), en ik heb genoeg plezier bij het uitgaan hoor.Mensen die niet zonder kunnen om een leuke avond te hebben vind ik ronduit zielig...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tessaa schreef:Waar blijven nou de stoere 'oh ik drink altijd zoveel en ik ben zo dronken elk weekend en dan doe ik zulke zatte dingen hahaha oh wat ben ik cool' mensen?
. Dus 'oh wat ben ik cool!!!!!'
!
Wil trouwens niet zeggen dat ik nooit drink, ik vind een cocktail/likeurtje op zn tijd best lekker maar dan echt alleen maar omdat ik het lekker vind en niet om me er zat van te zuipen. Ik vind het een groot voordeel dat ik me kan vermaken zonder alcohol, goed voor je hersens én je portmonnee!
Mocht ik een gezellige avond hebben met vrienden en er is alcohol aanwezig ga ik zowiezo over op water zodra ik het voel, ik ben één keer dronken geweest, 2 jaar geleden. Nou het drama van de volgende dag ;énorme kater; heeft me meteen genezen van ieder overmatig alcoholgebruik in de toekomst. 
Zoals L_Ilse_L ook al zegt, dan gebeuren er grappige dingen, iedereen is losser, wat kan resulteren in stomme gesprekken enz. Daar hou ik van
youreperfect schreef:Ik kan me prima vermaken zonder drank!
En ik vind het trouwens best dom van sommigen die zeggen dat ze het absoluut niet kunnen, en vooral als ze dan doen alsof ze dronken zijn nadat ze een pilsje hebben gedronken :/
Of van die mensen die in geuren en kleuren vertellen tegen iedereen dat ze heeel dronken waren en niet eens alcohol hebben aangeraakt, daar kan ik echt absoluut niet tegen :/
) en de hele dag overgeven.
_Tessaa schreef:Waar blijven nou de stoere 'oh ik drink altijd zoveel en ik ben zo dronken elk weekend en dan doe ik zulke zatte dingen hahaha oh wat ben ik cool' mensen?
HIERO!!

)
) met een biertje op.