21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yinari

Re: 21 jaar en geen behoefte aan uitgaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:18

Ah, zie je wel dat ik niet de enige ben!!

Inmiddels is iedereen er wel aan gewend, maar het is toch lange tijd 'raar' geweest dat ik niet van uitgaan hou. Mijn zussen zijn stuk voor stuk stapbeesten, vriendinnen en vrienden ook....maar ik niet :n.

Ik word er altijd heel nerveus van. Ben erg onzeker en durf gewoon niet goed in een uitgaansgelegenheid te staan. Bang dat ze me raar of lelijk vinden.

Soms ga ik weleens mee en dan kom ik na een uurtje of twee iets meer los. Om dan weer een uur later bijna in slaap te vallen (letterlijk). Mijn luiken gaan dan gewoon dicht :=

xxmayleexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:21

dat van dat onzeker heb ik ook gehad laatste keer dat ik uitging. Volgensmij zijn mijn (ex) vriend en ik een half uurtje daargeweest. Had gewoon het gevoel dat iedereen om me heen veel leuker was (ook voor mijn (ex) vriend) )

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:26

Ik dacht dat ik de enige was. ?!?!

Ik vind het namelijk ook geen bal aan.
zonder van mijn geld kan het wel beter besteden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:27

ik heb er ook geen behoefte aan, ik besteed mijn geld liever aan mijn pony, na een avond stappen heb ik vaak migraine ook niet fijn, en ik ben vaak ook wel kapot zaterdagavond na het werken.. dus van mij hoeft het ook niet zo.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:46

Hier ook precies hetzelfde! :P

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:54

Ik heb ook niet (meer) de behoefte om vaak te gaan stappen maar heb dat 'vroeger' wel gedaan (zeker 3 x per week).
Ik wordt oud denk ik want vind het nu ook vaak zonde van de dag erna omdat ik nog zoveel wil doen. ;)
Ik ga liever een paar x per jaar naar een leuk feest dan wekelijks naar een kroeg/discotheek.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 08:56

xxmayleexx schreef:
dat van dat onzeker heb ik ook gehad laatste keer dat ik uitging. Volgensmij zijn mijn (ex) vriend en ik een half uurtje daargeweest. Had gewoon het gevoel dat iedereen om me heen veel leuker was (ook voor mijn (ex) vriend) )

Ja, precies! Zoveel leuke meiden en dan sja.....ik ben gewoon niet zo hip en spontaan ;(.

Maarrrr......al wel een hele tijd bezig om wat meer zelfvertrouwen te krijgen en dit jaar staat uitgaan op de planning (voor de zomer heb ik dat bedacht :D)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:12

Ik ben ook niet echt een uitgaansmens. Dorpsfeesten vind ik erg leuk, ga ik ook altijd naar toe! Maar naar grote discotheken ben ik nog nooit geweest. Ben ook 20.
Ik heb cvs, dus die dorpsfeesten zijn meestal rond 1 uur afgelopen, is voor mij lang zat.
Ik drink niets, dus het kost me weinig geld. Maar idd die zondag brak zijn, echt niet leuk!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:18

Ik ga elke week wel een keer of 2. Het schilt misschien wel dat ik vaak de bob ben en veel geld bespaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:20

Adil18 schreef:
_Tessaa schreef:
Niks mis met Lucky hoor! O:) Ga volgende week zaterdag weer haha.

He bah, nee, Lucky is echt helemaal niks...New York vond ik altijd wel leuker, maar dat schijnt nu ook helemaal niks te zijn...De kroegjes is Oldenzaal zijn leuk :)

Als ik nu naar discotheken ga dan zijn het vaak Index of Zak, das wel oke :)

Wij gaan dan altijd met een enorme groep en dan heb je gewoon een deel van de Fabriek helemaal voor die groep, dat is echt gezellig altijd. Maar dat komt ook gewoon door de groep, daar is het dan sowieso wel gezellig mee. :D

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:22

Hier nog zo een. Ik vind uitgaan verschrikkelijk. Zie er totaal de toegevoegde waarde niet van in, en het geld kan ik ook beter ergens anders voor gebruiken. Ben nu 22, en de keren dat ik uit ben geweest kan ik op 1 hand tellen. Nee dank je :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:23

Ik snap echt niet hoe sommigen een uitgaansavond zo duur kunnen maken dan hoor. Ben nog nóóit meer dan 10 euro kwijt geweest op een avond. En dan heb ik zéker wel een leuke avond gehad.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:24

Hier nog 1. Ik vind er echt geen bal aan, inderdaad zonde van m'n geld en zonde van m'n zondag. En hoeveel commentaar ik er niet over krijg...

Taat88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-09 11:14

Nou gelukkig ben ik niet de enige...

maar hoe hebben jullie je groote liefde dan ontmoet.. :P

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:28

Ik ben vroeger wel eens een paar keer uitgeweest, maar vond het eigenlijk nooit echt leuk. Ik zat op stijldansen en ging net zo lief op zaterdag avond van 9 tot 12 gezellig dansen en daarna gewoon naar huis en naar bed.

Sinds ik studeer is het wel anders. Hoewel ik nog steeds net zo lief zou gaan dansen, maar ik die optie niet meer heb. Ik vind het stappen nu zoveel anders als vroeger... nu vind ik het echt gezellig. En zonde van mijn geld? Ach, thuis zit ik ook aan de ships en drinken wat me geld kost. Meestal drink ik niet zoveel, en in studentenland kost bier geen drol... dus zoveel geld ben ik niet kwijt elke keer. In plaats van dat ik mijn zondag mis ga ik trouwens meestal op donderdag avond :P ... ik zit liever brak in de les dan dat ik mijn zondag half oversla (A)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:31

Hier nog 1... 19 jaar en zeker geen uitgaansmens. Jaarlijks gaan we misschien 10x een zaterdagavond samen weg, maar dat is een filmpje gaan zien ofzo, geen discotheken of fuiven...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:09

ik ben 19(dit jaar 20)en ook nog nooit uitgeweest ook ik vind het zonde, en word schijtziek van de mensen die me mee proberen te sleuren. afentoe bioscoopje vind ik wel leuk maar ik zit veel liever op de bank met lekker kop chocomel, inplaats me te verzuipen in de makeup, teveel drinken en vervolgens in een steegje van achter genomen worden :r niet aan mij besteed.

komt nog bij dat ik een niet roker en drinker ben, nu is er dan wel het rookverbod maar blijf het niets vinden :+

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:18

Ik hou van uitgaan! Maar ik verzuip me niet in de makeup, drink niet teveel (niet altijd iig :P), en laat me ook niet in een steegje vanachter nemen. Ik sta zo'n beetje de hele avond met mn vriendinnen op de dansvloer, debiele dansjes doen. En ik geniet van elke minuut, baal altijd als de taxi komt en ik weer naar huis moet.
Dus, ik kan me écht helemaal niet voorstellen dat mensen niet uitgaan. Ik leef echt van weekend naar weekend :D

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:28

Ik vind zon keer of 5 per jaar het wel leuk om te gaan stappen.
Maar dan zijn het vaak evenementen en niet eens discotheken die ik bezoek.

Ik moet vaak werken in de weekenden of op wedstrijd. En vind het idd ook zonde van mn geld.

Dus af en toe vink t wel leuk, maar als ik nooit meer zou mogen stappen zou mijn wereld niet instorten :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:42

xDramaQueen schreef:
ik ben 19(dit jaar 20)en ook nog nooit uitgeweest ook ik vind het zonde, en word schijtziek van de mensen die me mee proberen te sleuren. afentoe bioscoopje vind ik wel leuk maar ik zit veel liever op de bank met lekker kop chocomel, inplaats me te verzuipen in de makeup, teveel drinken en vervolgens in een steegje van achter genomen worden :r niet aan mij besteed.

komt nog bij dat ik een niet roker en drinker ben, nu is er dan wel het rookverbod maar blijf het niets vinden :+

Hihi...dat is wel heel zwart-wit

Ik verzuip mezelf nog liever in de make-up en de drank om vervolgens in een steegje vanachter genomen te worden in plaats van dat ik elk weekend als een fosiel aan die chocolademelk loop te lurken

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:46

xDramaQueen schreef:

:)) Moet wel lachen om hoe jij het zegt.

Maar ik verzuip me niet echt in de make-up, alleen mascara, en dat is wat ik overdag ook alleen op heb.
Drink niet teveel, sja, soms wel iets teveel, maar dat heb je alsnog zelf in de hand.
Ben ook nog nooit van achter genomen in een steegje := En ook dat heb je natuurlijk zelf in de hand.

Ik vind uitgaan best heel leuk :) Maar doe het niet elke week. En als ik ga ga ik meestal naar de dorpskroeg, beetje kletsen, idioot dansen met jan en alleman, en wat lekkers drinken. Soms ga ik wel eens de stad in (utrecht) en ook dat vind ik geweldig :D

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:48

Ik ging uit van mijn 18e tot mijn 21e. Alleen maar naar feesten zoals Qlimax, Trance Energy, Impulz Outdoor, Innercity, Decibel, etc. Verder ging ik niet uit, of in ieder geval bijna niet. Houd sowieso niet van kroegen e.d.

Vanaf mijn 21e had ik er helemaal geen behoefte meer aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:49

Hier nog iemand. Ik ben 21 en nog nooit uit geweest (in de zin van dansen-kroeg), als ik gala op school niet meereken, dat vond ik ook niet echt leuk trouwens. Het trekt me helemaal niet, ik heb wel wat beters te doen....
Een avond naar het theater, de bioscoop of ergens wat gaan eten vind ik wel heel erg leuk.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:25

Ik ben 17 en ik heb er ook weinig behoefte aan hoor. ;) Vind het idd ook zonde van mijn geld en van de zondag. De avond zelf vind ik opzich nog wel gezellig.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:26

wel eens? Altijd! haha :D
Ik ben nu 22 en ik denk in totaal, nou ik denk dat ik mijn uitgaansavonden kan tellen op één hand. Ik heb er ook totaal geen behoefte aan.