Pel schreef:Jah zij!
En idd Carmen uit The L Word Lies!!
Of niet
.En toch wil ik de vrouwelijke zijn in een relatie, en val ik vooral op androgyne vrouwen, maar ach kijken naar die échte vrouwelijke vrouwen kan ook heerlijk zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pel schreef:Jah zij!
En idd Carmen uit The L Word Lies!!
.

pinuts schreef:tis wel zo dat ik een vrouw alleen mooi kan vinden als ik haar ook zie in een film(pje) ofzo.. of intervieuw of zoiets.. Bijv. Uma thurman van Kill Bill vind ik opzich niet zoveel hebben, maar in zon film.. WAUW wat een uitstraling,, echt.. dan word ze met de minuut mooier.. juist omdat ze niet standaart knap is zeg maar, maar lekker ruig, apart.. jah karakter:)
Puur en alleen kijkend naar zoals ze eruit zien in de serie vind ik die vrouw uit The Mentalist wel wat hebben(speelt ook in Prison break dacht ik) en Gretchen uit Prison Break, die felle ogen en dat pikzwarte haar.
RedPassion schreef:Ik vind The L Word een geweldige serie, maar er zit geen vrouw in die mij nou echt kan bekoren... Eerder vond ik Marina wel okee en Bette is mijn favoriet, maar mijn 'type' zit er niet echt bij. Shane vind ik echt vreselijk, te dun en te mannelijk.

http://www.sgi-nieuwland.org/lucia_rijker.jpg RedPassion schreef:Ik vind The L Word een geweldige serie, maar er zit geen vrouw in die mij nou echt kan bekoren... Eerder vond ik Marina wel okee en Bette is mijn favoriet, maar mijn 'type' zit er niet echt bij. Shane vind ik echt vreselijk, te dun en te mannelijk.
.Sok schreef:Maartje1990 schreef:een pure schoonheid? ze ziet er niet écht puur uit hé? hoe echt zijn die lippen van haar?
Daarom is het ook een mening.
Maartje1990 schreef:Sok schreef:
Daarom is het ook een mening.
van wie had ik deze reactie anders kunnen verwachten dan van jou? Puur betekend écht en als je 't mij vraag is niet alles aan angelina jolie even echt. En dat is dus géén mening maar een feit, dus is ze niet puur. got the picture?
Maartje1990 schreef:van wie had ik deze reactie anders kunnen verwachten dan van jou? Puur betekend écht en als je 't mij vraag is niet alles aan angelina jolie even echt. En dat is dus géén mening maar een feit, dus is ze niet puur. got the picture?
Njen schreef:Gretchen uit Prison Break, die felle ogen en dat pikzwarte haar.
Het zal inmiddels duidelijk zijn dat ik op dat soort vrouwen val. 
Sok schreef:Ik vind Helena (Rachel Shelley) en Carmen (Sarah Shahi) echt super!
Jammer dat ze er inmiddels allebei uit zijn..
Jetske schreef:Maartje heb jij het bewijs dat er iets nep aan is dan. Volgens mij ken je der niet persoonlijk
maargoed daar gaat 't verder niet echt over, ondanks dat ik zelf de 'knuppel in het hoenderhok gegooit heb'

Pel schreef:Shane (the L Word) is een mooie vrouw, hahaNiet erg vrouwelijk maar heel erg aantrekkelijk
![]()
Het karakter shane bedoel ik..ik vind de actrice zelf minder aantrekkelijk
), maar dit vind ik dan wel mooi op zich. Misschien omdat er dan toch iets mannelijks over zit.