Ik ben namelijk voor ons doen al super vroeg begonnen, normaal beginne we deze maand pas..
Maar ik moet dit keer extra fit zijn, anders wil ik niet mee doen
Ik vind er geen lol aan als ik half dood over die finish moet strompelen.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik vind er geen lol aan als ik half dood over die finish moet strompelen.. 
Ik zit nu denk ik op een km of 60 in totaal

Maar ben pas serieus begonnen met trainen toen ik zeker wist dat ik ingeloot was. Dat is nog niet zo gek lang dus

) 
superlotje schreef:Ik ga morgen een trainingsrondje van 50 km maken.
Ik zie er tegenop en heb nul komma nul zin, maar het hoort erbij. Het is alleen zo saai, een hele dag in mijn eentje.
Ik heb de batterijen van de MP3 in de lader zitten, voor de afleiding.
Als dit mij zonder al te veel problemen lukt, wil ik tot Nijmegen eens per 14 dgn 1 à 2 keer lopen om op conditie te blijven.

) precies wat me te wachten staat!
ThaGirl schreef:Ik zit nu op 37 km (17 km + 20 km), komend weekend rondje van 25 km. Dus nog niks vergeleken met sommige anderen. Wij zijn ook pas na de uitslag van de loting begonnen en gaan nu ook regelmatig (om de week ofzo).
Nou begrijp ik uit de posts dat jullie ook een stukje ouder zijn dan ik (ik ben 20jaar), als je jong bent gaat alles toch gewoon stukje makkelijker heb ik het idee
Naast het wandelen doe ik ook nog 2-3x per week hardlopen, dat helpt ook wel mee denk ik. Overigens word dit mijn 5de keer dat ik de 4daagse loop, dus ik weet (helaas) precies wat me te wachten staat!
@ superlotje, hoeveel kilometer ga je dan in Nijmegen lopen? 50km?
) en dat ging zo makkelijk dat ik dit jaar voor een nieuwe uitdaging wil gaan. Waar ik dus wel flink voor aan het trainen ben.
Volgende week ga ik deze toch nog een keertje lopen, en dan probeer ik wel om in Den Haag uit te komen...
)