altijd dat gestaar naar mijn borst...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:38

Ik heb zelf ook cup E maar ik moet zeggen dat ik niet zoveel last hebben van jongens die naar mijn borsten kijken.
Tenzij ik een truitje heb met een klein beetje decolette toen konden ze niks anders dan alleen maar kijken en van die stomme opmerkingen erover maken. Daarom zorg ik dat het nooit too much is en dat ik niet een te diepe decolette heb.
Laatst bijgewerkt door Cath op 22-01-09 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:39

Weissjee schreef:
Ik ben 13 jaar en heb een grote C/kleine D cup. Ik vind het bij mijn lichaam verder wel passen, ik ben 1,77 lang en weeg 63 kg. Ik ''verstop'' me niet in koltruien, vind ze ook niet lekker zitten.
Ik hb er met paardrijden geen last van, draag een goede sport bh :D.
Mijn zus heeft ook grote borsten 1 cup maat groter en is 19 jaar. Ik word vaak 16/17/18 geschat. Ik vind dat altijd wel grappig. Kom ook als ik samen met mijn zus ben de kroeg in, als 13 jarige :P. Maar ook vaak jongens van een jaar of 17/18 die willen dan mijn nummer hebben, maar als ze mijn leeftijd weten hoeven ze het al niet meer.

C/D is helemaal niet groot? :? Kan me ook niet voorstellen dat ze je daardoor 16/17/18 schatten hoor.

Cath

Re: altijd dat gestaar naar mijn borst...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:40

Ik vind het anders best aardig aan de maat voor een 13 jarige?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:41

Vind 't wel meevallen, de ene heeft 't nou allemaal wat eerder/later dan de ander. :+ Vind 't niet extreem ofzo, nee.

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:42

Anthea schreef:
Weissjee schreef:
Ik ben 13 jaar en heb een grote C/kleine D cup. Ik vind het bij mijn lichaam verder wel passen, ik ben 1,77 lang en weeg 63 kg. Ik ''verstop'' me niet in koltruien, vind ze ook niet lekker zitten.
Ik hb er met paardrijden geen last van, draag een goede sport bh :D.
Mijn zus heeft ook grote borsten 1 cup maat groter en is 19 jaar. Ik word vaak 16/17/18 geschat. Ik vind dat altijd wel grappig. Kom ook als ik samen met mijn zus ben de kroeg in, als 13 jarige :P. Maar ook vaak jongens van een jaar of 17/18 die willen dan mijn nummer hebben, maar als ze mijn leeftijd weten hoeven ze het al niet meer.

C/D is helemaal niet groot? :? Kan me ook niet voorstellen dat ze je daardoor 16/17/18 schatten hoor.

Op zich niet. Maar voor iemand van 13 jaar misschien wel? Mijn borsten groeien zeker nog zon 5 jaar.

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:43

Ik had op mijn 13 jarige leeftijd ook een C cup en nu is het al 2 cups gegroeit(ben nu 17 jaar).
Ik had toen al grotere borsten dan mijn meeste klasgenootjes, daarom vind ik het best aan de maat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:46

Weissjee, mischien blijft het wel bij een C/D, dat weet je niet. :)
Hoop voor je van wel, want ik denk niet dat ze zo handig zijn. :Y)

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:47

Nee, ik had veel liever een C het is nu zo'n gekloot om bh's te kopen. De hunkemoller heeft nooit mijn maat dus moet altijd naar de duurdere lingeriewinkels..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:49

Hunkemoller pas ik ook niet in, terwijl ze mijn maat eigenlijk wel hebben.
C is daar te klein voor mij, en D te groot. :?

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:50

Ja het is nogal vaag daar. Kan er nooit slagen :P
Best raar eigenlijk dat ze niet voor grotere cups bh's maken, scheelt een hoop centjes..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:54

Ook ik was gezegend met maatje 34 en met cup F...
Veel starende ogen,rugklachten en alles wat er bij komt kijken..
Op mijn 18e heb ik een borstverkleining laten doen.Wat zeker de moeite waard was/is!!
Nu heb ik cup D/E,nog redelijk bedeeld,maar het zit een stuk fijner..shoppen gaat makkelijker en ik hoef nooit meer mijn boobs vast te houden als ik ga rennen of traplopen :D

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 17:57

Cath_16 schreef:
Ik had op mijn 13 jarige leeftijd ook een C cup en nu is het al 2 cups gegroeit(ben nu 17 jaar).
Ik had toen al grotere borsten dan mijn meeste klasgenootjes, daarom vind ik het best aan de maat.

Dat heb ik ook, mijn beste vriedin heeft een B-cup en de rest van de meisjes haast niks of niks.

Anthea schreef:
Weissjee, mischien blijft het wel bij een C/D, dat weet je niet. :)
Hoop voor je van wel, want ik denk niet dat ze zo handig zijn. :Y)

Hoop ik ook maar denk ik eigenlijk niet. :+

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:14

nou dat heb ik ook hoor :P
heb zelf een E cup en ook altijd push up aan.. heb dan ook een beste deco :P
heb ook vaak laag zittende truitjes aan en dan zie je ze ook echt zowat kwijlen..

vandaag nog iemand in de winkel waar ik werk.. een vrouw.. 'mevrouw u hebt echt mooie borsten' :o net op het moment dat mijn vriend ff in de winkel was om koffie te drinken :P

maar idd. soms is het echt vervelend.. van die vieze mannetjes die dan niet in je ogen kijken.. maar naar die 2 daaronder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:16

Haha, in kledingwinkels zijn verkoopsters standaard jaloers op m'n figuur. "Geloof me, je zou echt niet met me willen ruilen." ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:18

nou... je moet die van mij ook niet zien als ik geen BH aan heb hoor haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:19

Nouks, wat heb jij een rare avatar. :?

En hahaha, charmant LimaMambo. :')

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 18:27

Mowoah schreef:
Ik vind een lang shirt/jurk ook mooi hoor, met een mooie legging eronder en een leuke riem!
Je hebt natuurlijk meisjes die het allemaal overdrijven, maar die hou je toch. ;)

Een vriendin van me heeft ook Cup F, vind ze helemaal niet leuk. Alle jongens kijken naar haar borsten, haar truitjes zakken enorm af en is dus vaak aan het hijsen, coltruien moet ze al helemaal niet aandoen want dan is het een en al borst...

Toch vinden de mannen de grote borsten toch mooi, je kunt er natuurlijk ook positieve aandacht op vestigen. Maar ik kan me voorstellen dat het niet fijn is wanneer iedereen constant naar je borsten zit te kijken.

Je hebt ook leuke A-lijn shirtjes en vestjes, en laagjes doen ook wonderen. :)

Daar heb ik ook last van :+
Vooral omdat ik óók nog afhangende schouders heb, helpt lekker :+

Verder heb ik eigenlijk 60E zoiets :+
Maar door mijn borsten lijk ik gewoon dik, gek word ik ervan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 19:42

ik heb t ook wel ( cup dd ) maar t interesseert me niet meer. Ik draag wat ik wil, of dat nou een fleece trui is of een wat dieper uitgesneden truitje, ze kijken maar een eind weg! Tegenwoordig ben ik er trots op dat ik ze heb!
Ik heb zoveel jaloerse reacties gehad dat ze nep waren, sinaasappels en weet ik t wat allemaal, ( uiteraard van vrouwen die vaak niet hoger komen dan een b cup ) maar deze jaloezie geeft mij alleen maar een nog meer egoboots, juist omdat ze t er over hebben.
Wat je hebt mag ebst gezien worden! Veel vrouwen zouden een moord doen voor een beetje tiet ;)
Ik heb verder een slank figuur dus heb lichamelijk niks te klagen, en als mannen kijken is t alleen maar een teken dat ze je mooi vinden ;)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-09 20:51

Laatst heb ik trouwens wel gelachen.
Een vriendin die ik heel erg lang niet gezien had kwam een keer langs in de zomer. Ik had een spagettie truitje aan, dus ze vielen best wel op. (tsja kan ik ook niks aan doen)
We liepen buiten en toevallig toeterden een paar jongens naar me die ik ken. Vriendin vraagt, "waarom ken jij zoveel jongens?"
Waarop ik voor de grap antwoord "ja cup E he dan krijg je dat"
Ik zei het puur voor de grap, ik ken die mensen toevallig, en daar word ze me toch kwaad, dat dat niet grappig is en dat ik er niet mee moet spotten en blablabla. Want hoe moest zij zich nu wel voelen met een A cup. Dus ik antwoord "gezegend"
Nou toen had ik het echt gedaan :D
Later kon ze er ook wel om lachen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:42

LimaMambo schreef:
heb ook vaak laag zittende truitjes aan en dan zie je ze ook echt zowat kwijlen..

Waar vind jij in hemelsnaam push ups in cubmaat E????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:44

push up met cup e? hmm

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:45

Onassa schreef:
LimaMambo schreef:

Waar vind jij in hemelsnaam push ups in cubmaat E????

Daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:46

Livera.. ;)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:46

Cinnepin schreef:
push up met cup e? hmm

ja hoezo niet?

_Esly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:47

nou ik moet zeggen, ik heb ze nog noooit gezien, ik zal eens gaan kijken.
Al ben ik helemaal géén fan van de Livera.

Niet dat ik E heb.
Ik heb D.