Sees schreef:Randalinpony, tja...nogal kortzichtig zou ik zeggen. Zo is mijn exvriend ook aan mij gekomen namelijk

en ik kan je wel vertellen dat wij beide 3 jaar lang hondstrouw zijn geweest. Door schade en schande leert men...
Je was een scharrel van je ex, of was je ex nou een scharrel van jou?
Citaat:
Me weer volledig geven, doe ik niet. Ik heb pas een paar maanden verkering met mijn nieuwe vriend. Het is begonnen als scharrel (hallo medescharreldames ). Als scharrel mèt vriendin...Ik had niet gedacht dat het ooit wat zou worden tussen ons, heerlijk die onbezonnen lolletjes zonder verplichtingen en gevoel. Maarrrr, daar kwam verandering in, we werden verliefd, kregen verkering (nadat hij het uiteraard had uitgemaakt met zijn toemalige vriendinnetje ). Die overgang van de 1 naar de ander was natuurlijk niet ideaal, zeker niet van hem. Je bent je exvriendin niet van de een op de andere dag vergeten. Hence, ik heb nogal wat moeten slikken en pikken in het begin. Er waren welgeteld 3 exen die nog in meer of mindere mate wat van hem wilden. Hij is daar niet altijd even handig en/of eerlijk in geweest waardoor mijn vertrouwen op z'n zachtst gezegd in abominabele staat verkeerd.
Kijk, ik kan of wil hier niet over oordelen, want dit is jouw leven, en het zijn jouw keuzes.
Ik kan alleen maar zeggen dat ík me hier nooit gelukkig bij ging voelen, vooral dat 'niet altijd even eerlijk in geweest' zie ik niet zitten.
Ík zou redeneren, dat een vriendje dat kennelijk niet eerlijk was tegenover zijn ex, en dat ook niet altijd even eerlijk tegenover míj is/was, toch ergens iets in zijn karakter heeft zitten....
Maar dat ben ik.
Ik ken stellen waarin de partners elkaar zo vrij laten dat ze elkaar avontuurtjes buiten de deur gunnen. (Ik ken trouwens opvallend veel EX-stellen die er zo over dachten.
)
Nogmaals, ik zou daar zelf niet mee kunnen leven, maar als die mensen er geen moeite mee hebben en gelukkig zijn, ach.
Ik denk dat het om eerlijkheid gaat over je verwachtingen in elkaar.