RedPassion schreef:russel schreef:Nee, hij heeft voor mij nog een relatie gehad. Toen dat over was, ging hij eten bij zijn moeder, strijken deed zijn moeder en er stond haast niks in huis, had zijn ex allemaal meegenomen en dan heb je ook geen rommel
Jeetje.![]()
Ik snap zulke moeders ook niet. Je wilt toch een zelfstandige, onafhankelijke man van je zoon maken?
Nogmaals, als het voor jou werkt respecteer ik dat uiteraard, maar ik zou het nooit pikken, ook niet als hij/zij geweldig kan klussen of slecht kookt. Dan leer ik hem/haar wel koken of kook ik alleen voor mezelf tot de boodschap duidelijk is.
Ik heb ook geleerd hier meer om te gaan. Vroeger was ik net zo fel als jullie, maar je bereikt er zo weinig mee.
Kijk, ik heb weer 2 paarden, die gaan bij mij weer voor op alles, dat weet hij. Ik heb geleerd om ook reëel te zijn, ik heb weer dingen die hij niet leuk vind.
Wel heb ik gezegd als ik weer full-time ga werken omdat part-time niet lukt, ik ben nl nog steeds zoekende en werk steeds als uitzendkracht, dan wil ik een werkster. Maar ja daar kom je ook niet makkelijk aan. Maar dan ga ik niet mijn schamele tijd aan poetsen besteden.
Dan wordt het lachen, want dan moeten wij de avond voor ze komt, samen de rommel gaan ruimen, want dan wel samen he?

Ook hebben we het over kids gehad en ik vertelde hem dat het beter is nog enkele jaren te wachten, wat hij bevestigde.