ik wil veranderen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Re: ik wil veranderen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:12

_JL_ schreef:
geen rood als je niet zeker bent,
het is zo enorm moeilijk om het er nadien uit te krijgen,
en rood een spoeling kan roze-achtig uitslaan,
als je het écht wil, ga naar een kapper,
dan ben je zeker dat je er super uitkomt Lachen

ja ik ga t ook niet zelf doen hoor..
Dat durf ik niet eens, veel te bang dat t indd roze wordt of zo..

Nee dat gebeurt bij een kapper..
Dat koperkleurig rood lijkt me wel wat..

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:13

Begin langzaam.
Ik draag naar school ook alleen maar mascara en labello, met uitgaan soms beetje oogschaduw.
Je kunt ook (over kleren en schoenen) het gewoon eerst aandoen als je een keer een verjaardag hebt ofzo, dat is een 'speciale gelegenheid' en dan zien de meeste mensen er toch iets meer verzorgd uit.
Over je haar verven.. Daar kan ik je geen advies over geven want ik zit zelf ook heel erg te twijfelen of ik mijn haar zou veranderen. Ik wil graag iets meer slag in mijn haar (dan zou ik het moeten permanenten) maar straks mislukt het helemaal of ik vind het echt super lelijk bij mezelf. Dan loop ik daar het komende half jaar mee dus dat durf ik nog niet. Schoenen en kleding moet je gewoon doen! Lachen

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:13

en een goede tip voor iedereen die onzeker is...

als iemand een compliment maakt over wat dan ook, ga je niet verontschuldigen of iets zeggen van dat het wel mee valt etc etc.

zeg gewoon: bedankt voor je compliment, wat leuk dat je het ziet dat ik mascara op heb, een nieuw shirtje aan heb, naar de kapper bent geweest of verzin maar wat!

is veel leuker en beter voor je zelf vertouwen!
en je weet dat ie kan komen, je veranderd je zelf positief, als iemand anders dat opmerkt mag hij/zij daar voor een bedankje krijgen, bedenk dat van te voren dan is het niet meer zo moeilijk om zo te reageren!
het is misschien even oefenen om zo te reageren maar werkt wel!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:21

Ik heb het ook maar dan andersom, ik ben op school altijd het modepopje op me mooie naaldhakjes en makeupje, zorg dat ik er altijd netjes uitzie maar stiekem snak ik erna om eens een baggy broek te halen met een boxer erbovenuit met hele grove sneakers Haha!

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:23

nou, wat houd je tegen dramaqueen?
wie houd je tegen....

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:26

niemand, maar dan heb ik altijd het gevoel dat het net lijkt alsof ik niet tevreden ben met mezelf en dat iedereen dat opmerkt.

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:31

???
maar als iemand je nou vraagt waarom je er zo anders uit ziet kan je toch gewoon zeggen dat je dat ook leuk vind!

ik kan het ene moment in een oude spijkerbroek en een slobbertrui lopen, maar geef me een klein uurtje en ik loop op hakken in een chique jurkje en in de make-up weer klaar voor een luxe zakelijk dinee hoor.
en ja, dat zijn er wel eens mensen die iets hebben van wow, wat is dit.
omdat ze het dan niet kennen van mij maar de reacties zijn eigenlijk altijd positief, eerder verbaasd maar dat vind ik juist altijd wel lachen.

Aline_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:43

Stap voor stap Ja begin met wat kleins, en draag wat jij mooi vind, wat een ander er van vind dat is zijn/haar probleem. Ik snap dat het lastig is want ik heb het zelf ook wel een beetje, maar dan niet op het gebied van kleren, ik denk dat het het beste is als je je er gewoon 'overheen' zet
Succes Lachen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:47

Bedankt voor jullie reactie allemaal Lachen
Ik ben van plan woensdag (als ik naar school moet) mijn hakken aan te doen Lachen
Ben benieuwd..

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:48

_Nancy schreef:
Ik ben van plan woensdag (als ik naar school moet) mijn hakken aan te doen Lachen
Ben benieuwd..

You go girl! Er is niks wat jou nu nog tegen kan houden! Knipoog

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:51

_Nancy schreef:
Diana_14 schreef:
Stap voor stap! Dan is de overgang niet zo groot! Knipoog

En waar moet ik dan beginnen..??

Bij je schoenen.. ik zou met een hakje beginnen!
Dan ga je rechterop lopen, krijg je meer uitstraling, door die andere uitstraling en omdat je meer bewust bent van waar/hoe je loopt (mede door het heerlijke klik-klak geluid wat je veroorzaakt kijken mensen ook snel naar je omdat ze iemand aan horen komen) en dan volgt de rest vanzelf! Haha!

Succes ermee!

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:51

Ik ben begonnen met mn haar. Heb t kort laten knippen en bevalt me prima! Ben wel naar een kapper geweest die make/overs doet.

Dan komt vanzelf je make up, kleding ect wel mee.
Ik heb ook mn eerste paar hakken gekocht, en ben al bijna 21...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 21:52

evanescence schreef:
_Nancy schreef:
Ben benieuwd..

You go girl! Er is niks wat jou nu nog tegen kan houden! Knipoog

Hahaha, ik hoop dat ik t doorzet..
ik wíl t doorzetten,, prff..

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:53

hihi, toen ik in de eerste zat, deed ik niets aan mijn uiterlijk, van de een op de andere dag, denk ik 14 was, begon ik met make-up.. En met het combineren van leuke ( maar wel goedkope ) kleren.. Uiteindelijk kreeg ik kleedgeld en kocht ik alleen maar duren kleren, ik ben erachter gekomen dat die nog sneller kapot gingen dan de dure kleren..
In de winter loop ik vaak in grote truien.. Gewoon omdat ik het altijd koud heb.. Tijdje geleden kwam ik op school, en het enige wat er anders aan mij was, was dat ik een strak shirtje aan had.. Het eerste wat ik hoorde was, jee wat ben jij vrouwelijk vandaag.. Zo bizar..

Maar maak inderdaad kleine stappen.. En doe wat je zelf leuk vind..

Ik kan zelf niet op hakken lopen door een beenblessure, en loop dus alleen maar op sportschoenen.. Ondaks dat, kan ik er wat leuks van maken!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:57

Waarom zou je 't niet doen? Haha! Ik loop eigenlijk alleen maar op hakken, heerlijk! Lekker vrouwelijk, leuk geluidje, je loopt direct een stuk zelfverzekerder, niet zo nonchalant slenterig.

En wat je haar betreft.. zie dat je mooie krullen hebt... waarom niet een heel ander kapsel ipv verven? Een goede kapper kan er ongetwijfeld een heel leuk kapsel van maken! ik heb zo steil haar als maar kan dus geen idee wat maar daar moet genoeg mee te doen zijn! Zou in ieder geval scheiding naar een zijkant doen (in ieder geval iets uit het midden halen) en misschien iets van laagjes? Wat korter en dan wat laagjes? Het lijkt nogal zwaar waardoor het aan de bovenkant wat plat trekt.

edit:

http://www.modewijzer.com/kapselskrulle ... llen11.jpg
http://www.modewijzer.com/kapselskrulle ... llen16.jpg
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 04-01-09 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:57

_Nancy schreef:
Hahaha, ik hoop dat ik t doorzet..
ik wíl t doorzetten,, prff..

Niet hopen! zekker weten! Knipoog Dat is ook een stukje wat je zelf vertouwen geeft.
Als jij tegen je zelf zegt. ik hoop dat het lukt. En ben je er niet zekker van!
Zeg jij tegen je zelf ik kan het! ik doe het! Dat lukt het je ook! Knipoog

En net wat Ilsemarie zegt! waarom zal je het verfen? Ik zie ook in je profiel dat je mooie krullen heb! laat er een leuk model in knippen! overleg wat met je kapper kijk foto's in een boek, zoek wat je staat! en je kapper zal echt wel eerlijk tegen je zijn! en zeggen wat wel of niet staat! Knipoog

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 22:01

Knippen vind ik niet leuk Huilen van het lachen
T is nooit goed namelijk,,
ik wil ook liever alles op 1 lengte en echt lang haar..
Zoals ik eerst had,,

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:08

_Nancy schreef:
Knippen vind ik niet leuk Huilen van het lachen
T is nooit goed namelijk,,
ik wil ook liever alles op 1 lengte en echt lang haar..
Zoals ik eerst had,,

Ja, dat is ook weer iets wat je zelf wilt.
Het is een optie om gewoon is rond tegaan kijken. Knipoog er zijn ook leuke kapsels met krullen op jou lente!

Phillipa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:09

Nou, je hebt je uiterlijk in ieder geval mee (wat een mooie krullen Wow! ) het gaat je lukken Go jij! Go jij!

Gewoon eens binnenkort shoppen en dan kopen wat je graag wilt kopen maar anders niet had gekocht en dat dan gewoon een keertje thuis aandoen. En als je je er prettig in voelt trek je het ook aan naar school. Zoals de rest zegt: stapje voor stapje en doe waar je je goed bij voelt! Het gaat om jezelf en niet om wat anderen ervan vinden. Is wel moeilijk hoor, ik vind het ook altijd belangrijk. Maar ik krijg altijd meer complimentjes over bv iets van kleding als ik iets heb gekocht waarvan ik denk dat anderen het niet leuk vinden Huilen van het lachen

Succes!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:11

waarom?

Ik had vroeger ook lang haal, heel steil, dun, weinig en toch heel zwaar waardoor het altijd super slap langs mijn gezicht hing. Eerlijk gezegd, zag er echt vreselijk uit! Maar helemaal kort wilde ik nooit, was veel te bang dat ik net een man zou worden! En tja, halflang is ook niks want met wedstrijden wilde ik een knotje in kunnen. Toen mijn pony met pensioen ging is het langzaam korter geworden tot ik een keer een tijd niet was geweest en toen zei ik de, blijkbaar magische, woorden 'doe maar goed kort'... tja.. achterkant begonnen en toen moest de rest ook wel Ach gut
Maar al toen ik de winkel uitliep, nog iets geshockt, was ik eigenlijk al wel meer dan tevreden. Want hé... het lijkt nu in ieder geval wel alsof ik haar op m'n hoofd heb! Elke ochtend even goed föhnen en het zit super... en echt absoluut niet mannelijk! En ik heb het écht kort..heel kort... dat zou bij jou niet eens hoeven, maar gewoon zoiets als op die twee voorbeeld foto's lijkt me best erg leuk bij je! Dan komen je krullen ook echt mooi uit, veel meer power omdat het niet zo'n gewicht is.

Dus vandaar dat ik tegenwoordig alles behalve het 13-in-een-dozijn op-een-lengte-en-lang promoot Haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-09 22:15

Staat je goed Ilsemarie!! Lachen Haha!

Het probleem is,, i kga maar 1 dag in de week naar school, woensdag dus..
En dan nog maar een halve dag.. Huilen van het lachen

Ik haat het om een 13-in-een-dozijn te zijn Huilen van het lachen
Dus dat moet ik al niet hebben

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:18

Hoi hoi....ik wil je toch ook nog even aanmoedigen hoor! Je hebt inderdaad fantastisch haar...van dat haar waar iedereen jaloers op is...zou ik niet veel aan doen nu hoor! Ik zou als ik jou was inderdaad beginnen met mascara en eyeliner en je schoenen...voor jou een hele stap, voor de rest van de wereld hoogstens leuk Knipoog Geloof me, ik ben er ook zo-een. Het interesseert mij meestal niet zoveel wat ik aanheb en dan ineens wel Lachen Dus dan trek ik ook de mascara en eyeliners uit de kast en smeer het erop. De reactie is meestal- goh wat zie jij er goed uit vandaag Knipoog

En dan soms inderdaad wat oogschaduw...meer vind ik zelf niet mooi...ja misschien lipgloss...maar dat kan altijd nog!

Het grappige is inderdaad dat als je je anders kleedt dat je dan ook ineens anders loopt...blijer, vrolijker, vrouwelijker..

En ik weet niet wie dat zei over het complimentje, maar ZO waar!! Lachen, accepteren en je er goed over voelen...moest mijn buurvrouw me ook lang lang geleden aanleren...Het syndroom "wat een leuke trui heb jij aan" "oh ja, was in de aanbieding bij de zeeman, dus ja, toen maar gekocht, vond 'm wel okee"

Neeeheee..."wat een leuke trui heb jij aan".. "Oh ja heh, bedankt!"

Vinden mensen ook leuker om te horen hoor!

Maarre...succes en keep us updated heh!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:54

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:09

Wauw wat een chique jurkje zeg!
Is deze voor school of chiquere gelegenheden?

Ik vind dat je goed op weg bent, probeer dingen uit en doe eens gek qua kleren en makeup!
Zo was ik begonnen met wat make-up en haren los, daarna ging ik wat naar de kakkerige kant (dus met pareltjes, staart en nette bloesjes etc.), daarna werd ik wat "sexier" met strakkere truitjes en broeken en wat meer decollete. Knipoog Daarna ging ik meer met de mode mee zoals skinny jeans etc.
En nu ben ik wat ik die dag leuk vind. Knipoog De ene dag felgekleurde sportschoenen met spijkerbroek en een trui met felle kleuren of printjes, en de andere dag wat netter met een vest en leuke laarzen met bijpassende riem.

Ik ben nooit uitgestyled, ik ben benieuwd wat ik mezelf nog brengen zal. *LOL*

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 15:17

Mowoah schreef:
Wauw wat een chique jurkje zeg!
Is deze voor school of chiquere gelegenheden?

Ik vind dat je goed op weg bent, probeer dingen uit en doe eens gek qua kleren en makeup!
Zo was ik begonnen met wat make-up en haren los, daarna ging ik wat naar de kakkerige kant (dus met pareltjes, staart en nette bloesjes etc.), daarna werd ik wat "sexier" met strakkere truitjes en broeken en wat meer decollete. Knipoog Daarna ging ik meer met de mode mee zoals skinny jeans etc.
En nu ben ik wat ik die dag leuk vind. Knipoog De ene dag felgekleurde sportschoenen met spijkerbroek en een trui met felle kleuren of printjes, en de andere dag wat netter met een vest en leuke laarzen met bijpassende riem.

Ik ben nooit uitgestyled, ik ben benieuwd wat ik mezelf nog brengen zal. *LOL*

Gewoon voor school ja,, of om een keer mee te shoppen en zo Knipoog
Ik wil m t liefst nu aan,, maar dat kan natuurlijk niet xD
Ben echt benieuwd of die past of zo..