Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:36

Ik zal het ook niet doen, krijg je allemaal ellende mee.
Wat je wel kan doen is dit via een prive bericht sturen of via de mail ;)

Mavelle

Re: Een wraakblog voor hem. wel of niet doen? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:40

dan is het juist overduidelijk dat ze het voor hem doet. Volgens mij is het meer de bedoeling van een steek onder water hoor

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:33

doet ze toch wel, overigens TS bevallen je de meningen niet?
grow up, en laat hem met rust.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:44

Niet doen, je kunt het stuk eventueel wat aanpassen zodat vrienden weten wie het is, hij er over na kan denken. En jij de eer aan jezelf houdt en zijn naam niet vernoemd.

BRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:15

Nee joh, laat gaan laat gaan :O

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:18

Ik zeg volmondig JA!

Heb bijna twee jaar geleden ook zo'n soort blog op m'n hyves gezet, zal m ff zoeken :D

Undercover hufters

It's not easy to live your life like a little whore!

Onderweg naar m’n werk zat ik te denken over de bizarre, maar vooral –achteraf- grappige dingen in het dagelijks leven. De onderwerpen ontkenning, turflijstjes, -undercover- hufters met bijbehorende seks en hiermee weer terugkomend op de turflijstjes en de bijbehorende ontkenning. Bij mannen moet alles door 3 gedeeld worden, bij vrouwen alles maal 3 en mijn vertrouwen heeft het!

Neem een vriendin van mij; wereldwijf, maar zo ontrouw dat je er haast eng van wordt. Vriendlief gelooft nog steeds wat ze zegt en zo blijkt ze voor hem de mooiste en meest geweldige meid van de hele wereld. Mooi is ze zeker, maar te vertrouwen iets minder. Denk niet dat het iets is waar zij zich druk om maakt, want voor sommige dingen geldt: ontkennen, wat er ook gebeurt! Met een lief snuitje, onschuldige ogen, af en toe een pruillip en toneelspel kom je een heel eind, niemand zal aan je twijfelen.

En zo denk ik dat iedereen op zijn beurt een scheve schaats rijdt, of het nou gaat om vreemdgaan, liegen, ontkenning, chantage of provocatie, denk dat maar weinig –geen- mensen levenslang hun handen kunnen wassen in onschuld. Qua dat geloof ik ook heilig in het gezegde ‘wat niet weet, wat niet deert’, niet iedereen hoeft alles te weten, soms moet je mensen behoeden voor jouw misstappen, want wat heb je eraan om de grond onder iemands voeten weg te hakken? Soms kom je immers mensen tegen die jou geweldig vinden, die jou zien als ‘totaal-pakket’ –dit zijn de mensen die aan je voeten liggen en totaal oninteressant zijn-, ondanks dat je er nog niet achter bent of je hart nou goed of slecht is, want waar wordt iemand nou standaard mee geboren?

Toch denk ik dat veel mensen hand in eigen boezem kunnen steken als man-/vrouwlief heil gaat zoeken bij een ander en daarover liegt of dit –erg voor de handliggend- ontkent. Zo heb ik eens zonder ID op het gemeentehuis gestaan om te trouwen met iemand die ik niet kende, vriendlief zat thuis en wist van niets. Achteraf iets om je kapot om te lachen, maar wel iets waar meneer thuis niets van hoefde te weten, tot op de dag van vandaag, absoluut onnodige informatie. Argument? Soms moet je gek doen en niet nadenken over de consequenties, rationeel denken is veelal zonde van de mooie en lachwekkende momenten in het leven. Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan en zo zie ik het op mijn beurt niet zitten om op mijn sterfbed het idee te hebben dingen te hebben gemist en niet helemaal los te zijn geweest, denk aan de momenten waarop je denkt dat je gek wordt en eigenlijk te ver gaat. Dit is het moment net voordat je sms-jes krijgt met teksten als ‘nu ben je echt te ver gegaan’, ‘dit gaat pijn doen’, ‘ik heb er veel voor over om je nu een bloedneus te bezorgen’ en meer van die onbegrijpelijke en bovenal onzinnige regels. Uiteraard hangen we de vermoorde onschuld uit; ‘maar je weet toch dat ik zo niet ben? Ik zou jou nooit zoiets aandoen. Ik dacht dat je me toch wel goed genoeg kende’.

Zo ben ik vervent voorstander van wraak (door middel van chantage -alle andere varianten zijn bespreekbaar-). Van elke seks-ex moet je minstens naaktfoto’s, filmpjes of webcam-shots hebben, altijd handig voor later. En daar komen dan weer de meest hilarische taferelen uit voort. Mijn laatste vraag aan een ex-neukertje was: ‘STEL, stel je hebt naaktfoto’s van een seks-ex en dan moet je even vergeten dat het foto’s van jou zijn, op welke internetsite zou jij ze plaatsen?’. De reactie alleen al is bijna voldoende!
Wel altijd eerst zorgen dat het materiaal dat eventueel tegen jou gebruikt zou kunnen worden op tijd vernietigd is, maar hier heb je het lieve snuitje, de onschuldige ogen en de pruillip voor gekregen, regel dit dus tijdig (voor je de bom laat ploffen). Op deze manier kun je de dingen alsnog helemaal naar je hand zetten en werken ze niet mee; mailtje met mooie bijlagen naar de werkgever en vrienden kost nog geen vijf minuten (kleine moeite, groot plezier), zonder waarschuwing, de foto’s komen snel genoeg op tafel en iedereen heeft z’n vitamine L weer voor de hele maand binnen. Met uitzondering van de persoon in kwestie, maar daar zul je –vreemd genoeg- nooit meer iets van horen.

Mede om deze reden is het erg handig dat de mannen niet op de hoogte zijn van je achternaam, het bedrijf waar je werkt of de werkzaamheden die je verricht. Vrouwen in samenwerking met computers worden ernstig onderschat, zeker de vrouwen die van computers hun werk hebben gemaakt en wat er ook gevraagd wordt: je bent altijd secretaresse! Iets anders mag ook, maar zorg dat je oppervlakkig, naïef en innerlijk blond over komt. Zo heet ik al levenslang ‘Gewoon Diane’ en ben altijd al secretaresse geweest en ooit word ik gepromoveerd tot prinses, mijn voorkeur gaat uit naar een Russische (het bloed en temperament zijn reeds in mijn bezit).

Mocht dit niet werken, dan is er nog een scala aan andere mogelijkheden, o.a. een baksteen door de voorruit (bij lease-auto’s en ouwe brikkies niet zo heel nuttig, dus kun je ook de voordeur van het huis nemen). Heb je geen adres? Telefoongids, google en vrienden verrichten wonderen. Pas op dat ze je niet in je kladden grijpen en je een nacht moet zitten, mijn ervaring vertelt dat dat niet zo grappig is als het lijkt. Hoewel het in mijn geval –uiteraard- niet mijn schuld was, denkend aan mijn eeuwige onschuld. Ikzelf verlaag mezelf niet graag tot het baksteen-niveau, daar moet je de echte wannabe prinsesjes voor hebben, die zijn heerlijk naïef en beïnvloedbaar en zien jou als iemand die ze kunnen vertrouwen, dus doen ze alles; geregeld!

Maar dan reist de vraag: ‘in welke persoon steek ik welke energie?’ Sommigen hebben geen recht op een streepje op je lijstje, wordt om gelachen, worden vervolgens vergeten en nooit meer genoemd, laat staan dat ze recht hebben op jouw heldere en geniale ingevingen. En toch heeft iedereen recht op de ultieme, originele, persoonlijke en met zorg uitgekozen schop na. Wel fijn om te weten dat deze acties ook na maanden nog steeds erg humoristisch zijn, de meeste zullen niet weten van wie het afkomstig is, zijn er te lang uit om de link nog te leggen en soms werken meiden zelfs samen. Een gouwe ouwe is ‘website uit de lucht halen’, helaas maken de meeste mensen vandaag de dag een back-up en doe je alle moeite voor niets, deze is dus ook erg achterhaald en enkel voor de beginners onder ons. Mailadressen bevriezen, hacken, MSN-gesprekken meelezen; het is allemaal grappig, maar zo ontzettend tijdrovend.

Nu kan ik er met een gerust hart vanuit gaan dat iedereen weet hoe lief, onschuldig en eerlijk ik ben voor de mensen die het verdienen;
- die het oppervlakkig houden,
- die het leven niet ingewikkelder proberen te maken dan nodig,
- niet als een zielig hoopje aan mijn voeten gaan liggen,
- mij m’n zin geven.

Ondanks de 5 pannen op het vuur, de oude & nieuwe schoenen en PINO’s ben ik zo monogaam als een non. Wel heb ik twijfels bij de monogamie en eerlijkheid van nonnen vandaag de dag, maar goed… Daar denk ik een andere keer over na onderweg naar m’n werk!

Meneer in kwestie verklaarde de oorlog en een half jaar geleden mailde hij me dat we de strijdbijl maar moesten begraven. Ik heb nooit een strijdbijl in handen gehad, heb alleen mijn hersenspinsels lucht gegeven ;)

Zou alleen geen namen oid noemen, gewoon 'oppervlakkig' houden, dan komt ie ook wel aan.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:27

Mooi geschreven! Ik kon er niks uit opmaken, maar de kerel in kwestie dus wel:)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:42

Zijn geklets was al net zo vaag als die blog die ik heb geschreven (moest ook ff m'n scherm ondersteboven houden toen ik het net weer las), dus hij begreep dondersgoed dat het aan hem gericht was. Dit is normaal niet mijn manier van 'schrijven', ik ben niet zo vaag :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:53

hahah, k vond het wel leuk om te lezen :+ Was die vreemdgegaan ofzo? das het enige wat ik er evt uit op zou kunnen maken

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 01:58

Nee, we hadden ook niets ofzo... Punt was alleen dat hij eh... -hoe zal ik het noemen-. Hij had last van narcistische trekjes of nou ja, ik had last van zijn narcistische trekjes. Buiten dat had hij het empatische vermogen van een dode boom en mochten we elkaar eigenlijk totaal niet. Aantrekken & afstoten en dat dan een tijdje door... tot het mij te ver ging :)

Maar goed, das al bijna twee jaar geleden hoor :D Woon inmiddels al ruim een jaar samen met mijn vriend.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 02:00

Apart hahah

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 08:32

Ik zou het ook niet doen,verlaag jezelf niet tot zijn niveau.. Weet niet of hij hyves vriendje is ?Gewoon verwijderen en zijn profiel blokkeren..Dan is het ook duidelijk. ;)

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 08:49

Diaan, geniaal stuk :j

TS, gewoon doen zonder namen c.q. bijnamen.