Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Weissjee schreef:Ik ben 13 jaar en heb een grote C/kleine D cup. Ik vind het bij mijn lichaam verder wel passen, ik ben 1,77 lang en weeg 63 kg. Ik ''verstop'' me niet in koltruien, vind ze ook niet lekker zitten.
Ik hb er met paardrijden geen last van, draag een goede sport bh.
Mijn zus heeft ook grote borsten 1 cup maat groter en is 19 jaar. Ik word vaak 16/17/18 geschat. Ik vind dat altijd wel grappig. Kom ook als ik samen met mijn zus ben de kroeg in, als 13 jarige. Maar ook vaak jongens van een jaar of 17/18 die willen dan mijn nummer hebben, maar als ze mijn leeftijd weten hoeven ze het al niet meer.
Kan me ook niet voorstellen dat ze je daardoor 16/17/18 schatten hoor.
Vind 't niet extreem ofzo, nee. Anthea schreef:Weissjee schreef:Ik ben 13 jaar en heb een grote C/kleine D cup. Ik vind het bij mijn lichaam verder wel passen, ik ben 1,77 lang en weeg 63 kg. Ik ''verstop'' me niet in koltruien, vind ze ook niet lekker zitten.
Ik hb er met paardrijden geen last van, draag een goede sport bh.
Mijn zus heeft ook grote borsten 1 cup maat groter en is 19 jaar. Ik word vaak 16/17/18 geschat. Ik vind dat altijd wel grappig. Kom ook als ik samen met mijn zus ben de kroeg in, als 13 jarige. Maar ook vaak jongens van een jaar of 17/18 die willen dan mijn nummer hebben, maar als ze mijn leeftijd weten hoeven ze het al niet meer.
C/D is helemaal niet groot?Kan me ook niet voorstellen dat ze je daardoor 16/17/18 schatten hoor.

Cath_16 schreef:Ik had op mijn 13 jarige leeftijd ook een C cup en nu is het al 2 cups gegroeit(ben nu 17 jaar).
Ik had toen al grotere borsten dan mijn meeste klasgenootjes, daarom vind ik het best aan de maat.
Anthea schreef:Weissjee, mischien blijft het wel bij een C/D, dat weet je niet.
Hoop voor je van wel, want ik denk niet dat ze zo handig zijn.

net op het moment dat mijn vriend ff in de winkel was om koffie te drinken 

Mowoah schreef:Ik vind een lang shirt/jurk ook mooi hoor, met een mooie legging eronder en een leuke riem!
Je hebt natuurlijk meisjes die het allemaal overdrijven, maar die hou je toch.
Een vriendin van me heeft ook Cup F, vind ze helemaal niet leuk. Alle jongens kijken naar haar borsten, haar truitjes zakken enorm af en is dus vaak aan het hijsen, coltruien moet ze al helemaal niet aandoen want dan is het een en al borst...
Toch vinden de mannen de grote borsten toch mooi, je kunt er natuurlijk ook positieve aandacht op vestigen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is wanneer iedereen constant naar je borsten zit te kijken.
Je hebt ook leuke A-lijn shirtjes en vestjes, en laagjes doen ook wonderen.