Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:Wel spijtig dat meningen niet gerespecteerd worden.
Dansen op naaldhakken is simpel als je het gewoon bent. En goede kwaliteit naaldhak hebt.
Dansen spreek ik me niet uit ben geen pro maar wel een naaldhakkenkenner.
Adil18 schreef:Nee, JIJ moet meer begrijpend lezen... Annelies gaf aan het volgende te denken:Citaat:Ehm, sorry hoor maar dit vind ik dus echt geen dansen hoor
Niet perse wat hij doet maar evengoed wat Beyonce doet, die heeft zich er lekker makkelijk vanaf gemaakt
Waarop JIJ zegt:Citaat:Was ook mijn eerste gedachte toen ik de clip zag...
1. Jij vindt dus net als Annelies de jongen geen echte danser
2. Beyonce is ook geen echter danser volgens jou en Annelies
3. die jongen heeft het volgens jullie beide het er makkelijk afgemaakt
En wil je niet meteen zeggen dat iemand wat aan zijn lezen moet doen als hij/zij een antwoord geeft wat je niet aanstaat? Doe dat alleen als het inderdaad fout gelezen is, maar in dit geval is dat dus niet zo...

wou dat ik zo kon dansen!lieniminnie schreef:Wat is het dan? als het geen dansen is?
Dans is er op veel verschillende manieren.. vind niet dat je kan oordelen over wat wel of niet dansen is.
Wat voor dans heb je gedaan? (aan iedereeen die vind dat dit geen dansen is en zelf heeft gedanst)
Adil18 schreef:Annelies, je moet lekker denken wat je zelf wilt denken...En als jij denkt dat je beter kunt dansen dan Beyonce moet je jezelf dat mooi voorhouden...Als je nu ook zo'n mooie stem had gehad als Beyonce had je een hoop geld kunnen verdienen met je gedans en gezang...
Ik heb die tekst echt wel goed geinterpreteerd, je probeert je erzelf nu onderuit te lüllen omdat te veel mensen je uit hebben gelachen om jouw lachwekkende opmerking....
Als dit geen dansen is wat jij zei, zijn Beyonce en die jongen geen echter dansers in jouw ogen, dat lijkt me logisch, toch? Immers dansen ze iets maar doen ze iets wat jij niet kunt of wilt defineren hoewel er naar gevraagd werd, dus dan ben je toch ook geen danser? Als je niet voetbalt ben je geen voetballer en als je niet danst ben je geen danser.
En dan alleen de arrogantie al dat je het makkelijk noemt en dat Beyonce het zoch er makkelijk vanaf gemaakt heeft, maar geen bewijs wilt leveren over 'hoe makkelijk' het is, bah!
En als je wilt dat mensen dat anders interpreteren moet je duidelijker zijn in je omschrijving...
En ik ga er geen woorden meer aan vuil maken tot jij het bewijs hebt geleverd dat jij dit zo ff nadoet. En als je dat niet kunt, wees dan eens eerlijk en geef eens toe dat dit echt niet door iedereen te doen is...!
mootjah schreef:oke dat gaat wel een stappie te verhahha hier bungelt af en toe wel wat uit

Ik zie toch nét iets liever beyoncé zoiets doen