huishoudbeurs. 2009

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:02

Mas schreef:
Ben net voor t eerst geweest met Kieffer hier @ bokt Ik was nog nooit geweest en vond t hartstikke leuk, heerlijk om al die frutsels en standjes te bekijken :j Was echt een erg leuk dagje uit zo :)

Het was echt gezellig :D

Veel gezien, maar vergeleken met voorgaande jaren vond ik het helaas wat tegenvallen. Veel aanbiedingen waren in mijn ogen niet echt aanbiedingen en de hoeveelheid standjes en kraampjes leek minder dan vroeger. Er waren ook wat lege hoeken waar ze, in mijn ogen, wel wat van hadden kunnen maken.

Gelukkig was het samen met Mas en mijn moeder heel gezellig en hebben we ons alleen al kostelijk vermaakt met het mensenkijken :D

linnnh

Re: huishoudbeurs. 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 19:03

ikkee! :D donderdag :j

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:16

Ik ga vrijdag met mijn mama en mijn zusje :)

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:19

Ik ga woensdag, ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:26

heb de foto ook gevonden :=

die is zo erg.
loadr hem morgen op

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:56

ik ben vandaag geweest. Het was erg druk, maar erg gezellig
ik heb paar kleine dingentjes gekocht.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 20:56

Ik ga donderdag!

Ben 2 jaar geleden ook geweest :D erg leuk..heb heel veel zin :)

0oSannuho0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 21:17

Ik ben er nog nooit geweest.
Maar ik ga donderdagavond samen met een vriendin en haar dochtertje van 3 maanden. Ze wilde heel graag naar de 9 maanden beurs, en dan gaan we gelijk even op de huishoudbeurs kijken. Ben erg benieuwd

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:37

:D ik ben gisteren geweest, was heel gezellig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 12:52

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:06

ik ben net terug van de HHB :)
hebben gelukkig niet al te lang in de file gestaan en konden gelukkig ook zo doorlopen naar binnen omdat we al kaartjes hadden gekocht via internet.

voor de mensen die nog gaan en al kaartjes hebben.. er is een deur waar je dus zo naar binnen kan lopen hoor ;)
hoorde vandaag al van verschillende mensen dat ze 2 uur buiten in de rij hebben gestaan (ondanks dat ze de kaartjes al hadden), omdat ze niet wisten dat er nog een ingang naast de kassa's was voor mensen die al kaartjes hadden :+

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:09

Ben ook vandaag geweest. Kunnen voor 11.00 uur al naar binnen hadden al kaarten. Was half 5 weer thuis. We hadden om 15.00 uur alles zo'n beetje gezien. Was erg druk later pff
Heb wel leuke dingen gekocht en geproeft :)

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 17:11

Ik ben afgelopen zaterdag geweest en vond het wel ok. Wel minder in vergelijking met vorig jaar. We konden gratis parkeren en hadden vooraf kaarten waardoor we zo door konden lopen.

Ik werk vlakbij de Arena en vandaag stond er tot een uur of 12 dikke vette file op de A2 vanwege de HHB en dan zitten wij nog op redelijke afstand van de HHB.

Wees dus op tijd of ga met het OV!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 23:06

wij gingen met touringbus dus kregen we de kaartjes als we instapten en betaalden.

Coconuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:36

anneM_Ajax schreef:
Poeh dat is echt zo kinderachtig.
Ga 18 april naar McFly, eindelijk komen ze naar NL. Hebben op hyves nu van die grrkids het erover dat ze gewoon naar voren gaan duwen en trekken. Heb maar gereageerd dat ze vooral goed naar mn foto moeten kijken. Bij mij hebben ze een probleem.

Snap echt niet dat waarom iedereen zo moet doen.....
Maar goed Joling sla ik over, dat scheelt weer.

Nee, zo zeiden die 'grrkids' het niet.
Waarom begin je er zelfs op Bokt over? :+

Maar goed, ontopic;

Ik ben vorig jaar ook naar de HHB geweest. Was hartstikke gezellig!! Dit jaar ga ik niet. Weet eigenlijk niet waarom.

_Cassandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:53

eertjuh22 schreef:
voor de mensen die nog gaan en al kaartjes hebben.. er is een deur waar je dus zo naar binnen kan lopen hoor ;)
hoorde vandaag al van verschillende mensen dat ze 2 uur buiten in de rij hebben gestaan (ondanks dat ze de kaartjes al hadden), omdat ze niet wisten dat er nog een ingang naast de kassa's was voor mensen die al kaartjes hadden :+

Daar stond ik tussen :+
Ik had al wel een kaartje en kon ook zo doorlopen, maar me moeder, zusje en een paar kenissen hadden nog geen kaartje. Dus ik bleef wel gewoon bij hun wachten, aangezien ik het niet leuk vond om in me uppie al binnen te staan wachten. Achteraf maar goed ook :+ Alleen dat wachten heeft dus inderdaad 2 uur geduurt. Eerst hebben we 1,5 uur bij een rij gestaan en vervolgens zijn we naar een andere ingang gegaan en daar hebben we een half uurtje staan wachten. Waren in ieder geval blij dat het toen nog droog was :)

Was verder op zich wel leuk, maar het was zo druk dat je amper normaal door de paden kon lopen :\

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:56

ik ga er donderdag heen, ben er nog nooit geweest dus ben benieuwd.
Maar word vast gezellig, ga met een vriendin, haar zus, moeder en nog wat kennisen.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:59

ik ga donderdagavond, maar vind het echt verschrikkelijk, vorig jaar ben ik er onderuit gekomen, maar dit jaar wilde vriendlief toch echt. Bovendien hadden we gratis kaartjes gehad van mijn schoonzusje, dus moet er donderdagavond echt aan geloven..Ik snap niet wat mensen er aan vinden, ik vind het echt drie x niks..

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 17:35

pfff, ik ben er nu, even uitrusten op een bankje... anderhalf uur om binnen te komen, half uur voor een kroket, tassen vol, alle dranken geprobeerd en opeens heb ik het: IK WORD HUISVROUW!!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 17:39

_Cassandra_ schreef:
eertjuh22 schreef:

Daar stond ik tussen :+
Ik had al wel een kaartje en kon ook zo doorlopen, maar me moeder, zusje en een paar kenissen hadden nog geen kaartje. Dus ik bleef wel gewoon bij hun wachten, aangezien ik het niet leuk vond om in me uppie al binnen te staan wachten. Achteraf maar goed ook :+ Alleen dat wachten heeft dus inderdaad 2 uur geduurt. Eerst hebben we 1,5 uur bij een rij gestaan en vervolgens zijn we naar een andere ingang gegaan en daar hebben we een half uurtje staan wachten. Waren in ieder geval blij dat het toen nog droog was :)

Was verder op zich wel leuk, maar het was zo druk dat je amper normaal door de paden kon lopen :\

Ik was er ook gisteren. Niet normaal 2 uur wachten voor zoiets als een huishoudbeurs. Ik ga echt nooit meer (even erbij vermelden dat ik absoluut niet van winkelen etc hou ik ging mee voor de gezelligheid :+ )Maar inderdaad het was fijn dat het droog was. Ik heb trouwens wel klapperende oren gehad, wat een gescheld op elkaar vanwege voordringen }:0 Maar goed, wel leuke koopjes gevonden :)

johanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 20:30

ik ga morgen, we hebben al kaartjes en gaan met de trein. want om nog file te moeten rijden na anderhalf uur zie ik ook niet zo zitten.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:30

Ik ben er morgen ook :j

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:38

Wij gaan ook morgen. Heb er zin in. :D

Ben wel blij met de tip van de rij als je al kaartjes heb. *D

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 11:07

Ik ga morgen dus ook! Heb er heel veel zin in :D

Heb al kaartjes (bij de scapino gekocht) en ga met het OV..hopelijk kunnen we zitten in de trein :+

__Orlando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 15:47

ik ga vrijdag heb er echt zin in.