Overdag kunnen wij horen met onze cochleaire implantaat (zie http://www.cochlear.com) en 's nachts doen wij die uit en dan zijn wij stok doof. We kunnen echt zo lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
nu ga ik meestal met de auto. Want het is welk 45 minuten fietsen in nuchtere toestand.
Dat mocht ik ECHT NIET! :|
en als ik dan fiets, meot t met meerdere! mag niet alleen!
Geen geld, niet op stap!
). We moesten altijd 2 uur thuis zijn en mochten we maar 1x in de maand op stap. Ook moesten we altijd met de hele groep samen naar huis fietsen (was ong. 10km).
en dat was vorig jaar ookal zo. 
toen ik 15/16 was 2/3 uur meestal.
)
(vond ze al streng hoor op dat vlak, maar na jullie verhalen te lezen...
)
) naart stad mocht wel al he
)
dus mocht niet eens met broertje en diens vrienden meefietsen
dusja daarom was mijn uitgaansuur echt uiterlijk 2u, want ouders hebben ook slaap nodig..)

, mama is typetje overbezorgd

Gelukkig! Ik ben zelf altijd de bob omdat ik geen druppel alcohol drink! Dus ik lever de mensen altijd netjes thuis af!
scheelt dat ik hier in de kroeg was en we het dorp wel goed kennen. als ik naar een discotheek ga ofzo vinden mijn ouders het niet zo belangrijk hoelaat ik thuis ben maar wel dat ik níet alleen naar huis fiets en het niet te gek maak.
. Ze vonden het zelf ook wel best gezellig.. Vanaf dat ik 16 was ben ik regelmatiger beginnen uitgaan. Ik mocht wel nooit met de fiets (zelfs niet als het in groep was), moest dus altijd zien dat er vervoer geregeld was, anders kon in thuisblijven. Het uur heeft tussen mijn 16 en 18 altijd op 2uur gelegen, uitzonderingen daargelaten... Zo een aantal keren dat ik met een vriend (met auto) en mijn beste vriendin op stap ging, en het ging later worden dan 2 uur: bericht sturen naar mijn ouders om dit te laten weten. Op mijn 18de ben ik een jaar op kamers geweest, waar ik 3minuten van het centrum woonde, en dus regelmatig wel smorgens thuiskwam. Nu ik 21 ben heb ik geen uur meer, maar als ik niet thuis kom slapen (bij mijn vriend) moet ik dat wel zeker laten weten....