoren gebruikt. Ik geloof dat er een motor van een Japans bedrijf in ligt, maar dat weet ik niet zeker.
Idd, gewoon zelf kopen! Wij hebben 1 grote auto en ooit willen we misschien best een smart als tweede auto, zijn ook verdomd grappige, gave autootjes
capopjekop schreef:Met jou kan ik praten Dramaqueen
Ik moet later maar werk zoeken dat goed betaald, want ik wil ook graag een audi, omdat die waanzinnig rijden. En dan een beetle erbij. Of mss maar een rijke man zoeken

Maar toch ook niet te groot/zwaar, leven is duur genoeg. 
Ouder moet maar niet. Gelukkig broertje die automonteur is, dus ik ga veilig de weg op.

daantjuhhh schreef:En als ze er dan achter komen dat JIJ de regelmatige bestuurder bent van deze auto (als je dit niet meld van te voren ten minste) dan ben je als nog de banketstaaf bij een ongeluk.
En niet alleen jij, degene die hem op naam heeft helemaal.
Ik werk bij een verzekeringsmaatschappij.
En ik weet dat het niet moeilijk is om er achter te komen wie er regelmatig in rijd.
dus spaar ik al hard voor de peugeot 206cc die vind ik n echte meidenauto.. Mn vriend vind hem niks maar die rijd dan ook in een bmw 5serie dus dat is ook geen vergelijking;-) Judith_ schreef:Mijn eerste auto heb ik net gekregen. Een Opel frontera en moet zeggen, ik ben er helemaal gek van.
Overgens staat hij nog niet op mijn naam aangezien mijn rijbewijs ontbreekt. Belasting is €205,- per kwartaal, verzekering weet ik zo even niet.
Ik ben per kwartaal 52 euries kwijt