Wat vinden jullie mooie vrouwen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje_Lover

Re: Wat vinden jullie mooie vrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:58

Pel schreef:
Jah zij!

En idd Carmen uit The L Word Lies!! Haha!

Of niet Schijnheilig.

En toch wil ik de vrouwelijke zijn in een relatie, en val ik vooral op androgyne vrouwen, maar ach kijken naar die échte vrouwelijke vrouwen kan ook heerlijk zijn Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:59

Ik vind The L Word een geweldige serie, maar er zit geen vrouw in die mij nou echt kan bekoren... Eerder vond ik Marina wel okee en Bette is mijn favoriet, maar mijn 'type' zit er niet echt bij. Shane vind ik echt vreselijk, te dun en te mannelijk.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:00

tis wel zo dat ik een vrouw alleen mooi kan vinden als ik haar ook zie in een film(pje) ofzo.. of intervieuw of zoiets.. Bijv. Uma thurman van Kill Bill vind ik opzich niet zoveel hebben, maar in zon film.. WAUW wat een uitstraling,, echt.. dan word ze met de minuut mooier.. juist omdat ze niet standaart knap is zeg maar, maar lekker ruig, apart.. jah karakter:)

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:01

Jah daar hebben jullie gelijk in. Ik doel eigenlijk meer op haar uitstraling, ik vind die best indrukwekkend..Ze is verder niet mn type trouwens, vind haar niet aantrekkelijk, maar gewoon iets anders..moeilijk uit te leggen Clown

Marina is mooi idd Lachen
Bette is ook mijn favoriet, erg mooie vrouw maar vind haar karakter ook gewoon erg mooi Lachen

Ik val op (enigsinds) mannelijke vrouwen, niet op de vrouwelijke vrouwen..maar ik kan er wel bij weg dromen..

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-09 20:03

pinuts schreef:
tis wel zo dat ik een vrouw alleen mooi kan vinden als ik haar ook zie in een film(pje) ofzo.. of intervieuw of zoiets.. Bijv. Uma thurman van Kill Bill vind ik opzich niet zoveel hebben, maar in zon film.. WAUW wat een uitstraling,, echt.. dan word ze met de minuut mooier.. juist omdat ze niet standaart knap is zeg maar, maar lekker ruig, apart.. jah karakter:)

Dat heb ik ook vaak door de make-up of als ik dan even ga kijken naar foto's buiten de series/films om vallen ze zwaar tegen Clown Puur en alleen kijkend naar zoals ze eruit zien in de serie vind ik die vrouw uit The Mentalist wel wat hebben(speelt ook in Prison break dacht ik) en Gretchen uit Prison Break, die felle ogen en dat pikzwarte haar.

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:04

Ik vind Jessica Alba een mooie vrouw Ja

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:05

RedPassion schreef:
Ik vind The L Word een geweldige serie, maar er zit geen vrouw in die mij nou echt kan bekoren... Eerder vond ik Marina wel okee en Bette is mijn favoriet, maar mijn 'type' zit er niet echt bij. Shane vind ik echt vreselijk, te dun en te mannelijk.

Ik vind Helena (Rachel Shelley) en Carmen (Sarah Shahi) echt super!
Jammer dat ze er inmiddels allebei uit zijn.. Zij zijn groot en ik is klein!

En als we dan echt mannelijk gaan doen vind ik Lucia Rijkens stiekem ook best te doen Haha!
Lekker stoer en van die mooie spieren! Wow! http://www.sgi-nieuwland.org/lucia_rijker.jpg

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:06

RedPassion schreef:

Marina vind ik nou net hélémaal niks aan Knipoog.
En Bette, niet lelijk maar wordt er ook niet warm van.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:06

Sok schreef:
Maartje1990 schreef:
een pure schoonheid? ze ziet er niet écht puur uit hé? hoe echt zijn die lippen van haar? Vork

Rolleyes
Daarom is het ook een mening.

van wie had ik deze reactie anders kunnen verwachten dan van jou? Puur betekend écht en als je 't mij vraag is niet alles aan angelina jolie even echt. En dat is dus géén mening maar een feit, dus is ze niet puur. got the picture?

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:07

Maartje1990 schreef:
Sok schreef:
Rolleyes
Daarom is het ook een mening.

van wie had ik deze reactie anders kunnen verwachten dan van jou? Puur betekend écht en als je 't mij vraag is niet alles aan angelina jolie even echt. En dat is dus géén mening maar een feit, dus is ze niet puur. got the picture?

Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:09

Maartje1990 schreef:

Ook puur kan voor iedereen iets anders betekenen, want het is wel een mening. Got the picture?

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:10

het is maar net hoe je puur ziet vind ik..dus ik vind het wel een mening Knipoog

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:11

Maartje heb jij het bewijs dat er iets nep aan is dan. Volgens mij ken je der niet persoonlijk Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:11

Njen schreef:
Gretchen uit Prison Break, die felle ogen en dat pikzwarte haar.

Oh ja. Ja Het zal inmiddels duidelijk zijn dat ik op dat soort vrouwen val. Haha!

Sok schreef:
Ik vind Helena (Rachel Shelley) en Carmen (Sarah Shahi) echt super!
Jammer dat ze er inmiddels allebei uit zijn.. Zij zijn groot en ik is klein!

Die twee vond ik ook allebei wel mooi, maar ze zijn gewoon niet mijn type. Ik houd absoluut van vrouwelijk als in: ronde vormen, lang haar (meestal), make-up en rokken/jurken maar dan wel stoer. De uitstraling moet stoer, een beetje stout, no-nonsense en avontuurlijk zijn. Niet te lieflijk of high-maintenance. Knipoog

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:14

Oh en nu je dat zegt!
Halle Barry!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:15

Jetske schreef:
Maartje heb jij het bewijs dat er iets nep aan is dan. Volgens mij ken je der niet persoonlijk Knipoog

je hoort me toch niet zéggen dat 't inderdaad nep is? alhoewel ik denk dat áls 't inderdaad zo is dat dat makkelijk op internet is na te zoeken. Vork maargoed daar gaat 't verder niet echt over, ondanks dat ik zelf de 'knuppel in het hoenderhok gegooit heb'
Laatst bijgewerkt door Maartje1990 op 08-01-09 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Mila87

Er is ook niemand in The L word echt mijn type..maar ik vind het wel erg mooie vrouwen.
Helena is idd ook erg mooi, en dat accent Tong uitsteken Haha!

Ik houd juist helemaal niet van make up, jurkjes en vrouwelijk..ik wil zelf de vrouwelijke kant in de relatie zijn, en dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo vrouwelijk ben, ben een half-om-halfje Clown

Karin

Hoe heet nou die serie over de brandweer in New York? Daar zat laatst ook een vrouw in waarvan ik dacht 'als ik op vrouwen zou vallen...'. Ze speelde de wicked ex van een van die brandweermannen, collega ging met haar uit en het liep niet zo heel goed af. Clown

Ik heb haar nog opgezocht met Google maar ik weet niet meer hoe ze heet. Ik weet zelfs niet meer hoe de serie heet. Help? Clown

Veseosunce

Daar heb je gelijk in James she's hot Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:18

En Jennifer Aniston is ook mooi.
En Amanda Peet ook.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:20

Ik vind katerine heigl een hele mooie vrouw!
En Leann Rimes vind ik ook erg mooi!
En Nathalie Portman
En (benevend'rnaamkwijt) die vrouw ui uptown girls.
Ik vind wel dat mooie vrouwen echt uitstraling moeten hebben.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:21

Rebecca Romijn in Ugly betty Vingers aflikken

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:22

Pel schreef:
Shane (the L Word) is een mooie vrouw, haha Clown Niet erg vrouwelijk maar heel erg aantrekkelijk Haha!
Het karakter shane bedoel ik..ik vind de actrice zelf minder aantrekkelijk

Ik had 'r ff gegoogled en vind dat eigenlijk nog wel wat hebben. Val zelf totaal niet op vrouwen (waarschijnlijk is er daarom ook niet op mijn bericht gereageerd, omdat ik er geen verstand van heb Haha!), maar dit vind ik dan wel mooi op zich. Misschien omdat er dan toch iets mannelijks over zit. Huilen van het lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:23

Ik heb d'r gevonden: Patricia Velasquez (en de serie heet Rescue Me).

Toch apart dat ik wat 'beroemde vrouwen' betreft op donkere vrouwen 'val' en IRL meestal bij een blonde dame denk 'die mag er wel zijn'. Clown